Linka je obsazena, volejte za chvíli!

Jan Heřman | | 11. 3. 2002 | 10 komentářů
Stane-li se to několikrát po sobě, firma má smůlu. Dokonale však dokáže někdy otrávit i hlas na druhém konci drátu. Přinášíme test telefonní dostupnosti, který se tentokrát zabývá leasingovými společnostmi.

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

11. 3. 2002 9:33, Michal

Zajímavý test - díky za něj. Připomíná mi, jak jsem o víkendu volal do Ster Century Hostivař kvůli rezervaci lístků, a vždy vzdal jsem to po 25 minutách čekání. A to nebyla 0800 linka.

+31
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 10 komentářů)

12. 3. 2002 22:48 | michal

No jo, vyšly mě ty lístky trochu dráž :)
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 3. 2002 19:22 | jadr

Ne, nevadí mi delší čekání na jakékoliv info, nebo jiné lince, dokud slyším vyzváněcí tón sítě operátora kterého používám. Jakmile se však tento tón změní na sebelepší hudbu, či sebelaskavější domluvu, jat mám čekat a pod., tak se stávám zběsilým. Od této doby jde o uskutečněný hovor a já jej plně platím. Jsou oírganizace, kde čekání na operátorku trvá 20 i více minut např UPC, to sice není banka ani fond, ale jako příklad stačí. Nejlépe je na takovou linku volat z mobilní sítě, to je vskutku zadarmo. Přitom k tomu, abych poznal, že čekám na spojení mi stačí obyčejný vyzváněcí tón. Informace, že operátorky se mi budou věnovat až po obědě, je pro mně, v prípadě, že ji zaplatím, zbytečná a konečně kvůli ní jsem nevolal. Prosím, to se týká i linek 0800, ty jsou vlastně také placeny z mé kapsy. Vím firma je dá do nákkladů, v tom případě však zaplatí nizší daně a má nižší zisk, to je pro mně, pokud jde o fin. firmu, která má za účelem zisku hospodařit s mými penězi, taktéž nepřípustné. Jediný, kdo si v tomto případě mne ruce a mastí kapsu, je telecom a ostatní telefonní firmy.
+18
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 3. 2002 7:44 | sema

Pro masochisty mám tip - zkuste informační linku Českomoravského penzijního fondu (centrála) - po dvou dnech (odhadem asi 15 volání v různých denních časech, čekání na spojení průměrně tak 30 s) kdy jsem poslouchal jen melodii ústředny a robotický hlas "dovolali jste se do ČMPF, čekejte prosím" mě čekal neméně šokující rozhovor s paní informátorkou. Zážitek! :-(
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 3. 2002 19:36 | netrpelivec

..tak tomu se rika trpelivost :-)
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 3. 2002 14:57

Jako sorry, ale dříve než napíšete "totálně odsuzující" názor, přečtěte si článek. Sice tam není napsáno, kolik hovorů se uskutečnilo, což je opravdu chyba redaktora, ale obávám se, že ze dvou telefonátů by se nedalo dostat 94 procent, jak je hned v prvním řádku tabulky. Vy zřejmě patříte k těm lidem, kteří si koupí kávovar, začnou vařit kávu a když to začne kouřit, zavoláte na hot line místo toho, abyste si v návodu přečetl, že do kávovaru se dává voda :-)) Děkuji M. K.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 3. 2002 11:44 | TGP

No nevím, zelená linka by už dnes přece měla být naprostý standard, ne?
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 3. 2002 10:09 | p. Řeháček

Jako sorry, ale ze 2 hovorů se statistika nedělá. Divím se, že se s tím vůbec chlubíte. Stydět by se mněla agentura Pozitiv a redaktor. Co to je ? 2 hovory - totální odsouzení. Tolik srovnávaných firem zde není. Mněli by jste se více tématům věnovat než nějaké firmy odsoudíte. Děkuji. T. Ř.
+25
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 3. 2002 10:06

Když má firma zelenou linku a ta nefunguje pořádně, je to mnohem horší, než kdyby žádnou neměli.
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 3. 2002 9:34

Pardon, to slovo "vždy" tam nepatří :-)
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 3. 2002 9:33 | Michal

Zajímavý test - díky za něj. Připomíná mi, jak jsem o víkendu volal do Ster Century Hostivař kvůli rezervaci lístků, a vždy vzdal jsem to po 25 minutách čekání. A to nebyla 0800 linka.
+31
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  13 137 466 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Články na Heroine.cz

Co mě moje dvouletá dcera naučila o feminismu

Co mě moje dvouletá dcera naučila o feminismu

Po narození dcery jsem si feministickou otázku začal uvědomovat mnohem palčivěji než dřív....více

Může být věřící žena feministka? Jak to vidí mladé české křesťanky

Může být věřící žena feministka? Jak to vidí mladé české křesťanky

Jak se tisíce let stará pravidla slučují s postmoderní dobou a Instagramem? V čem moderním...více

Testujeme UFO 2 od Foreo. Efekt jako ze salonu za 90 vteřin

Testujeme UFO 2 od Foreo. Efekt jako ze salonu za 90 vteřin

Vyzkoušeli jsme účinky nové řady kosmetického přístroje UFO, které poskytuje hned tři...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Roman Šmucler

podnikatel

Michaela Maláčová

modelka a podnikatelka

Roman Šmucler
ÚSPĚŠNOST
32,00 %

z 200 duelů
×
Michaela Maláčová
ÚSPĚŠNOST
54,27 %

z 164 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.