GE Capital Bank: Všechno nebo nic

Bylo krásné odpoledne, já seděla na verandě u své babičky, koukala do blba a přemýšlela o hloupostech. Ani nevím proč, snad z nějakých sentimentálních důvodů, jsem se rozhodla, že koupím baráček vedle, který se má zbourat a vystavit nová silnice. Nemám nic proti silnicím, jsem vášnivá řidička, ale proč zrovna u mojí babičky?

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

5. 5. 2002 18:13, vejda

Drobná zrada. Že by tedy zde?

Zobrazit celé vlákno

+20
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

3. 5. 2002 10:57

Když slyším GE, tak mi stoupne tlak. Mám u nich účet, naletěl jsem na "výhodnou" nabídku účtu s mobilním telefonem... (už se o tom někde psalo,nebudu to opakovat). Před časem jsem požádal o OK kartu v úvěrové výši nižší, než byl můj hrubý plat - ZAMÍTNUTO. Pokoušel jsem se tehdy dopátrat proč. Dostal jsem se až k vedoucímu zákaznického servisu (nebudu jmenovat, připadal mi sympatický, ale sám nic nezjistil). Nikdo nebyl schopný vysvětlit proč... :o)) (raději si odpustím komentář.Na pobočce, kde mám účet není kompetentní NIKDO). Nedávno mi přišel mi domů osobní dopis od ředitele drobného bankovnictví GE- p. Tomáše Salomona... prý patřím mezi vážené klienty a proto mi nabízejí úvěr 100 tis. Stačí zajít na pobočku a podepsat jim formulář pro zveřejnění mých bankovních údajů pro ostatní banky !!! Zašel jsem, podepsal jsem ... A NIC. ZAMÍTNUTO!!! Vážený p. Tomáš Salomon, coby ředitel, si dělá z lidí blázny. Nemluvě o mém nadšení, že snad svůj dopis o váženém klientovi mysleli vážně, o čase, kterým jsem panu Tomáši Salomonovi věnoval tím, že jsem zašel do banky. Ještě měli i vypadlý systém - asi půl dne, tak jsem musel přijít celkem 3x. To zklamání nakonec, že jsou to ubozí chudáci, kteří jeden den napíší "svému váženému klientovi" nabídku na úvěr a potom nedostojí svému slovu (dokonce i písemně podloženému a podepsanému ředitelem). Dle mého názoru jim šlo pouze o to, abych jim podepsal prohlášení o zveřejnění mých bankovních informací. To mi už totiž nevrátili.... Nevadí, vrátím jim to já..... :o)) Takto se s váženými klienty nejedná pane GE... já bych se na vašem místě v lepším případě cítil trapně a v horším případě ... (každý ať doplní sám)!!!

-5
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 132 komentářů)

11. 4. 2002 11:05 | Petr

Vazeni, chapu vase narky a ukrivdenost. Nicmene takto pracuji systemy hromadnych risk-scoringu. Sam jsem mel moznost poznat tyto systemy. Je to takovy black box, jehoz konstrukci zna jen nekolik top risk specialistu. Tato konstrukce zohlednuje asi jednak dlouholete zkusenosti GE s poskytovanim spotrebnich uveru ve svete a jednak riskova specifika nasi zemicky. Vemte prosim v uvahu, ze u nas jeste stale nefunguje uverovy registr, takze o to jsou mozna nastavena riskova kriteria prisnejsi. Jde proste o to, ze se GE snazi snizit na minimum riziko nesplaceni uveru, a to bohuzel prinasi i to, ze uver nedostane i clovek, ktery si pripada a veri si, ze by ho splacet mohl. Takze GE asi voli variantu: radeji mene "kvalitnich" klientu, nez mnoho klientu s jistymi riziky. Myslim, ze to delaji dobre. V tehle oblasti ma GE celosvetove docela naskok a je znama svymi velmi kvalitnimi risk analytiky. KB ma mozna zatim nastavena mene prisna kriteria, ale to znamena mene kvalitni uverove portfolio s nutnou vyssi rezervou na kryti spatnych uveru. No a kde neni rezerva, tam potom musi sanovat stat, ale to uz zname, jako danovi poplatnici uz jsme KB sanovali, ze? ;-) V long termu se to podle meho nazoru vsude zestejni a uverovy registr k tomu prispeje.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 4. 2002 10:56 | Aja

No nejlepsi mozna byla, ale rozhodne ne ve vymahani uverovych pohledavek a podle toho taky skoncila.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 4. 2002 10:39 | Martin

U GECB jsem byl taky a diky jejich poplatkum a neschopnosti zavest poradne e-bankovnictvi jsem odesel. Kazde prdnuti maji v ceniku a nikoli za malo. Ted jsem uz skoro rok u eBanky a nemuzu si to (i po poslednim zdrazeni) vynachvalit. Holt kdo umi... GECB se neuveritelne zkazila. BTW, kdyz to jeste byla Agrobanka, byla skoro nejlepsi v CR. Amici to proste udelali jako se vsim - koupit a podelat (pardon, poamerictit).
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 4. 2002 10:11 | Martin Schenk

Je pravda, že KB se snad jako jediná pořádně snaží. Nedávno jsem si taky vyzkoušel udělat kolečko a KB a ČS byly milé a ochotné, zatímco ČSOB byla neochotná a dáma v GE neuvěřitelně arogantní - jako bych ji otravoval...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 4. 2002 10:04 | Veronika

Milý pane Hainzi, ano, vše je uvedeno v cenících. Ale dokud jsem ještě pracovala ve vaší bance, tak jsem absolvovala několik školení, jejichž součástí bylo i to, že klienti jsou hloupí, ceníky nikdy nečtou a my je nemáme na různá úskalí upozorňovat "aby to zbytečně neřešili". Jinými slovy, školili jste nás k tomu, abychom uváděli lidi v omyl - a to nebyla práce, kterou jsem chtěla dělat.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 4. 2002 9:57 | žadatelka

Divné, divné, čekala bych, že když dají tolik peněz do reklamní kampaně, že se budou snažit ty úvěry poskytovat, aby se jim vynaložené náklady vrátily.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 4. 2002 9:55 | HM...

a jeste neco, ten ucet jsem si zalozil soucasne s pozadanim o uver. pani mi mohla, podle jejich slov, dat max. 150.000 Kc. ziju sam, deti nemam, jenom pritelkyni, ktera odcerpava co se da, o tom ale nevedeli... :-))
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 4. 2002 9:51 | HM...

no to je divny, ja si v KB pujcil 100.000 , mesicni plat mam 25.000 cistyho. za 3 dny jsem mel penize na ucte!!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 4. 2002 9:44 | Jirka Dobeš

Moc jsem se bavil, když jsem četl odpověď banky. Řada kolegů mi říkala, že mají s GE špatné zkušenosti a tohle je jenom potvrzuje. Je to typický příklad samolibosti velké firmy, která ví, že všechny své problémy přebije masivní reklamou. Jenže lidé už nejsou tak hloupí...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 4. 2002 9:12 | Kvetoslav

Resil jsem podobny pripad pri poskytnuti uveru od KB. Mel jsem rucitelku, ktere bylo v te dobe 22 let, zamestanana pres 3 roky u stejne firmy, cisty prijem nadprumerny. KB se vsak naprosto nezdalo jeji mladi a bezdetnost, a se slovy "urcite chcete mit deti" pres slova odporu rucitelky bylo jeji ruceni zamitnuto. Pry by ji nepomohla ani svecena voda, ani lekarsky nalez o prokazane sterilite ;-) Ze pry takovy holt je informacni system na posuzovani rucitelu+zadatelu o uver ;-)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 4. 2002 9:02 | Pavel

Taky jsem se snazil prozmenu u Ceske Sporitelny o uver 50kKc. Prijem mam cca 25kKc mesicne cistyho, ale podle pani za prepazkou jsem svobodny a bezdetny a tak mi bez rucitele nemuzou pujcit ani korunu. Kdybych pry byl zenaty a mel deti tak neni problem. Nechapu logiku bank, mesicni splatka by byla cca 1000 Kc a nedaj a nedaj. :-( Tak jsem to s nima taky skoncil, mam prachy ve slamniku a mam klid.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 4. 2002 6:53 | Mike

Měl jsem podobný problém. Bylo mi řečeno, nemáte telefonní linku domů, nemáte nárok, jen na 30000,- , ale já potřeboval 50000,- . Na moji otázku, proč to potřebují, mi nikde neodpověděli ani na zákaznickém servisu. Myslel jsem, že nejdůležitější je solventnost klienta a né jestli má telefon. Když prostě nejsem dost dobrý klient, který má účet u banky už nějaký ten rok, využívá všech služeb, všechny příjmy směřuje na tento účet, ale nemám telefon, tak prostě nemám nárok. Vím, že banka si může dát podmínky jaké chce, ale potom jenom odrazuje klienty. Taky na mě u přepážky hleděli, jak to že ruším všechny služby a účet.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 7/7

7

Následující

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Marek Dospiva

podnikatel, Penta

Petr Kellner

podnikatel, PPF

Marek Dospiva
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 3 duelů
×
Petr Kellner
ÚSPĚŠNOST
66,67 %

z 3 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services