Další typický den v pobočce České spořitelny

V jednom z dopisů klientům jsem se dozvěděl, že se "má banka" - Česká spořitelna - dala na cestu transformace, při které změní nejen loga a majitele, ale také chování ke klientům. A tak jsem vyrazil na pobočku. Alespoň zjistím, jak to s tou transformací vypadá.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

28. 1. 2002 10:12

Proč nikdo nechce Visu???

Zobrazit celé vlákno

+37
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

16. 2. 2002 22:07, rychlik

Argentiny se nebojím a Česká spořitelna to už umí ! Jak to ? Dobrý manažer musí umět předvídat. Včas se připravit a připravené i odzkoušet. ČS má manažery a poradce vynikající. Jen co se objevil státní krach v Argentině se zablokovaným majetkem klientů v bankách, tak v ČS se asi na to, jako možnost, iniciativně také připravují. Asi co kdyby, někdy, náhodou, také u nás v ČR ? Já jsem jako investor či spekulant přes ČS obchodoval s CP na BCP. Takto nakoupené CP jsou zablokované ve prospěch ČS, která mi však dala již počátkem ledna výpověď komisionářské smlouvy, ale s ukončením až k poslednímu únoru. A že mi tedy už neprovede ode dne odeslání výpovědi žádný prodejní a nákupní pokyn. Současně však, po zbývající skoro 2 ( slovy dva ! ) měsíce, již nakoupené CP zůstanou zablokované, dokud si je ČS sama, nevím kdy, neodblokuje. Po dobu blokace tyto mé CP proto nemohu běžně prostřednictvím jiného komisionáře prodat a sama ČS odmítá prodej dle textu výpovědi uskutečnit. Velice šikovné také je, že veškerá komunikace s komisionářem, tj. s ČS, při sdělování jakýchkoli informací může mít jen písemnou podobu. Chci-li znát, zda-li kupř. k dnešnímu dni, tj. k 16. únoru, byly mé CP pro ČS stále ještě zablokovány, mohu to zjistit až zpětně s odstupem několika dní písemným dotazem na ČS z písemně obdržené odpovědi. Nebo, bez účasti ČS a na mé náklady, z výpisu mého účtu přímo ve SCP. To je ale ode mne 45 km daleko ! Takto bych se mohl jezdit do SCP ptát každý den, a to až do konce února. Později mne ČS při řešení této situace přízračně a kafkovsky vyzývá k podávání nějakých mých písemných návrhů na deblokaci. Jak má ale takový návrh po formální a obsahové stránce vypadat nevím, odpověď jsem ve smlouvě a obchodních podmínkách nenalezl. Navíc návrh bude jistě následně v ČS, nevím kým, do kdy a dle jakých kritérií, schvalován nebo zamítán. Při tom však deblokace CP je jinak zcela běžně prováděnou přepážkovou službou tohoto komisionáře ! Jsem proto rád, že ČS si sama sobě na mém případě dokázala, že umí opravdu účinně, když chce, blokovat majetek svých komitentů, a že i já jsem se, alespoň trochu a chvíli, vžil a vžívám do pocitu "bloknutých" Argentinců. Jen mne překvapilo, jak to bylo a je i u nás v ČR snadné ! Z toho jsem se samozřejmě poučil a za tuto zkušenost ČS vděčně děkuji. Mám tak proti ostatním se svým poučením náskok. Možná letos volby do poslanecké sněmovny vyhraje zase Zeman, resp. Špidla s jejich případným pokračujícím zadlužováním státu. Obávám se ale, aby to nebyl nabraný kurz směr ta Argentina. Potom bych někoho, třeba právě paní iniciativní ředitelku nebo jejího poradce z pobočky ČS a co jsem měl tu čest je poznat, rád uviděl, jako odborníky na svém místě, přímo ve vládě ČSSD ! Nebo se snad ve své úvaze mýlím ?

-7
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 151 komentářů)

24. 1. 2002 12:27 | Xaver

Účet Vám nezruší, "jen" Vám nebudou poskytovat některé služby. To je podobně jako s podpisem Anticharty - to bylo taky dobrovolné, komunisti nediskriminovali ty, kteří nepodepsali - jen je třeba nenechali vycestovat, dodělat vysokou školu atd.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 1. 2002 12:15 | Klient z Vysočiny

Vyřízení karty mi trvá méně času, než psaní ubrečených stížností. Až budete muset chodit často k lékaři, tak si ještě rád vzpomenete na dobu ztrávenou v ČS.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 1. 2002 9:01

Zkušenosti se spořitelnou mám zcela stejné, jak je popsáno ve většině příspěvků. Zajímal by mě názor na poslední dopis spořitelny, kde mě vyzývají k návštěvě pobočky, kde budu požádán o souhlas s nakládáním s osobními daty. Pokud nesouhlasím, zruší mi účet?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 1. 2002 21:39 | Jiří Novák

Od Spořitelny jsem již utekl po více jak 10ti letém využívání. Návštěva pobočky byla jak v Brně tak nyní ve Vodňanech na jihočeské "vsi" vždy utrpením zejména časově. Zcela mne ale dorazili odmítnutím provedení platby v den kdy si přeji já.. tvrzení, že inkaso sráží jen ve třech termínech v měsíci mi vyloudilo na rtech hysterický smích a rovnou jsem si nechal vyjet přehled trvalých plateb, zrušil je a odešel.. a teď jsem spokojeně v Raiffeisence a nevím co je to fronta atd... I když chápu, že přepážková pracovnice za stupidní neschopnost ČS provádět platby dle přání klienta nemůže, přesto bych i dodatečně za to někoho rád utloukl klackem:) Dopisy o kvalitních službách, které mi od ČS dosud chodí považuji za odplatu a provokaci tohoto nefunkčního ústavu. Nechť se také jejich přepážkoví lidé zajdou podívat např. do mé Raiffeisenky, jak se chovat vstřícně ke klientům.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 1. 2002 17:01 | Karem Malý

Mate pravdu, již dlouho se chystám odejít od ČS, ale i na zrušení účtu budete muset čekat alespoň 1 hodinu!!!!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 1. 2002 17:01

Mate pravdu, již dlouho se chystám odejít od ČS, ale i na zrušení účtu budete muset čekat alespoň 1 hodinu!!!!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 1. 2002 16:58 | Marek Trojan

Tak to jsem tedy měl smůlu, byl jsem u 3 poboček ČS a všude to bylo nemlich to samý. Prostě Hrůza. Zrušte ČS!!!!!!!!!!!!!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 1. 2002 16:54 | Jindřich Nový

Moje zkušenosti s ČS jsou naprosto otřesné! Založil jsem si proto Sporotel a ten docela funguje, nicméně nejméně jednou za rok do budovy ČS jít musím, když si jdu vyzvednout platební kartu. Je to vskutku zážitek. Kartu si můžete vyzvednout jen tehdy, když v bance strávíte cca 1 hodinu, nevím jak jsou na tom s časem pánové Stack, Baran, Škopek, Mitendorfer atd... , ale já rozhodně z toho, že musím ztratit 1 hod zbytečným čekáním moc odvázaný nejsem. Co jsem z toho vyvodil za závěr ? přecházím k jiné bance a ČS ať se jde bodnout. Přeci jen ani můj čas není zadarmo a raději jej strávím někde se známíma než čekáním ve frontě. Pokud se dnes mohu objednat i k holiči, nešlo by něco podobného zařídit i u bank ? Klidně si ráno vyzvednu lístek na 16:00 a pak se dostavím abych byl obsloužen bez zbytečného čekání.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 1. 2002 16:27 | Bouček Antonín

Až budete mít na účtě pár set tisíc, stanete se klientem, kterému přidělí privátního poradce a budete si do Spořky chodit, kdykoliv se s ním domluvíte (popřípadě Vám bude papíry posílat poštou).
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 1. 2002 10:45 | Sláva Polišenský

Úřední hodiny U ČS jsem setrvával, protože alespoň pobočka na Václavském níměstí měla úřední hodiny 8 - 18 hod mimo pátku, takže i normálně pracující člověk si tam mohl něco vyřídit po pracovní době. Nyní, po Novém roce došlo ke "zlepšení" a sice takovému, že úřední hodiny jsou 9 - 17 hod. Takže, když si tam chci něco vyřídit musím se uvolňovat ze zaměstnání. Nás zaměstnaců je stále většina, ale zřejmě nejsme pro ČS ti praví zákazníci. Může mi zde někdo kompetentní z ČS sdělit proč se takto úžasně "zlepšují" její služby? Jinak čekání je chronickou a dlouhodobou bolestí ČS.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 1. 2002 14:08 | František Drahozal

Přešel jsem kdysi od ČS k eBance, nicméně sporožirový účet jsem nechal na rodinné účely. V souvislosti s akcí ČS internet banking bez poplatku za autentizační kalkulátor jsem na konci roku vyrazil na pobočku Cíl v Zahradním městě. Pravda, prodělal jsem úvodní šok z fronty a chvíli váhal zda čekat, ale pak jsem byl už jen mile překvapen. Narazil jsem na muže za přepážkou, což mne u ČS překvapilo. Nechci naznačovat, že bych měl něco proti ženám za přepážkou, naopak. Bylo znát, že nabízeným produktům rozumí a má obecný technologický přehled, takže jsme si krátce poklábosili o různých výhodách a slabinách toho, co se mi snažil nabídnout až jsme nakonec dospěli k zřízení internet bankingu. Vše šlo poměrně rychle i díky tomu, že se automaticky předpokládá, že si všechny papíry, co podepíšete, pročtete doma. A protože jsem byl dokonce takto pracovníkem ČS poučen „doma se pročtením vše dozvíte,“ neubránil jsem se malé poznámce o stále trvajícím nešvaru, podepsat a pak studovat. Nicméně při pohledu na frontu za mnou jsem dobrovolně uznal, že nejsem v eBance, kde má na mě bankéř vyhrazený čas včetně přečtení všeho důležitého, co podepisuji. Při odchodu jsem mu bez přemáhání s radostí sdělil, že mě dnešní návštěva opravdu mile překvapila. To, že jsem následně obdržel dopis, který mne zve znovu na pobočku kvůli souhlasu s nakládáním s osobními daty, což se dalo při lepší organizaci vyřídit najednou, dále pak to, jakou funkcionalitu nazývá ČS internet bankingem, to již nehodnotím. Chtěl jsem jen říci, že i když odbavení na přepážce není pohodové posezení v eBance, zanechala na mne moje návštěva ČS velice pozitivní dojem a vzbudila očekávání do budoucna.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 1. 2002 13:49

Moje rec... byl jsem v eBance jednou na zacatku a od te doby si delam bankere sam sobe. A jelikoz mam jeste z nostalgie druhy ucet u sporky, kde mi naskakuji poplatky jak houby po desti, dostavam se k nazoru, ze eBanka uz davno neni draha. A pokud pocitate pomer vykon vs. cena, tak je nejlepsi, to mi nikdo nevyvrati...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 1. 2002 13:45

Soukromý účet u E-Banky, to ještě chápu, ale firemní........
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 1. 2002 13:14

Kdyz si zapoctete vsechny ostatni poplatky, jez se uctuji u ostatnich bank (za kontokorent, za Sporotel, za internetove bankovnictvi, atd.), a zohlednite, ze s penezi v eBance muzete daleko lepe a pohotoveji pracovat (napr. prelevat je do inteligentnich terminovanych vkladu s automatickym "dopumpovanim" bezneho uctu po cerpani), zjistite, ze uz davno eBanka neni ve srovnani drazsi.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 1. 2002 11:44 | Eric

Máte pravdu, žádné větší změny jsem si nevšiml. Panstvo je stejně naduté jako tehdy. U moci přímo či nepřímo titíž. Krade se přinejmenším stejně (ale i sofistikovaněji). Jen na internetu se objevují individua s pedagogickým mindrákem, tak jako vy. Takže přeci malá změna, pane disidente.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 1. 2002 10:48 | Zdenek

Sorry, ale nekecam. Ty neumis cist ;-)
V prispevku pisu, ze umeji mezinarodni Visu, ale tu nechci. A osobne neznam nikoho, kdo by ji chtel. Myslim, ze nejzadanejsi je EC/EM, ale tu maji jen ceskou. Proc???
Pujcku mi take vyridili temer hned. Ale dali mi jen 2/3 toho, co puvodne slibili, kdyz jsem se byl informavat, kolik mi pujci. Kdybych mel nejakej predem domluvenej kseft a mel to spocitane na koruny, tak se mnou pekne zametli!
Ale to uz je mi ted jedno...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 1. 2002 10:46 | Poacher

Vážení, problém je v tom, že co pobočka, to jiná pravidla. Tohle platí pokud vím u všech větších klasických bank. p.s.hrocoone, tou Národní jsi myslel tu Pražskou?



0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 1. 2002 10:44 | Robert Čapek

eBanka rulez! A všichni to víme... Nejdřív mi vadilo snad jen to, že mi nechtěli dát z fleku EC/MC nebo Visu (letěl jsem do Států), ale zjistil jsem, že se Maestro pohodlně stačí. Čili pohodička :)

0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 1. 2002 10:43 | hruucoon

Od CS jsem už dávno s vytím prchnul kdysi jsem si tam zřídil účet. Ale chtěl jsem chodit do banky, ne na poštu s frontama. Když si chci užít hodinové a delší čekání s pohledem upřeným na cinkající čísla vyvolávací mašiny, tak jdu pro výpis z rejstříku trestů, v případě záchvatu masochismu jsem si pak šel před 14 dny na Kongresovku vyřídit nový řidičák za ukradený :-))))
Svůj účet mám od roku 1993 u Union Banky na Národní (dříve Foresbank) a jsem tam naprosto spokojen. Hlavně proto, že vše vyřizuji elektronicky. Nicméně, pokaždé, když tam jdu "postaru" tak mě příjemní lidé za přepážkou rychle obslouží, nikdy se mi nestalo, že by něco nevěděli.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 1. 2002 10:42 | Roman

Cemu se divite? Svuj ucet u CS jsem zrusil jiz pred davnymi lety z duvodu v clanku popsanych. Minuly tyden jsem potreboval nakoupit nejaka eura na cestu do zahranici. Zcasti ze zvedavosti, zcasti omylem jsem vstoupil do pobocky CS a utrhl si listecek s poradim. Po 10ti minutach cekani, kdyz pani za prepazkou evidentne nic nedelala a zaroven se poradi na panelu nemenilo, jsem listecek zahodil a pobocku CS tise opustil. Byl jsem rad, ze v teto "bance" jiz zadny ucet dlouho nemam.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Vlastislav Bříza

podnikatel, Koh-i-noor

Jaroslav Vostatek

ekonom

Vlastislav Bříza
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů
×
Jaroslav Vostatek
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 2 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services