Nejsem tak bohatý, abych měl účet v eBance?

Michal Hazi | | 24. 9. 2001 | 105 komentářů
Dotovat studentská konta je součástí obchodní politiky většiny tuzemských bank. Do mainstreamu se s počátkem akademického roku zařadila i eBanka. Snaží se novým levným produktem oživit svou početně stagnující klientskou základnu?

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

11. 2. 2002 13:59

Opravy: eB mě s novým účtem oslovila v r. 2001 (v r. 2000 snad ještě nebyl); akce za 1000,- Kč skončila 31. ledna 2002 :-(

Zobrazit celé vlákno

+59
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

25. 9. 2001 15:58, fanda eb

Bylo by možné uvést z jaké branže jste kolego...?

z kb, kterou stát nadotoval z našich kapes?
z čs, kterou stát nadotoval z našich kapes?
z čsob, kterou stát nadotoval skrz krádež ipb?

Není jednoduché pro menší banky - ať jsou sebelepší - na tomto socialistickém trhu existovat, je li takto "rovný", naštěstí je eBanka teď pod ČP, což myslím zcela mění kvalitu zajištění peněz u ní oproti minulosti. Ostatní se svými shit-inet-bankingy se jí už čtyři roky bojí a proto po ní plivou i v těchto fórech, jak to jde.

Zobrazit celé vlákno

-2
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 105 komentářů)

17. 9. 2004 22:41 | jas

Moje zkušenost s účtem u Ebanky
Ihned po založení účtu mi Ebanka strhla neoprávněně poplatek za nastavení cenového programu 169,-Kč. Divil jsem se. Volal jsem. Omluvili se mi a za několik dní mi poplatek vrátili. Dřív jsem měl účet u Poštovní spořitelny. Zpočátku jsem ho detailně sledoval 3 roky a vždy byl bez jediné chybičky přesně zaúčtovaný. Pak jsem jim věřil. Můžu věřit Ebance? Pak mi volali, jestli jsem u nich spokojený!? 14 dní poté jsem zažádal u Ebanky o změnu limitu platební karty. Slíbili mi, že žádost, za kterou si BTW strhli 50Kč, vyřídí do 3 dnů. Dnes je to pátý den a nejsou schopní mi sdělit, co a jak. Zdá se že jsem šlápl vedle. Ebanku nebrat!!!!
+38
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 2. 2002 18:41 | Premous

Vazeni, zkusil jsem IPB, CS a KB. Ke KB vam reknu toto: vedeni zdarma, Maestro karta (za kterou v eB platite po 1. roce 200Kc) zdarma stale, vyber z jakehokoliv! bankomatu za max 4Kc - ted nevim presne, 333 Kc kazdy rok, telefonni banking zadarmo pres 0800 taky stale (to znamena z pevne linky, nebo z jakehokoliv mobilu). Stale uvazujete o eB, kde Vas jen vedeni uctu s kartou vyjde 2. rok minimalne na 12*15+20=380 bez jakekoliv operace? A nemluvim o tom, ze by jste si poridili za 85 Kc/mesic treba ten jejich klic... PS: Nejsem spriznen s KB, ale studentske ucty maj dle me fakt nejlepsi. :)
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 2. 2002 13:59

Opravy: eB mě s novým účtem oslovila v r. 2001 (v r. 2000 snad ještě nebyl); akce za 1000,- Kč skončila 31. ledna 2002 :-(
+59
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 1. 2002 12:16

http://www.ebanka.cz/studentgsm/
+38
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 1. 2002 12:10

Dobrý den. Jsem student a jsem klientem eBanky od r. 1999 (tušim :-) ), kdy mi eBanka nabídla můj vůbec první účet. Byl to účet k eCity a byl zdarma (a je), jediným stálým poplatkem je 150,- za kartu/rok. Účet k eCity neshánějte - přestože dříve založené účty jsou stále aktivní, nové se již nezakládají a pracovníci eB s nimi mají stejně jen problémy (bude to onou minulostí). V roce 2000 mě eB oslovila s novou nabídkou Studentského programu. Upřímně: mám více účtů u různých bank (ty kontokorenty :-) ), ale eB mě ze všech bank sedla NEJvíce. Jako jediný problém vidím 15,-/měs., ale za ten komfort to není tolik, jen to dělá horší dojem na nerozhodné studenty. (To mi připomíná, že ještě potřebuji uplatnit woucher (?) u eB - nechcete si někdo založit Studentský program eBanky :-D? Aneb každý student i po novém roce (do odvolání akce) může získat 1000,-. Ozvěte se mi.) Nejvíce se mi líbí u eB elektronické bankovnictví: všechny ty srandy s mobilem a internetem. Mám možnost vyzkoušet GSM banking i u konkurence a nejsem spokojen (nepřehlednost, spousta kódů, pinů, osobních čísel a pod. jen abyste se dostali k svému účtu); eBanka mi v tomto směru přijde velmi přehledná a k přihlášení na účet vám stačí znalost vašeho rodného čísla a 4-místného číselného hesla. Málem bych zapomněl na velmi dobrou "věc" eBanky: Díky blokacím mám vždy přehled o svém aktuálním zůstatku (po výběru kartou, placení v obchodu, převod na účet, příjem peněz…) vždy a okamžitě. Hrůza: jinde na to čekám i TÝDEN a pak se dostanu do nepovoleného kontokorentu ani nevím jak. Stručný závěr (konec slohového cv.): eBanka u mě č. 1.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 10. 2001 10:20 | TGP

Souhlasím, můj dojem je podobný. Je to jako by si ebanka řekla, že prostě něco musí mít, tak to udělá, ale příliš jí nezáleží na tom, jak kvalitní a konkurenceschopné to bude.
+24
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 10. 2001 20:09

Dnes jsem navštívil INVEX a pohovořil si s pracovníkem e-banky. Abych řekl pravdu tak musím souhlasit s předchozím přístěvkem. Konto které nabízejí má sice některé bezvadné výhody (GSM Banking, ovládání přes Internet), ale ty výběry z bankomatu a bez kontokorentu bych asi nemohl žít. Na druhou stranu všechny významné banky už podobné služby také nabízejí. E-banka asi pořád ještě není pro nás obyčejné studenty.
+34
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 10. 2001 16:44

Jsem student a kontokorentu využívám víc, než by mi bylo milé, ale to je situace mnoha studentů. Přes semestr si půjčíme, o prázdninách to z brigády splatíme. E-banka však kontokorent nemá = mínus. Navíc hodně využívám bankomat, občas i GSM banking. Přístup ke kontu z i-netu by se mi sice zamlouval, ale po pravdě, raději si pořídím účet, který sice nemohu obsluhovat z webu, ale neutratím ani zdaleka tolik napoplatcích, které jsou u e-banky až moc vysoké. Za takových podmínek mi stačí obsluhovat účet přes přes mobil.
+13
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 10. 2001 14:18

Jedl jste vtipnou kaši.
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 10. 2001 14:10

Také musím reagovat, protože s KB mám zcela odlišné zkušenosti. Možná byste mohl lépe popsat potíže, které jste měl.
+22
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 10. 2001 16:43 | Jarry

Osobně mám embossku a vím co dělat, když mi ji někdo lohne. Nevím, jak by se ale tvářil člověk s měsíčním příjmem 10.000, až by mu někdo na odcizenou kartu udělal nákup za 200.000 a on to pak měl splácet. Samozřejmě, každý si toto riziko neseme sami, ale v tomhle banky chápu. Další věc, u eBanky stojí mezin. stoplist 4.900 Kč. Pokud je taková částka polovinou čistého příjmu, pak takového člověka může stoplistace dostat do opravdu velkých problémů.
+16
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 10. 2001 10:14 | m3a

Když jdeme do detailů, 3 návštěvy=jednou založit účet a podepsat smlouvu, podruhé to samé s firemním účtem a vyzvednout platební karty. Opravdu nejsem žádným zarytým příznivcem eBanky, ale pokud vezmu skupinu naprostých laiků a dám jim možnost v praxi srovnat oba systémy elektronického bankovnictví, většina si určitě zvolí eBanku, kvůli jednoduchosti a uživatelskému komfortu. Ale proti gustu... Jinak plně souhlasím s názorem ohledně přehnaně opatrného vydávání platebních (embosovaných) karet v většinou bank v ČR. Přesně podle hesla: "Prověřuj tisíce, nestarej se o miliony:-)"
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 10. 2001 18:57 | Madant

Ja mam u eBanky EC/MC a nechteli po mne zadny zustatek. Jedine co jsem vyplnil byl formular nekde na internetu, a pak mi jen zavolali kdy si prijdu pro kartu. 50 000 Kc na tom uctu v zitove nebylo a bohuzel jeste dlouho nebude. Btw. student nejsem. Nevim uz jiste jestli nahodou nechteli vysi prijmu, ale spis mam pocit ze byla na tom formulari jen kategorie (10 - 15 000 Kc apod.). Jak je to s tim povinnym zustatkem ? ? ? Neni to uz zruseny ?
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 10. 2001 13:53

No mozna by bylo uplne nejlepsi se naucit pravopis... mozna ty si se Citybank nejspokojen, ale ja jsem v Citibank spokojena...
+31
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 10. 2001 12:06

Řeknu to asi takto: Kdysi jsem si myslel, že eBanka (tehdy expandia) je drahá a zbytečná,ale.... V eCity jsem se stal šťastným výhercem jisté částky (nijak velké :o)) ) a založil jsem si účet u Expandie.Mezinárodní kartu EC/MC mi vydali ihned,pouze jsem vyplnil nějaký bonitní dotazník-vůbec nechtějí,aby mi výplata chodila na účet! Dostal jsem osobní klíč-ZDARMA, vedení účtu mám při zůstatku nad 20.000,-Kč také ZDARMA (od 26 let nad 30.000,-). První dva výběry z bankomatu- ZDARMA (víc jich nepotřebuji).Platba kartou-ZDARMA. Ke všemu na inetu dokonalý přehled o účtu, vedení účtu i v jiných měnách-ZDARMA. Nejsem u inetu, použiji WAP nebo GSM banking... Za celou dobu u eBanky (téměř tři roky) platím pouze 700,-Kč ročně za EC/MC kartu včetně úraz.pojištění,jinak NIC (nepočítám poplatky za převod,ale i ty jsou minimální). K čemu účet využívám? Převážně platby na netu,platby složenek a pod. Do banky jdu tak dvakrát do roka(jednou pro novou kartu-nyní už jednou za dva roky a podruhé vybrat USD nebo DEM před odjezdem na dovolenou). Jsem naprosto spokojen, až na malé vyjímky :o))
+41
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 10. 2001 10:22

Vzhledem k tomu, že jste měl dříve IPB HomeBanking, nemůžete mít účet u eBanky déle naž dva roky. A za dva roky muset navštívit 3x obchodní místo není zas tak málo. Já mám IPB HomeBanking 2,5 roku a na pobočce jsem byl také tak třikrát.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 10. 2001 18:01

jednou to stačí
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 10. 2001 16:42 | PetrV

Malá poznámka k těm kartám. Požadavek na zůstatek jako podmínku pro vydání karty je čistě česká (a východoevropská) specialita. Ve většině vyspělých zemí jsou karty typu MasterCard a VISA vydávány jako kreditní a k jejich vydání stačí prokázání příjmu. Podobnou cestou jde u nás například GE Capital, která vám k Flexikontu (je k němu kontokorent a proto musíte doložit příjem) vydá embosovanou kartu na požádání s jakýmkoliv limitem. Podobně se situace uvolňuje i v jiných bankách... myslím, že důvod požadovat zůstatek je prostě ten, že to nechcou dávat nějakým sockám... na druhou stranu, mám tři embosované karty, z toho jednu kreditní a zůstatek na účtě jsem musel mít pouze u jedné, ostatní banky spíše zajímalo kolik vydělávám a pak mi bez obav kartu vydaly. Svou první embosovanou kartu jsem dostal jen proto, že mým účtem protekly peníze, které nebyly moje... přitom v té době byly mé příjmy jako studenta velice nízké.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 10. 2001 14:34 | m3a

Nejsem svazany s zadnou bankou ci financni instituci, muj nazor je tedy ciste uzivatelsky.Mel jsem ucty v CS a IPB,vcetne Home Bankingu, ktery jsem hojne pouzival. S kazdou navstevou kamenne pobocky banky, kdy jsem neustale bojoval s aroganci a vetsinou i neznalosti uredniku jsem na hodinu zrusil ucty a zalozil si ucet v tehdy Expandii.Jsem spokojen, proto jsem si posleze zalozil i firemni ucet.Poplatky jsem nikdy nepocital, verim ze jsou vyssi nez je bezne, ale kazdopadne to za ty usetrene nervy na pobocce stoji...Nazor bez toho, aby to clovek zkusil proste nelze udelat. Za celou dobu jsem navstivil obchodni misto snad 3x. Absolvoval jsem vsechny bezne operace, vcetne plateb kartou v zahranici, plateb zasilanych do zahranici i pres internet.Zatim vzdy naprosto bez problemu. Myslim, ze hlavni problem je v tom, co klient od sve banky ocekava. Nicmemne o zadne bance si iluze nedelam, oni tu nejsou kvuli nam - beznym klientum... A k elektronickemu bankovnictvi ostatnich bank..Mam sve zkusenosti, ale co jsem zatim zkusil, eBanka je proste o dost dal...At se to oponentum libi nebo ne.Jako uzivatel jsem to mel moznost poznat na vlastni kuzi,vim o cem mluvim. A nektere nazory:Pripada mi, ze si zde vylevaji srdicko pracovnici onech "kamennych" bank. Znovu opakuji, kdo nezkusil, nemuze hodnotit. A nazor, ze zustatek 50.000,-Kc na ucte pro ziskani platebni karty je moc...Proboha, copak muzu chtit VISU nebo EC/MC, pokud mam na ucte 5.000,-Kc.Navic to ani snad neni zalezitost bank ale karetnich korporaci. Nazory ke ztratam eBanky. Podivejte se na investice do technologie eBanky.Navic me chabe znalosti ucetnictvi staci k tomu, ze si dokazi predstavit jak se da s ucetnimi ztratami "carovat". Abych ale jen nechvalil, pravda je jedna vsechny banky, co kdy mela Ceska pojistovna zkrachovaly.Tak snad eBanka bude vyjimkou.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 10. 2001 13:53

Našel jsem to dole v informacích o Osobním účtu
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 1/6

Předchozí

1

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  15 937 900 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Doporučujeme

Kopejte kryty, nebo jeďte na Zéland. Hrozba atomové války je zpět

Kopejte kryty, nebo jeďte na Zéland. Hrozba atomové války je zpět

S pokračující válkou na Ukrajině se stále více mluví o možném použití jaderných zbraní....více

Mlaskání a oplzlé komentáře. Obtěžovali ji strážníci ve službě. Odmítla si to nechat líbit

 Mlaskání a oplzlé komentáře. Obtěžovali ji strážníci ve službě. Odmítla si to nechat líbit

„To jsou ale nožky. Tý jo a má kérku! To je fakt kérka!“ slyším během nakupování rohlíků...více

Kontroverzní vlastnící ohrožují fotbal. Trojského koně máme i v Česku

Jsou jako trojští koně, kluby si nekupují z lásky k fotbalu. Chtějí si přes ně zlepšit...více

Dokedy musí dieťa sedieť v autosedačke? Definícia zákona je pomerne prekvapujúca

Dokedy musí dieťa sedieť v autosedačke? Definícia zákona je pomerne prekvapujúca

Každý rodič pozná problémy s prepravou svojich malých ratolestí. Dokedy musia mať deti...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Martin Kasa

podnikatel a investor, Ticketon.cz

Jaroslav Vostatek

ekonom

Martin Kasa
ÚSPĚŠNOST
38,89 %

z 18 duelů
×
Jaroslav Vostatek
ÚSPĚŠNOST
35,48 %

z 31 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.