Interaktivní grafiky
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích
Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Pavel Mertlík
exministr a ekonom
Lukáš Kovanda
ekonom
0,00 %
z 0 duelů
0,00 %
z 0 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Lampárna: Oskarta speciální edice
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
27. 12. 2002 9:38, Šaman
Ve firmě jsme od roku 1996 používali Eurotel a byly jsme spokojeni až na jedinou věc: ceny. Stále jsem čekal, kdy se srovná s konkurencí a přestane pracovat s 50% rentabilitou nákladů (v roce 2002 náklady cca 19 mld Kč, zisk cca 8 mdl Kč). Portože se Eurotel k ničemu takovému neměl přešli jsme letos na podzim k Oskarovi (80 telefonních čísel). Zatím jsme spokojeni a vzhledem k nízkým cenám hovorného a velmi nízkým cenám nově pořízených telefonů nám stačí několik měsíců k úhradě nákladů spojených se změnou operátora. Je opravdu velmi potěšující zjistit, že lze opravdu ve srovnatelné kvalitě (signál je jen mírně horší) ušetřit 40% nákladů na volání. Jde o statisíce ročně a nebudeme-li v budoucnu spokojeni, můžeme bez finančních ztrát změnit operátora. Pokud jde o zkušenosti při náhradě ztracené SIM karty, tak blokace byla bez problémů a aktivace až po 24 hodinách (zde jasně lepší Eurotel s aktivací během půl hodiny).
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
31. 12. 2002 13:21, karaya1
jsem zakaznikem oskara jiz 2 roky. z toho 4 posledni mesice pausalni zakaznik a ted jeste 2 mesice oskarta specialni edice. od doby co mam pausal se na info dovolam vzdy naprosto okamzite. na oskarte to opravdu trva podstatne dele. co se tyce sluzeb jsem maximalne spokojen. signal je vynikajici az na podzemni prostory (diky pokryti signalem 1800 ktery je po cele praze). proto v praze nefunguji stare telefony na 900. problem vas kteri skuhrate na to ze nejde mobil na to ze mate spatne informace atd. je casto jen vas problem. protoze neschopnost prohlidnout manual neschopnost informovat se o necem vic je pro vas hlavni prekazkou. jako clovek z IT vim co dela lidska neschopnost. spolehat se na operatory je zhovadilost nejvyssiho kalibru. zkuste s nekym po telefonu resit opravu auta kdyz dotycny nevi ani co je to volant. vetsinu problemu si zavini klienti samy! nemlouvam tim operatory ano casto daji ne zcela presne informace a i ja si myslim ze mam vetsi prehled nez oni ale napriklad to co je popisovano v clanku je naprosto normalni. lhuta 24 hod casu na aktivaci atd. lidi proste si uvedomte ze tohle nejsou rohliky ackoliv by to tak operatori chteli a na to abych neco chtel a neco resil musim mit alespon nejaky zakladni prehled.
Další příspěvky v diskuzi (celkem 29 komentářů)
23. 12. 2002 13:52 | Dude
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 12. 2002 11:45
23. 12. 2002 11:10 | Dickie
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 12. 2002 11:08 | Radim Novotný
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 12. 2002 11:02
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 12. 2002 10:54 | Dude
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 12. 2002 9:55 | triton
23. 12. 2002 9:46 | Martin Jarný
23. 12. 2002 9:24 | Pavel Jírů
Stránka 2/2
Následující