Sedm křišťálových špendlíků rozdáno!

Komora pojišťovacích makléřů 15. 6. slavnostně vyhlásila držitele titulu Pojišťovna roku 2003 a vítěze dalších šesti kategorií. Co ovlivnilo makléře v jejich hlasování, proč se vrátilo pouze 26 % platných hlasovacích lístků a jak jsou zástupci pojišťoven s výsledky ankety spokojeni?

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

18. 6. 2004 9:59, MP

Umím číst: "Komora pojišťovacích makléřů rozeslala celkem 536 hlasovacích lístků, 13 z nich se nepodařilo doručit. Návratnost anketních lístků dosáhla 26 %, o letošním pořadí v prestižní anketě Pojišťovna roku tak rozhodlo 136 platných hlasů registrovaných pojišťovacích makléřů". Není tu ani slova o tom, kolik lidí se vyjádřilo za 1 hlas. Může tedy být 1 hlas = 1 člověk. Nebo se mýlím?

Zobrazit celé vlákno

+31
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 9 komentářů)

22. 6. 2004 22:09 | Jan Kolda von Žampach ( řečený Pancíř )

To s tou velmi vkusnou námitkou o výhře právě těch pojišťoven, které snížily provize, tady zaznělo už tuším že někdy před rokem ! Na to lze pouze zopakovat, že % sazba provizí sice mohla být snížena, ale pojistné sazby naopak mohly být zvýšeny. Rovněž tak marketing samotných pojišťoven a také právě podmínky pojišťoven, které vytváří externím sjednatelům ( tedy i makléřům ), přes výsledný celkový zvýšený objem předepsaného pojistného toto bohatě na provizích dohoní a jistě o nějakou tu metu i předhoní.
Výsledky ankety jsou nic neříkající, anketa v podstatě nemusela být ani prováděna : čelo peletonu je dlouhodobě jasné, zde lze očekávat akorát občasné formální prostřídání pozic, a ten zbytek připomíná výsledek dotazníkové ankety někde u vchodu do supermarketu, která značka tavenýho sejra je prý nejlepčí. A také jde v anketě o snahu pořádajících prostě se nějak zviditelnit a nacpat si teřich na předávačce.
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 6. 2004 8:43 | ZIL

136 hlasujících se zdá málo např. ve srovnání s 3 mil. hlasy v Superstar. Je třeba vzít ale v úvahu poměr, že se jedná o 136 hlasů z 536 možných. Je to podobné, jako když se vybírala Superstar v prvních kolech: stačily 2-3 hlasy. V obou případech se jedná názor o odborné poroty, v případě Pojišťovny roky o názor makléřů registrovaných u Ministerstva financí, nikoliv o "hlas lidu". I když ten názor poroty kopíruje, když se první dvě - Česká pojišťovna a Kooperativa podílejí na pojistném trhu 50%.
Opět zaznělo, že se makléři řídili výškou provizí. Trochu se přitom zapomíná na to, že ty pojišťovny, které provize snížily, vyhrály. Žádný makléř nebude mít rád pojišťovnu, která mu sníží provizi. Bohužel malost našeho trhu nedává moc prostoru pro výběr. Neochota pojišťoven jít do nových produktů a směrování pojistek hlavně do výběru peněz se projevuje vzestupem životního a penzijního pojištění a pouhým zdražováním jiných druhů pojistek. Myslím, že bychom si všichni zasloužili mít k dispozici spektrum pojistek, ze kterých bychom si složili pojistnou ochranu podle svých individuálních představ. Zatím si ale spíš spoříme a reálná rizika často končí ve výlukách, nebo se jimi pojišťovny ani nezabývají. A přitom význam kvalitního pojištění roste každým dnem.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 6. 2004 10:15 | TGP

Obávám se, že se mýlíte. Jeden hlas rovná se jedna firma - a třeba u nás jsme nominace řešili ve skupině osmi lidí. Navíc si musíte uvědomit, že jde o uzavřenou skupinu makléřů, kde volila jejich velká část, ne o hlasování veřejnosti. Tam by jistě 126 hlasů bylo směšných, to souhlasím.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 6. 2004 9:59 | MP

Umím číst: "Komora pojišťovacích makléřů rozeslala celkem 536 hlasovacích lístků, 13 z nich se nepodařilo doručit. Návratnost anketních lístků dosáhla 26 %, o letošním pořadí v prestižní anketě Pojišťovna roku tak rozhodlo 136 platných hlasů registrovaných pojišťovacích makléřů". Není tu ani slova o tom, kolik lidí se vyjádřilo za 1 hlas. Může tedy být 1 hlas = 1 člověk. Nebo se mýlím?
+31
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 6. 2004 9:58 | MP

Umím číst: "Komora pojišťovacích makléřů rozeslala celkem 536 hlasovacích lístků, 13 z nich se nepodařilo doručit. Návratnost anketních lístků dosáhla 26 %, o letošním pořadí v prestižní anketě Pojišťovna roku tak rozhodlo 136 platných hlasů registrovaných pojišťovacích makléřů". Není tu ani slova o tom, kolik lidí se vyjádřilo za 1 hlas. Může tedy být 1 mlas = 1 človek. Nebo se mýlím?
+19
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 6. 2004 22:02 | Spira66

určitě to nebylo jen 136 lidí. Třeba v naší firmě byly body rozděleny po diskusi asi 12 lidí ...Myslím si, že obdobně to probíhalo i v ostatních makléřkých firmách.
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 6. 2004 10:10 | TGP

Zkuste si text ještě jednou přečíst a zjistíte, že vítěze vybírají makléřské firmy a těch 136 je zhruba čtvrtina z nich. Další čtvrtinu až třetinu z toho počtu tvoří mrtvé makléřské firmy, které nevyvíjejí žádnou činnost, takže se dostanete na velmi slušné zastoupení profesionálů v daném oboru.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 6. 2004 10:06 | TGP

To chování Generali mne překvapuje, čekal bych, že je slušnost se podobné akce zúčastnit, zvlášť pokud jsem nominován. Ale pokud se podobně arogantně chová Generali i ke klientům, tak potěš pámbů.
+14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 6. 2004 9:44 | Martin Procházka

O prestižním ocenění rozhoduje 136 hlasů, tedy jinak řečeno 136 lidí? To se dá sehnat na jednom odborném školení, ale není to rozhodující pro hodnocení kvality pojišťoven. Nestáo by za to trochu přehodnotit pravidla a zvýšit počet účastníků? Pokud to nedokážeme, tak bych to doporučoval v tichosti zrušit.
+26
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  15 901 997 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Doporučujeme

Kopejte kryty, nebo jeďte na Zéland. Hrozba atomové války je zpět

Kopejte kryty, nebo jeďte na Zéland. Hrozba atomové války je zpět

S pokračující válkou na Ukrajině se stále více mluví o možném použití jaderných zbraní....více

„Vyrostlo mi jen jedno prso. Říkají mi amazonka.“ Příběh ženy, která si vztah ke svému tělu...

„Vyrostlo mi jen jedno prso. Říkají mi amazonka.“ Příběh ženy, která si vztah ke svému tělu musela vybojovat

Žádný boky, žádnej zadek. Krátký vlasy, kozí nohy. Štafle. Tyčka. Plochá dráha. Tohle...více

Těžkooděnci se psy zkazili finále i výjezd. Z fanoušků se dělají zvířata

Celkem šestnáct hodin na cestě, prohra, ale hlavně pachuť. Hřiště v Uherském Hradišti...více

Dokedy musí dieťa sedieť v autosedačke? Definícia zákona je pomerne prekvapujúca

Dokedy musí dieťa sedieť v autosedačke? Definícia zákona je pomerne prekvapujúca

Každý rodič pozná problémy s prepravou svojich malých ratolestí. Dokedy musia mať deti...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Miroslav Jakubec

podnikatel, Servis Climax

Michael Rostock

podnikatel a investor, Venture Investors

Miroslav Jakubec
ÚSPĚŠNOST
60,71 %

z 28 duelů
×
Michael Rostock
ÚSPĚŠNOST
78,95 %

z 19 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.