Jako šneci pomalu mailují bankéři

Redakce serveru Peníze.CZ otestovala v jedenácti bankách nedávno rychlost a kvalitu odezvy na klientský e-mailový dotaz. A výsledek? Dříve než za pět dní banky většinou nedokáží odpovědět.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

29. 5. 2001 16:01, FekarZ

Webmaster ČSOB je skutečně velmi spolehlivý - při zpracování testu jsem si sám ověřil, že došlé dotazy předává kompetentním pracovníkům promptně a na dotaz týkající se výslovně jeho reaguje během téhož dne. Potíž ČSOB je v tom, že banka "nestíhá" vyřizovat dotazy - ty totiž kolují po různých útvarech banky a protože zodpovědní lidé jsou skryti za adresou webmastera, zjevně je nic příliš nemotivuje k rychlým odpovědím. Nicméně banka se dušuje, že se e-mailová komunikace s klienty v brzké době zlepší.

Zobrazit celé vlákno

+19
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

18. 5. 2001 0:20

pred rokem se mi s CS komunikovalo dobre pres inet.bohuzel jsem pred mesicem poslal dotaz ohledne inetu a dosud mi odpoved neprisla.KOCINA

Zobrazit celé vlákno

-1
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 37 komentářů)

18. 5. 2001 0:20

pred rokem se mi s CS komunikovalo dobre pres inet.bohuzel jsem pred mesicem poslal dotaz ohledne inetu a dosud mi odpoved neprisla.KOCINA
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 5. 2001 22:46

Zdravím všechny emailové dopisovatele. Tentokrát však zklamu Vaše očekávání, zde není co hájit. Prostě když někde inzeruji elektronickou adresu jako možnost komunikace, neslouží mi ke cti, když poštu nevyřizuji. Pokud je to soukromě, přestanou mi známí psát, pokud je to komerční, přijdu o zákazníky. Toť vše. Doba, kdy i v ČS každý začne dělat to, co má, se blíží. To mi věřte. Naznačuje to například průzkum Accenture, který dnes otiskla MfD. Děkuji za pochopení.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 5. 2001 12:05 | mjak1329

Ja jsem posílal mail 2x a vždy přišla odpověd do týdne. Není to sice eBanka s 20min, ale ještě se mi nestalo, že nepřišla odpověď.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 5. 2001 11:42 | FekarZ

Upřímně řečeno - s podobnou zkušeností se nám svěřilo nebývale mnoho čtenářů: oficiální, ve všëch materiálech uváděný e-mail spořitelny totiž zpravidla nikdo nezodpovídá. Odpověď na náš dotaz v rámci testu přišla přesně poté, co jsme den předtím požádali mluvčí banky o vysvětlení, proč Česká spořitelna tento mail uvádí ve svých marketingových materiálech a přitom na něj většinou nikdo nereaguje.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 5. 2001 11:08 | Valenta

CS mě velmi překvapila svou rychlostí. Já jsem napsal na jejich info odkaz 2x . A nikdy jsem odpověď nedostal. Tak že buďte rádi že Vám aspoň odpověď došla. Už jsem potom nepátral určitě bych byl ujištěň že zrovna ten můj mail po mokrých drátech upadl a nedošel .
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 5. 2001 16:50 | FekarZ

Navíc náš fiktivní klient se zjevně na internetu příliš neorientoval, což je třeba také brát v úvahu, pokud e-mailem odpovídáte svým zákazníkům. Není správné předpokládat, že je každý na webu jako ryba ve vodě a zahltit jej informacemi, kterým nerozumí. Přeci jen existuje řada lidí, kteří dokáží odeslat e-mail, ale už nemají ponětí, jak na internetu hledat informace.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 5. 2001 16:47 | Krasik

Už se docela těším. Dost často to jeho vysvětlení dává hlavu a patu, což mám radši než když ostatní hrajou mrtvého brouka.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 5. 2001 16:21 | Krasik

Myslím, že ve většině případů to je docela slušný výkon. Ještě před pár měsíci by to asi dopadlo hůř. Na druhou stranu musím říct, že dám raději přednost kvalitě odpovědi před její rychlostí a pouhým odkazem na web - tam si to přece můžu najít sám, ne?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 5. 2001 16:10

Nemá čas, je přece na valné hromadě. Večer se určitě ozve.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 5. 2001 15:47 | JirkaZ

Kdepak je můj oblíbený CSdefence se svým zdůvodněním ?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 5. 2001 14:23

Pokud mají mailovou službu, je jejich věc, aby všechny dotazy zodpověděli do "únosné" doby. Jinak přeci tu službu vůbec nemusejí nabízet, ne?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 5. 2001 11:42

Komercni banka je teda dost rychla, to fakt koukam.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 5. 2001 11:23

Skutečné faux pas, což mne mrzí. Ale mám docela dobrou paměť na e-maily a vcelku zodpovědně mohu prohlásit, že na mou adresu tento mail nedošel. Mohu vás požádat o jeho znovuposlání?
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 5. 2001 11:08

Vážený pane Fekare, váš článek je určitě zajímavý, ale zhruba před 14 dny jsem posílal dotaz na vaši mailovou adresu ohledně přidání produktu Union banky U-Konto do vašeho přehledu a do dnešního jsem nedostal odpověď. Jak to tedy funguje u vás?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 5. 2001 11:05 | FekarZ

Díky za tip - určitě bude zajímavé to zjistit. Máte samozřejmě také pravdu, že záleží na tom, kolik lidí má odpovídání mailových dotazů na starosti - nemůže to být ale pro banku argument, že něco trvá, protože to nestíhají. Když se někdo snaží držet přehnaně nízké náklady, měl by si rozmyslet, zda se mu to "vyplatí" vypadat jako břídil. Tím spíše, když je vidět, že jinde si to zařídit umějí.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 5. 2001 10:51

Ano, vše záleží na lidech. Ale je trochu rozdíl, když přijde na váš obecný mail (tj. info@instituce.cz nebo instituce@instituce.cz) 450 zpráv denně a mají to vyřídit 2 pracovníci nebo je na to 30 lidí z komunikačního centra. Na komunikaci každá banka dnes klade důraz, určitě by však bylo zajímavé srovnání banka/průměrný počet e-mailů denně/počet pracovníků pro vyřizování. A totéž třeba u zelených linek.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 5. 2001 10:06

Jak už jsem se zmínil dříve. Čím dokonalejší komunikační prostředky, tím víc je vidět, jak to vázne na lidech.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 2/2

2

Následující

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Michael Tretter

podnikatel, Tretter’s Bar

Jan Řežáb

podnikatel, Socialbakers

Michael Tretter
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Jan Řežáb
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services