Lampárna: Oskarta speciální edice

Nedávno jsem v rámci předvánočního běsnění zavítala s přítelem do jednoho velkokapacitního odsávače peněz v centru Prahy. Odcházeli jsme po více než hodinovém neúspěšném lovu dárků. Poblíž východu mě ještě upoutala rudě zářící prodejna Oskara.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

27. 12. 2002 9:38, Šaman

Ve firmě jsme od roku 1996 používali Eurotel a byly jsme spokojeni až na jedinou věc: ceny. Stále jsem čekal, kdy se srovná s konkurencí a přestane pracovat s 50% rentabilitou nákladů (v roce 2002 náklady cca 19 mld Kč, zisk cca 8 mdl Kč). Portože se Eurotel k ničemu takovému neměl přešli jsme letos na podzim k Oskarovi (80 telefonních čísel). Zatím jsme spokojeni a vzhledem k nízkým cenám hovorného a velmi nízkým cenám nově pořízených telefonů nám stačí několik měsíců k úhradě nákladů spojených se změnou operátora. Je opravdu velmi potěšující zjistit, že lze opravdu ve srovnatelné kvalitě (signál je jen mírně horší) ušetřit 40% nákladů na volání. Jde o statisíce ročně a nebudeme-li v budoucnu spokojeni, můžeme bez finančních ztrát změnit operátora. Pokud jde o zkušenosti při náhradě ztracené SIM karty, tak blokace byla bez problémů a aktivace až po 24 hodinách (zde jasně lepší Eurotel s aktivací během půl hodiny).

+59
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

31. 12. 2002 13:21, karaya1

jsem zakaznikem oskara jiz 2 roky. z toho 4 posledni mesice pausalni zakaznik a ted jeste 2 mesice oskarta specialni edice. od doby co mam pausal se na info dovolam vzdy naprosto okamzite. na oskarte to opravdu trva podstatne dele. co se tyce sluzeb jsem maximalne spokojen. signal je vynikajici az na podzemni prostory (diky pokryti signalem 1800 ktery je po cele praze). proto v praze nefunguji stare telefony na 900. problem vas kteri skuhrate na to ze nejde mobil na to ze mate spatne informace atd. je casto jen vas problem. protoze neschopnost prohlidnout manual neschopnost informovat se o necem vic je pro vas hlavni prekazkou. jako clovek z IT vim co dela lidska neschopnost. spolehat se na operatory je zhovadilost nejvyssiho kalibru. zkuste s nekym po telefonu resit opravu auta kdyz dotycny nevi ani co je to volant. vetsinu problemu si zavini klienti samy! nemlouvam tim operatory ano casto daji ne zcela presne informace a i ja si myslim ze mam vetsi prehled nez oni ale napriklad to co je popisovano v clanku je naprosto normalni. lhuta 24 hod casu na aktivaci atd. lidi proste si uvedomte ze tohle nejsou rohliky ackoliv by to tak operatori chteli a na to abych neco chtel a neco resil musim mit alespon nejaky zakladni prehled.

-8
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 29 komentářů)

27. 12. 2005 16:12

PRODAM tuto simkartu OSKAR ze SPECIALNI EDICE 10kc/hod vice informaci na mejlu... xminis@centrum.cz
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 12. 2003 18:34

Kolikrát jsem přemýšlel o přechodu k Oskarovi. Od počátku jsem byl klientem Paegasu, ale jejich komunistické myšlení a chování mě nakonec přetáhlo k sice dražšímu, ale taky výrazně lepšímu Eurotelu. A tam jsem dodnes. Rád bych zkusil Oskara, ale všichni mí známí, které znám, váhají z úplně stejných důvodů: je to služba, která navenek vypadá fajn, ale ve skutečnosti nefunguje a vůbec nemá snahu dělat něco pro klienty. Služba mobilního telefonu je přitom něco, co lidi vyžadují, aby fungovalo nonstop a ne jenom někdy, kdy se operátorovi chce.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 1. 2003 16:47 | Simpanz

To je hned poznat, že jsi z IT. Trubka plná bajtů, co nezvládá základní pravidla českého pravopisu. Schopnost vyjadřování máš na úrovni houpacího koně. Příště to napiš radši ve strojáku.
+53
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 1. 2003 13:39 | P.Podhrazsky

Jsem s Oskarem od jeho počátku. Dokonce jsem byl skoro od začátku i s Paegasem. Soubežně jsem měl Oskartu i tarif Paegasu. Musím říci, že Oskar se ve službách výrazně rychle dotahoval na své konkurenty. Možná má sice někde slabší signál, ale třeba z 99% jsem se zatím bohudík setkával s velice profesionálním přístupem u Oskara. Patří mu zato můj dík.
http://zvirata.lionline.cz
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 1. 2003 13:05

Pavle, mam oskara od te doby co tady zacal, a pres pocatecni problemy s pokrytim, jsem velice spokojen, to co potrebuji oskar nabizi a to za nesrovnatelne ceny. Nyni mimo sklepa chytam signal vsude kde potrebuji a to i tam kde t-mobile ani eurotel pokryti nema a nechysta.
PS: a je jsem normalni
+23
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

31. 12. 2002 13:21 | karaya1

jsem zakaznikem oskara jiz 2 roky. z toho 4 posledni mesice pausalni zakaznik a ted jeste 2 mesice oskarta specialni edice. od doby co mam pausal se na info dovolam vzdy naprosto okamzite. na oskarte to opravdu trva podstatne dele. co se tyce sluzeb jsem maximalne spokojen. signal je vynikajici az na podzemni prostory (diky pokryti signalem 1800 ktery je po cele praze). proto v praze nefunguji stare telefony na 900. problem vas kteri skuhrate na to ze nejde mobil na to ze mate spatne informace atd. je casto jen vas problem. protoze neschopnost prohlidnout manual neschopnost informovat se o necem vic je pro vas hlavni prekazkou. jako clovek z IT vim co dela lidska neschopnost. spolehat se na operatory je zhovadilost nejvyssiho kalibru. zkuste s nekym po telefonu resit opravu auta kdyz dotycny nevi ani co je to volant. vetsinu problemu si zavini klienti samy! nemlouvam tim operatory ano casto daji ne zcela presne informace a i ja si myslim ze mam vetsi prehled nez oni ale napriklad to co je popisovano v clanku je naprosto normalni. lhuta 24 hod casu na aktivaci atd. lidi proste si uvedomte ze tohle nejsou rohliky ackoliv by to tak operatori chteli a na to abych neco chtel a neco resil musim mit alespon nejaky zakladni prehled.
-8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 12. 2002 15:49 | Jakub

Proč tu všichni šijou do Oskara ? Za 550 Kč měsíčně mít 300 volných minut kamkoliv, to prostě nemá chybu. Za tyhle peníze lze i občas nějakou chybičku tolerovat.
-6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 12. 2002 7:36 | Jiří Mouric

Pár slov k té ztrátě a následné blokaci simky. Tato věc se mi stala asi ve 04:30 ve čtvrtek. Znamená to,že asi není problém se dovolat na operátora i v tuto dobu, že? Opravdu nevím, jak to chodí s obyč. Oskartou, protože sám používám paušál (volám málo). U tohoto typu paušálu jistě nemůžu čekat nějakou protekci, jak se zdá. Přesto mi nabídli to, co jsem popisoval níže. Z toho usuzuji, že záleží opravdu jen a jen na lidech, kteří zrovna sedí u telefonu (oboustranně). Minule jsem se nezmínil, že jsem používal taky kartu Eurotelu (do již zmíněné ztráty). Ceny u G. nemá nejhorší, takže nevidím žádný problém v rentabilitě. To se ovšem nedá říct o T-mobilu. Jistě taky záleží na tom, kam a kdy člověk volá. Tady jen chci vysvětlit, že opravdu nežiju v paraelním vesmíru a taky nemám u Oskara žádná privilegia. Jsem prostě obyčejný zákazník.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 12. 2002 9:38 | Šaman

Ve firmě jsme od roku 1996 používali Eurotel a byly jsme spokojeni až na jedinou věc: ceny. Stále jsem čekal, kdy se srovná s konkurencí a přestane pracovat s 50% rentabilitou nákladů (v roce 2002 náklady cca 19 mld Kč, zisk cca 8 mdl Kč). Portože se Eurotel k ničemu takovému neměl přešli jsme letos na podzim k Oskarovi (80 telefonních čísel). Zatím jsme spokojeni a vzhledem k nízkým cenám hovorného a velmi nízkým cenám nově pořízených telefonů nám stačí několik měsíců k úhradě nákladů spojených se změnou operátora. Je opravdu velmi potěšující zjistit, že lze opravdu ve srovnatelné kvalitě (signál je jen mírně horší) ušetřit 40% nákladů na volání. Jde o statisíce ročně a nebudeme-li v budoucnu spokojeni, můžeme bez finančních ztrát změnit operátora. Pokud jde o zkušenosti při náhradě ztracené SIM karty, tak blokace byla bez problémů a aktivace až po 24 hodinách (zde jasně lepší Eurotel s aktivací během půl hodiny).
+59
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 12. 2002 19:14 | Riki

O duševním zdraví pochybuji u Vás.Taky jsem zákazník Oskara,mám Oskartu a problém se signálem jsem nikdy neměl.A samozřejmě rozhoduje taky cena.Nebo Vy máte peníze na zbytečné vyhazování?Pokud jo,tak je radši odevzdejte těm ,kteří je potřebují.A pokud se týče služeb,tak některé z nich jsou rozhodně na vyšší úrovni než u konkurence.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 12. 2002 15:13 | Pavel

...no me jeste pripada, jako kdyz se tady chvali lidi od Oskara, normalni uzivatel ktery ma s Oskarem nejake zkusenosti prece nemuze byt takhle podezrele spokojen. Mam takovy dojem ze lidi si porizuji Oskara hlavne kvuli cenam (muj pripad, a u vsech kamaradu), ale rozhodne ne kvuli signalu a kvuli sluzbam, to bych pak pochypoval o jejich dusevnim zdravi:)
+37
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 12. 2002 15:08 | Pavel Simonovsky

No tak to asi zijes v paraelnim vesmiru. Kdyz mi ukradli telefon simku mi zablokovali asi za 6 hodin (ono se navic na operatora dovolat neda, zkus si ztratit telefon treba v patek v 20.00:). Nic mi nabidnuto nebylo. Ani poradne nevedeli jestli mi muzou dat to same cislo. Pak po me chteli 1.000,- No ono kdyz ma nekdo oskartu, zakladni pausal, nebo ten nejdrazsi to se asi jedna pokazde jinak. Oskar tu rozhodne neni pro nas... no ale nebudu ti brat iluze. Reknu to takhle: kdyz by meli vsichni operatori stejne ceny, vsichni by presli k Eurotelu, par zakazniku mozna k T-Mobilu, ale Oskar by sel rozhodne do haje. Moc dobre to take u Oskara vedi, proto prave konkuruji cenou.
+20
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 12. 2002 21:09 | Jiří Mouric

Před týdnem jsem ztratil telefon i se simkou(moje blbost).Okamžitě po nahlášení operátor kartu zablokoval(asi za 15 vteřin).Po domluvě mi byla nová karta nabídnuta ZCELA zdarma bez ztráty výhod a se stejným číslem.Když se mi toto stalo třeba u T-mobilu,tak první co jsem slyšel byla cena za novou kartu.Služby,které Oskar poskytuje jsou stejně kvalitní,ne-li lepší než u jiných operátorů.Řekl bych,že Oskar si uvědomuje,že "on" je tu pro nás a ne my pro něj.To se u jiných firem říct kolikrát nedá!
+18
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 12. 2002 16:32

Oskar je relevantní volba pouze v případně, že jde zejnéna o finanční aspekt. Zablokování ukradení sim karty EuroTelu ve velké británii trvá kolem 45 vteřin od nahlášení. Aktivace nové, méně než 2 minuty. Zkuste si to u jiných operátorů.
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 12. 2002 16:31

Oskar je relevantní volba pouze v případně, že jde zejnéna o finanční aspekt. Zablokování ukradení sim karty ve velké británii trvá kolem 45 vteřin od nahlášení. Aktivace nové, méně než 2 minuty. Zkuste si to u jiných operátorů.
+33
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 12. 2002 7:26 | Richard Sikora

A já mám zase velmi dobré zkušenosti s Oskarem.Nedávno jsem měl problém se SIM kartou Plus-nešla tam M-banka od České spořitelny.Oskar mi zdarma simku vyměnil a nyní všechno šlape.A ten jejich přístup byl vysoce profesionální.Myslím si,že celý problém je pouze v lidech.Jsou pracovníci Oskara,kteří mu dělají akorát ostudu a s těmi by měl Oskar brzy skončit,jako někteří prodavači,kteří mají o mobilech a službách GSM sítě velmi mlhavou představu.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 12. 2002 14:47 | Lukas Svoboda radar23@email.cz

No ja jsem pred casem presel z ET k Oskaru a ten rozdil je opravdu propastny. Oskar muze konkurovat opravdu pouze cenou. Kdyz jsem mel problem s oskartou, a tech bylo opravdu hodne, tak jsem malem dostal infarkt kdyz jsem se asi po PUL HODINE dovolal na oskaruv hotline a tam byl vzkaz dekujeme za zavolani, ale nase pracovni doba konci v 18.00 (ja mel problem v 19.00 a potreboval jsem ho akutne vyresit), mozna ze by mohl Oskar s klientelou kolem milionu zakazniku zavest 24 hodinovou podporu. Kdyz jsem shanel informace o roamingu, nebudete tomu verit, ale dostal jsem od operatoru tri ruzne informace!!! Prvni mi rekl ze na oskartu musim slozit 5.000,- zalohu, druhy mi dokonce rekl ze roaming na oskarte neni a treti zhruba tusil spravnou odpoved (minule letni prazdniny). Kdyz jsem mel problem ze signalem (na Strahove) chtel jsem se dozvedet, co je spatne. Tak jsem nahodou dovolal na operatora (45 minut, ale mam vzdy zapnuty telefon na speaker, takze se muzu paraelne venovat i jine cinnosti...) a ten mi sdelil, ze signal je tam plny. Marne jsem vysvetloval, ze neni ani carka. Tak me odbyl tim, ze mam spatny telefon (to byl samozrejme nesmysl, jelikoz nemohla volat cela ctvrt). Nastesti se problem vyresil za "pouhy" rok, co jsem se domluvil se sousedy z ulice co meli take Oskara, aby tam pravidelne volali. Po 150te stiznosti tam poslali merici vuz, a jeee, tady fakt neni vubec signal, pootocili antenu a v tu ranu slo volat. A tak dale. Problemu jsem mel samozrejme vic, ale uz si vsechno radsi nepamatuji, bylo by to na delsi zpravu. To ze operatori, nebo lidi co prodavaji v kamenych obchodech kolikrat vubec netusi je bohuzel normalni. Kdyz jsem se napr. nedavno zajimal o GPRS, nebyl mi ani jeden prodavac schopen rici, jestli je je dana cena za preneseny kilobit nebo kilobyte... Zkratka Oskar ma mozna technologii, ale nema lidi. I kdyz je napriklad nejaka sluzba srovnatelna a dokonce levnejsi nezli u konkurence, tak to prave pristup od lidi z Oskara dokaze hrozne zkazit. Ale to si myslim uprime musi priznat kazdy, kdo ma s Oskarem zkusenosti...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 12. 2002 12:13

Mam T-mobile i Oskar. Muzete mi rict ktere nekvalitni sluzby Oskar ma?:)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 12. 2002 14:53 | Jirka Dobeš

Opravdu? A zkusil jste se podívat na hospodářské výsledky? ET i RM vysoce ziskové firmy, zatímco Oskar zůstává ve firemní červené. Financovat rozvoj ztrátového byznysu samozřejmě jde, ale ne neomezeně - viz ony problémy TIW na jiných trzích.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 12. 2002 14:06 | Dude

...jestli bude ET a T mobil vyhazovat peníze jako doposud, může se klidně stát, že tu zůstane pouze jediný operátor.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 1/2

Předchozí

1

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Libuše Šmuclerová

ředitelka Ringier Axel Springer

Miroslav Ševčík

ekonom

Libuše Šmuclerová
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Miroslav Ševčík
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services