Skyline: nejúspěšnější letadlo české historie

Sál je plný lidí a hraje hudba. Někteří tančí, jiní sedí. Ovšem pouze do chvíle, než se sálem rozezní hudba skupiny Europe, to se postaví všichni a začnou tleskat do rytmu. Většina již stojí na židličkách a projevuje radost.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

27. 4. 2002 7:03, Fredy

Moje úvaha byla rozdělena na dvě části. Jedna se opírá o vhodnost či nevhodnost KŽP. Druhá o formě prodeje tohoto finančního produktu. Jde mi hlavně o tu druhou část. Ne všechny finanční makléřské společnosti pracují na bázi MLM. Totéž platí i o pojišťovnách. Mám výhrady k těm, kteří jako hlavní způsob prodeje používají MLM a k tomu směrují veškeré aktivity. Zajímá je pouze kvantita a ne kvalita. Z pohledu klienta je to nepříjemné zjištění. Některé MLM společnosti nezajímá kvalita produktu, ani profesionální a vědomostní úroveň svých poradců, ale množství smluv, které uzavře. Neboli který poradce sežene nejvíce neautentických jedinců. Jak říkají u společnosti, kolik nahonil oveček. Co když k Vám přijde "finanční poradce" ve slušivém obleku se zlatou sponou na kravatě a předepsaných černých polobotkách a nabízí jeden produkt KŽP a uvádí to jako nejlepší investice století? Na připravených propagačních materiálech Vám ukazuje jak budete za několik let milionářem. To, že jste při tom také pojištěn je až ve druhé fázi a jako doplněk. Potom Vás začne přesvědčovat ke spolupráci. Pokud bych se stal poradcem, tak budu mít vlastně pojistku zdarma a ještě na to vydělám. Určitě mám nějaké příbuzné a známé a to prý stačí. Hned se začal kreslit základní MLM strukturu. Ukázal, kde je on a kde bych byl já. A hlavně, kde bych mohl být za půl roku, po usilovném nahánění oveček. Tento postup mě šokoval. Že ten poradce o financích nevěděl skoro vůbec nic jsem poznal hned na začátku. To také vlastně nepotřeboval, jeho hlavním úkolem bylo sehnat další ovečku. Když jsem se ho nenápadně optal, kde bere to sebevědomí, prodávat složitý finanční produkt a přitom o tom nic moc nevědět? Jeho odpověď byla rychlá a upřímná. Před půl rokem prodával nějaké hrnce a před tím také nějaké předražené mixery. Tam prý bylo hodně reklamací a tak se těžko naháněli noví klienti. U KŽP je to jednoduché, tady prý není co zkoušet a tak také není co reklamovat. A lidé těm číslu stejně nerozumí a dali na to, co řekne on. A co bude za pár let nikdo stejně neví. On vlastně obchoduje se sliby. Lže lidem o tom, že jim prodává nejlepší investiční produkt a že budou za pár let milionáři. A to je ten moment, kde neshledávám velký rozdíl mezi KŽP a Skyline.

Zobrazit celé vlákno

+19
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

25. 4. 2002 20:48, Acer

To jistě, dobrá diskuze může probíhat dlouho, to je v pořádku. Jen mě překvapilo těch 23 kousků za 23 minut.

Zobrazit celé vlákno

-5
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 67 komentářů)

3. 1. 2004 14:25 | Harpagon

Ty pravopisné chyby a způsob argumentace - to jsou atributy Skyline a jiných pyramidových her?
+17
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 1. 2004 12:28 | ppetr

kolik pak sis za ten 1 rok vydelal.prozrad nam to ?????? s prodelkem se asi vytahovat nebudes :-))
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 1. 2004 18:09 | 2.1.2OO4 petrvrbno@email.cz

Byl jsem u Skyline 1 rok.Lidičky prosím vás kdo vám dá něco zadarmo!!!Tato fa.je stavěná pro obyčejné i schopné jedince.To znamená že i člověk,ktery nedosáhl určitého postavení ve společnosti může tyto faktory ovlivnit.Ale o to vůbec nejde.Jde hlavně o to ,že nemusíte na nikoho dělat a každé ráno stávat s pocitem jestli Vás někdo nevykopne z práce.A nebo když za Váma příjde třeba vaše dcera a řekne Vám,,Maminko prosím tě dnes jsem si roztrhala boty,které nosím už dva roky nemůžeš mi koupit nové a Vy nechtíc a ze studem řeknete,milá dcero výplata je až za tři týdny.,,Kdo z vás tento pocit zažil.Určitě je vás mnoho!!!Je zajímavé že Lidé nadávají na Multilevel,ale pokud by se podívaly kolem sebe třeba jak fungují čerpací stanice všechny Markety atd.Udělejte si pokus:vemte si tužku a papír a namalujte si třeba naši vládu nebo parlament,pěkně od vrchu až dolů.To je strom jako prase, akorád s tím rozdílem, že se tomu neříká MLM,ale třeba parlament nebo market.Můžete si to ověřit,stačí se podívat do knížek,které se používají na středních školách. Mněj te se krásně. petrvrbno@email.cz
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 4. 2002 22:13 | Philips

O kvantitu jde všem, kteří se zabývají obchodem. Jen ti více myslící domyslí, že se jim vyplatí pracovat zároveň i kvalitně, protože jedině pak se mohou k zákazníkovi znovu vrátit a udržet si ho (kromě toho budou mít i čisté svědomí a klidné spaní, ale to už tolik lidí netrápí). Pokud dochází k nehoráznému obelhávání klientů, měly by často velmi renomované pojišťovací společnosti zasáhnout proti prodeji svých produktů takovýmto způsobem. Jenže ony potřebují kvantitu, jedno kudy, jestli přes mlm nebo jinak organizovaným prodejem. Ale máte pravdu, děje se to tak. Zažil jsem tragikomický pokus o prodej pojistky zástupcem České pojišťovny. Nevím, zda pracoval v mlm, do struktury nikoho neverboval, ale lhal, až se mu od huby prášilo a nejspíš to ani nevěděl. Po několika odbornějších dotazech nafrněně odešel. Byl v mlm nebo ne? Nevím. Nespíš ne. Ale kvalita prodeje byla i tak pod psa. A naopak, znám lidi pracující v mlm firmách a jsou to lidé, kteří úroveň mají velmi dobrou. Je to v lidech. Kvantifikační kóty musí plnit i nemultilevelisti, a dokonce bych řekl, že především oni a často velmi tvrdě.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 4. 2002 7:03 | Fredy

Moje úvaha byla rozdělena na dvě části. Jedna se opírá o vhodnost či nevhodnost KŽP. Druhá o formě prodeje tohoto finančního produktu. Jde mi hlavně o tu druhou část. Ne všechny finanční makléřské společnosti pracují na bázi MLM. Totéž platí i o pojišťovnách. Mám výhrady k těm, kteří jako hlavní způsob prodeje používají MLM a k tomu směrují veškeré aktivity. Zajímá je pouze kvantita a ne kvalita. Z pohledu klienta je to nepříjemné zjištění. Některé MLM společnosti nezajímá kvalita produktu, ani profesionální a vědomostní úroveň svých poradců, ale množství smluv, které uzavře. Neboli který poradce sežene nejvíce neautentických jedinců. Jak říkají u společnosti, kolik nahonil oveček. Co když k Vám přijde "finanční poradce" ve slušivém obleku se zlatou sponou na kravatě a předepsaných černých polobotkách a nabízí jeden produkt KŽP a uvádí to jako nejlepší investice století? Na připravených propagačních materiálech Vám ukazuje jak budete za několik let milionářem. To, že jste při tom také pojištěn je až ve druhé fázi a jako doplněk. Potom Vás začne přesvědčovat ke spolupráci. Pokud bych se stal poradcem, tak budu mít vlastně pojistku zdarma a ještě na to vydělám. Určitě mám nějaké příbuzné a známé a to prý stačí. Hned se začal kreslit základní MLM strukturu. Ukázal, kde je on a kde bych byl já. A hlavně, kde bych mohl být za půl roku, po usilovném nahánění oveček. Tento postup mě šokoval. Že ten poradce o financích nevěděl skoro vůbec nic jsem poznal hned na začátku. To také vlastně nepotřeboval, jeho hlavním úkolem bylo sehnat další ovečku. Když jsem se ho nenápadně optal, kde bere to sebevědomí, prodávat složitý finanční produkt a přitom o tom nic moc nevědět? Jeho odpověď byla rychlá a upřímná. Před půl rokem prodával nějaké hrnce a před tím také nějaké předražené mixery. Tam prý bylo hodně reklamací a tak se těžko naháněli noví klienti. U KŽP je to jednoduché, tady prý není co zkoušet a tak také není co reklamovat. A lidé těm číslu stejně nerozumí a dali na to, co řekne on. A co bude za pár let nikdo stejně neví. On vlastně obchoduje se sliby. Lže lidem o tom, že jim prodává nejlepší investiční produkt a že budou za pár let milionáři. A to je ten moment, kde neshledávám velký rozdíl mezi KŽP a Skyline.
+19
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 4. 2002 21:11 | Fredy

Pokud někdo prohlásí, že KŽP je jeden druh pojištění, kde kromě ztrátové části z krytí rizik, je ještě část spořící. A že po skončení pojistné smlouvy a dožití může (MÚŽE) získat klient i něco nazpátek, tak OK. Takových FP ale moc není. Ptáte se, jaký je rozdíl mezi KŽP, kterou si koupím v pojišťovně a tou kterou mi prodá FP třeba od OVB? V samotné pojistce rozdíl není, ale v účelu a očekávání je rozdíl obrovský. I když netvrdím, že všichni MLM FP jsou špatní a naopak všichni zaměstnanci pojišťoven (nebo pojišťováci) zase nejlepší. Vše zaleží na lidech.
+14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 4. 2002 21:28 | Philips

Problém je tedy především v pojišťovnách, které slibují nemožné. A jak sám nakonec konstatujete – v lidech. Tak či onak je na výši prodeje zainteresován téměř každý, kdo se v prodeji finančních produktů pohybuje. Někdo bere provize přes mlm distributorské společnosti, někdo je v mlm systému přímo v pojišťovně, někdo je prodejcem mimo mlm. Rozdíly často nepoznáte. Kde mlm končí a začíná něco jiného? Vněkterých finančních institucích jsou dnes už i vyšší manageři spolupracovníky na ŽL a jde o normální mlm!!! Takže zbývá snad jen ta pověstná slečna za přepážkou (někdy spíš nerudná baba), která to práská jak Baťa cvičky, protože (ale také ne vždy) jediná není závislá na objemu uzavřených smluv. Jenže ta bývá zase úplně mimo a neumí víc, než vypsat formulář (často i to blbě), takže si u ní buď pořídíte to co vám nabídne, nebo ne, ale relevantních informací se od ní dočkáte stěží. Jeden čas jsem se živil jako „obchodní poradce“ jedné známé finanční společnosti. Přes den jsem seděl v kanceláři a klienti, kteří tam chodili, si čas od času postěžovali na neserióznost těch nekancelářových prodejců. To v kanclu, to je jiná. A když občas někam prdnete razítko nebo vytisknete něco úhledného z počítače, jste vrcholem serióznosti. Samozřejmě že jsem jim nevyprávěl, že jsem normální prodejce na provizi v de facto multilevelové struktuře. Pro ně jsem byl seriózní zaměstnanec v seriózní kanceláři seriózní společnosti. No a odpoledne jsem se sebral a rozjel po klientech, kteří by do kanceláře nešli ani za boha, protože tam sedí samí vyžírkové a hlupáci. To máte těžké. Je to fakt v lidech. S tím nemá nic společného to, zda se setkáte s člověkem z mlm nebo odjinud. A to, že se v tomto oboru často setkáte s lidmi pracujícími v mlm, je dáno tím, že je to nejefektivnější způsob organizace prodeje. Jinak je úplně jedno, jestli vás odrbe grázl z multilevelu, nebo kmenový zaměstnanec pojišťovny (pokud ještě někde nějací jsou). Ani v motivaci, ani ve znalostech produktu není podstatný rozdíl u lidí v mlm a mimo ně. A opravdu vidím velký rozdíl mezi prodejci KŽP a náhončími Skylinu. U KŽP někteří prodejci možná některé věci poněkud idealizují, ale v zásadě klient dostává službu, kterou dostat má. U Skylinu a jiných pyramid jde jen o okradení lidí.
+19
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 4. 2002 20:48 | dr.Halíř

To jistě, dobrá diskuze může probíhat dlouho, to je v pořádku. Jen mě překvapilo těch 23 kousků za 23 minut.
-5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 4. 2002 11:25 | Karel Javořický

Velmi mě překvapuje, jak úspěšně Skyline přežívá a nikdo jej nezkoumá. Pod koho vlastně spadají? Kdo by je měl hlídat?
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 4. 2002 11:21 | TGP

Dobrý den, je vidět, že jste pozorný čtenář. Ale nemáte úplně přesně pravdu. V některých případech jde o názory z Neviditelného psa, kam dodáváme naše články vždy několik dní po vyjití. Moduly pro názory jsou propojeny, takže názory přidané k našim článkům na Neviditelném psovi se kopírují také do našeho systému. V řadě dalších případů ale diskuse žijí řadu dní, ne jen první den po vydání, takže není neobvyklé, že se nové názory objevují i u článků starších.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 4. 2002 11:16

Budete tak laskav a reknete mi, na ktere? Osobne jsem jeden ten prispevek psal a to pouze sem.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 4. 2002 10:52 | Dan

Mam pocit, ze jsem vetsinu tech reakci, ktere se vyrojily 23.4 cetl uz na jine site o Skylinu. Jinymi slovy nekdo tyhle prispevky z jine diskuse vzal a prekopiroval sem se jmeny tech lidi kteri tam tehdy byli podepsani.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 4. 2002 8:17

nerozumím tomu ,je to blábol o obchodním postupu,ale v r.1998 byl vstupní poplatek 1400,ale tím ,že jsem na oko podepsal smlouvu a vystavil příkaz k uhradě a následně stornoval ,tak jsem asi zůstal na seznamu a ty skripta mi byly zasílany i to svědčí o tom ,že mají blbou evidenci a jde jim jen o peníze ,které se zasílaly do Švýcarska a asi neexistuje zpětná kontrola
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 4. 2002 21:10 | Fredy

MLM jsem uváděl z důvodu porovnání obého. I OVB pracuje na tomto principu. Takových je ovšem více. Proti MLM vůbec nic nemám. Dokonce jsem v minulosti jeden takový obchod pomáhal rozjíždět. Po ekonomické stránce. Bylo to někdy v letech 1994 až 1995 a v té době byl celkem nedostatek slušného software. Firma, pro kterou jsem to rozjížděl, nechtěla tzv. živelný MLM. Rozjeli jsme tehdy něco jako "řízený" MLM. Pokud se v tom vyznáte, tak mi jistě dáte za pravdu, že dobře spočítat prodejní cenu a provize na jednotlivých stupních, je dost makačka. Prodej zboží pomocí MLM jeden z nejlepších způsobů přímého prodeje. Potud můj názor na MLM a obchod. KŽP je ekonomický produkt založený na slibu budoucích výnosů a na filozofii výhodnosti. Zabití dvou much jednou ranou. KŽP vzniklo na základě stagnace klasického osobního pojištění. Vyznám se v pojistné matematice a tak vím, že většina pojišťoven slibuje nemožné. Jenže na ně nemáme. Modelové příklady a výpočty jsou pouze orientační a ilustrační a nic nezakládají do budoucna. Osobně nemám rád hru na iluze, psychologie strachu a vymývání mozků. Je mi líto obyčejných neautentických jedinců. Možná si vzpomenete na akci KTP Quantum na tomto serveru, ale i na Fincentumu asi před rokem. Pokud ne, tak doporučuji k prostudování. Bylo to někdy kolem 20. června. Tehdy jsme tvrdě vystupovali proti dealerům uvedené společnosti a byli za to dost kritizování, ze všech stran. Tehdy jsem prohlásil, že až se rok s rokem sejde..... No asi víte, jak to dopadlo. Nechci v žádném případě vypadat jako hrdina, který všechno věděl. Píši to jako memento pro ty, kteří si myslí, že KŽP je samospasitelný produkt pro každého. Přál bych Vám slyšet některé FP a nejenom od OVB. Víte, našinec je schopen věřit všemu. A vzdělání v tom kupodivu nehraje velkou roli. Jedna moje klientka (uznávaná lékařka) měla v úmyslu investovat (tak nevím jestli je to to správné slovo) nemalé peníze právě do KŽP. Nějaký FP ji nalákal na vidinu ročního zhodnocení v průměru 9 až 11%. A to, že se jedná o nejbezpečnější investici uváděl jako největší trumf. Dokonce nechal klientce i ilustrační výpočet s grafem, včetně tabulky se zhodnocením po jednotlivých letech. A teď se zeptám Vás. Jak je možné, že FP (oficiální smluvní zástupci pojišťoven) úmyslně klamou neautentické jedince? Jak je možné, že výpočty jsou postaveny na zhodnocení všech (podotýkám VŠECH) vložených peněz? Jak to, že při tom nerozlišují část pro krytí rizik a část spořící? Je to jednoduché, podfukem sehnat co nejvíce klientů. Nevědomí FP ani nevědí, která bije. Moje klientka zjistila, až po jednom roce trvání KŽP, že ji pojišťovna připsala něco málo přes jedno procento (místo slibovaných 9 až 11%). To byl tanec.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 4. 2002 12:19 | Philips

Velmi se mýlíte. Jsem sice dalek toho, abych někomu tvrdil, že kapitálová životní pojistka je ideální finanční produkt, ale souhlasit s vámi nemohu. Máte pravdu, že z hlediska pojištění je efektivnější riziková pojistka, je levná. Není ovšem pravda, že po vašem úmrtí dostanou pozůstalí toté, co dostanou po klientovi KŽP. Oni totiž dostanou k pojistné částce i tu do té doby vzniklou kapitálovou hodnotu. Jestli někdo prodává kapitálovky, které tuto vlastnost nemají (já o takovém pojištění nevím), tak by to byl samozřejmě dost pádný důvod označit ji za špatný produkt. Můžeme se dohadovat o tom, jestli je zhodnocení peněz v KŽP výhodné, nebo ne. Jistě bychom našli výhodnější příležitosti, ale na druhé straně je KŽP pro mnoho lidí schůdnější, než třeba investiční pojištění nebo podílové fondy, kde může dojít i k zápornému zhodnocení investic. Takže pokud takový člověk, neochotný podstupovat toto riziko již využívá stavebního spoření a penzijního připojištění (je-li pro něj vhodné), často si vybere KŽP.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 4. 2002 12:17 | Philips

Obávám se, že směšujete dvě věci a vše velmi zjednodušujete a zkreslujete. Směšujete organizaci mlm (kterou navíc jedním dechem ztotožňujete s pyramidou čili letadlem) a kapitálové životní pojištění. Co potom mlm společnosti, které prodávají něco jiného, než KŽP? Ujišťuji vás, že to zdaleka nejsou jen předražené hrnce, ale často opravdu solidní zboží. A co naopak KŽP prodávané mimo mlm společnosti? Jaký je rozdíl mezi KŽP, kterou mi prodá člověk z mlm organizace a tou samou pojistkou, kterou mi někdo jiný prodá jako agent nemultilevelové společnosti nebo si ho třeba pořídím přes internet? Na základě čeho ztotožňujete společnosti typu OVB s multilevelovým prodejem špatných kapitálovek? To je myšlenková smyčka hodná profesora Klause. Multilevel marketing není synonymem pro zlodějské praktiky pyramidových her. To jen někteří lidé, kteří v multilevelu neuspěli, nebo měli smůlu na špatnou multilevelovou firmu, si tímto způsobem omlouvají a zdůvodňují svůj neúspěch. A jiní zase podle národního zvyku plivou na vše, co v nich vzbuzuje závist. Proč to ale děláte vy, to nevím. Myslím, že to nemáte zapotřebí.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 4. 2002 10:55 | dr.Halíř

Teda to mi někdo vysvětlete… Několik dní ani jeden ohlas a potom 23. dubna se najednou vyrojí 23 příspěvků během 23 minut (v čase od 10,20 do 10,43 hodin). Kde se najednou všichni vzali a kam zase zmizeli? A ještě ta třiadvacítka. A pak zase neštěkne ani pes. A to není poprvé, v reakcích na články o psech, studentských čachrech s bydlištěm a s rovnou daní to bylo podobné. Kdo tyhle zájezdy pořádá? Nebo si z nás dělá někdo legraci?
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 4. 2002 10:54 | a23

MLM není letadlo. Buď se jedná o jedno, nebo o druhé a to je třeba rozlišovat. A rozlišit se to dá velmi jednoduše. V pyramidových hrách, čili letadle, se neprodukují příjmy podnikatelskou aktivitou, např. prodejem, ale jediným zdrojem peněz pro jeho účastníky jsou poplatky od nově příchozích. Když nikoho nepřivedete, nevyděláte ani korunu. Tomu také odpovídá celá organizace a fungování takového letadla. Skyline je typické letadlo. V MLM produkujete příjem prací. Ikdyž nikoho nepřivedete, dostáváte zaplaceno za svou práci. Přivedete-li, dostáváte pak podíl na tom, co vyprodukuje vámi přivedený. Tak, jako ve fabrice je mistr odměňován podle výkonu dělníků, vedoucí výroby podle výsledků mistrů, výrobní ředitel podle výsledků práce vedoucích výroby jednotlivých úseků a generální ředitel podle toho jak šlape celá fabrika, tedy úseky jednotlivých ředitelů. MLM je demokratický a spravedlivý už z podstaty. Proč? Protože máte-li schopnosti jako prodejce, vyděláte si jako prodejce. A máte-li schopnosti vést lidi, nemusíte čekat deset let na povýšení ve firmě, ale vytvoříte si vlastní obchodní skupinu tak rychle, jak to odpovídá vašim schopnostem. Na principu MLM funguje mnoho společností, často velmi známých, jen to lidé nevědí. A protože je, často úmyslně, zaměňován mlm a pyramidové hry, tyto firmy často nijak moc nepropagují, že fungují jako mlm. Lidé to neumí rozlišit. Možná je to tím, že ti, kteří to nerozlišují, obvykle patří mezi ty, kteří nepochopili, že peníze se vydělávají prací a ne tím, že se do práce chodí. Nějak jim to splývá. Kdyby mysleli hlavou, tak se jim to nestane. A vám také ne.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 4. 2002 7:36 | Jarda V.

Máte pravdu, kapitálové životní pojištění je jeden velký podvod. To vše nad tím (kapitálová, spořící složka) je jen dobré ryto pro finanční poradce a zlodějské pojišťovny. Podle Vašeho vzoru dám také řečnickou otázku. Víte jaký je rozdíl mezi tím, když Vy si uzavřu ŽKP a já běžnou rizikovou pojistku na půl milionu? Odpovím sám. V případě smrti žádný. Ale do té doby si já budu lépe užívat.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 4. 2002 22:29 | Fredy

Dám řečnickou otázku. Jaký rozdíl je mezi podvodnými společnostmi typu Skyline a finančními MLM společnostmi typu OVB? Já tvrdím, že ne moc velký. OVB je jenom posazena na žebříčku náročnosti agentů o dva stupínky výše. Agenti Skyline přesvědčí nevědomého a neautentického jedince ke ztrátě většího obnosu peněz najednou, ve prospěch svých zapojovatelů a dalších lehkoživků. Zatím co agenti OVB přesvědčí nevědomého a neautentického jedince k postupné ztrátě většího obnosu peněz (za KŽP) ve prospěch agentů (provize) a dalších lehkoživků. Obojí je postaveno na psychologii prodeje a přesvědčování. V některých případech se používá psychologie strachu. Jeden nepatrný rozdíl tu přece jenom je. Pokud neautentického klienta Skulině, po prozření, klepne pepka, tak nedostane nic. Ale pokud neautentického klienta OVB (nějaké pojišťovny) klepne pepka, tak sice také nedostane nic, ale jeho pozůstalí mu alespoň vystrojí slušný funus.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 1/4

Předchozí

1

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jaroslav Klíma

podnikatel, Tuscan

Marta Nováková

podnikatelka, U&Sluno

Jaroslav Klíma
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Marta Nováková
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services