To nejlepší z tuzemských fondů

Které fondy jsou nejlepší? Otázka, se kterou se na redakci obracíte velmi často. Dnes se vám na ni pokusí odpovědět analytik Petr Šimčák. V příštích týdnech se můžete těšit na odpovědi z pera či klávesnice dalších autorů.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

8. 3. 2001 21:05

Myslím, že ho určitě zveřejní, dejte jim trochu času. Ale jinak je pravda, že jsem tento názor napsal jen proto, abych se článek pana Šimčáka stal nejkomentovanějším v posledním období. Což je úspěch, který nelze upřít

Zobrazit celé vlákno

+5
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

7. 3. 2001 18:51

ING IM CR neni investicni spolecnosti podle ceskeho prava. Pokud se podivate na stanovy UNISu, tak v Hlave 2, cl. 5 si muzete precist, kdo muze byt clenem (ceska IS nebo samostatny IF).
Ale nechtel bych, aby moje predchozi poznamky byly chapany spatne. UNIS ma pravo si zvolit pravidla jaka chce a musim rict, ze nase spolecnost ma velmi dobre vztahy s cleny UNISu, preztoze sama neni clenem. Bylo to skutecne mineno tak, ze kdyz nekdo neni v UNISu, tak automaticky nemusi byt spatny. Jinak dalsi informace o nasi spolecnosti muzete najit na www.ingim.cz

Zobrazit celé vlákno

-4
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 64 komentářů)

8. 3. 2001 10:29 | TGP

Díky za dobrou reakci. Až budu v Praze, rád nabídky k návštěvě využiji :-)
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 3. 2001 10:05 | Gladiator

Minimální částka pro vstup do fondu ING je 3.000,- Kč.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 3. 2001 18:51

ING IM CR neni investicni spolecnosti podle ceskeho prava. Pokud se podivate na stanovy UNISu, tak v Hlave 2, cl. 5 si muzete precist, kdo muze byt clenem (ceska IS nebo samostatny IF). Ale nechtel bych, aby moje predchozi poznamky byly chapany spatne. UNIS ma pravo si zvolit pravidla jaka chce a musim rict, ze nase spolecnost ma velmi dobre vztahy s cleny UNISu, preztoze sama neni clenem. Bylo to skutecne mineno tak, ze kdyz nekdo neni v UNISu, tak automaticky nemusi byt spatny. Jinak dalsi informace o nasi spolecnosti muzete najit na www.ingim.cz
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 3. 2001 18:30 | TGP

Stejně legitimní je otázka, proč tolik společností z UNISu vystoupilo...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 3. 2001 18:30

Uz vam asi rozumim. Jak jsem ale jiz napsal, prijdte se k nam podivat a bude vice casu nabidnout vam srovnani (napr. prisnych vnitrnich pravidel UNISu s tim, co musi splnovat nase lucemburske korunove fondy). A co se tyce tech fondu, v CR se neprodavaji jenom fondy ING, ktere spavuje ING IM CR, ale i fondy, ktere spravuji nase sesterske organizace v jinych zemich. Treba budete mile prekvapen... (samozrejme nemuzu slibit) Hezky vecer
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 3. 2001 18:30 | TGP

To nikoliv, pouze říkám, že zahraniční dluhopisové fondy budou mít vyšší výkonnost. Ten apel mé poznámky směřoval ke snížení zdanění českých fondů a taky jako připomínka, že rozdíl je dán nejen kvalitou správy, ale i domicilem fondu. Pokud na to lidé mají, samozřejmě by měli sáhnout po lepším fondu, tedy typu ING. A jen pokud jim nevyhovují minimální částky, správce, poplatky a podobně, měli by vzít fond český. To je vše, co jsem chtěl říct.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 3. 2001 18:27 | TGP

No nevím, ale podali jste přihlášku? Četl jsem v tisku mnoho prohlášení, že UNIS má o členství zahraničních společností zájem. Že by jenom mlžili? Pokud ne, proč jste do UNISu zatím nevstoupili?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 3. 2001 18:05 | martinahu

Já si nemyslím, že fondy z UNISu jsou to pravé ořechové. Jen tam platějí přísná vnitřní pravidla pro společnosti. Je ovšem otázka, jak se dodržují. Je to jakási záruka solidnosti, aspoň pro mne. Vaše problémy s UNISem Vám nezávidím. Máte poměrně mladé fondy, takže na hodnocení je, si myslím, času dost. S těmi hvězdičkami bych nějak neplýtval.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 3. 2001 17:39

Asi jsem se vyjadril spatne, pochopte, my jsme pro ne konkurence a oni o nas nestoji, protoze by svoje fondy museli automaticky porovnavat s nasima. Ale to snad neznamena, ze pouze fondy z UNISu jsou ty jedine prave...
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 3. 2001 17:28 | ajka

Souhlasim, ze by bylo asi posetile obvinovat FONDSHOP z uplaceni hvezdickami. Spise bych je obvinil z amaterskeho zpusobu tvorby hvezdicek...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 3. 2001 17:28 | martinahu

Sám jste si odpověděl. Nevím jestli má UNIS zájem. Realita je, že členem momentálně není, což je pravda:-))
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 3. 2001 17:26 | martinahu

Ne, tak jsem to nemyslel, pouze o vás nic nevím, jste pro mne velká neznámá. Rád vás někdy navštívím, ikdyž asi nebudete mít fondy podle mého gusta.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 3. 2001 17:25 | ajka

Tady nejde o zadne subjektivni nazory, tady jde o nesolidni analyzy. Kdyz si pujdete koupit auto a prodejce Vam nabidne Skodu Felicii a rekne Vam nasledujici: ma skvele zpetne zrcatko, je k ni nabizen skvely servis a Vas soused si ji pochvaloval. Pochybuji, ze budete povazovat tyto informace za dostacujici. Neco podobneho tu bylo predvedeno s podilovymi fondy.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 3. 2001 17:25

Nerozumim te poznamce "...spolecnost neni v UNISu...", ale mam k ni jeden komentar. ING IM CR by se velice rada stala clenem UNISu, problem je, ze o to nestoji UNIS.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 3. 2001 17:23 | martinahu

Problém je někde jinde. Je pravda, že každý má svého favorita, ale jde o to, jak dojde k tomu favoritovi. Ten postup je zcestný a navíc zde kritizují jeho ostatní aktivity, viz pověstné hvězdičky. A podle mne to jsou navíc lidé, kteří znají pana Šimčáka z osobní zkušenosti, takže to nejsou informace "z druhé ruky".
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 3. 2001 17:18

Jestli nas chcete poznat tak se prijdte na nas podivat, sidlime u Zlateho Andela, Bozdechova 2. Nejsme zadny P.O.Box.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 3. 2001 17:15

Proboha, lidicky, co Vas to popadlo? Proc je tu najednou tolik vycitek a tolik vasni? U takovych subjektivnich otazek (co to je "nejlepsi"?) prece pujde vzdycky vicemene o subjektivni nazor autora - stejne tak bychom se mohli bavit o tom, ktery automobil, hokejista, film, spisovatel, tenista ci zubni kartacek je nejlepsi a ktera modelka ma nejlepsi prsa. Pro kazdou vec najdete sto duvodu pro a sto jedna proti. Pan Simcak si mysli tohle a Vy si myslite neco jineho. No a co?
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 3. 2001 15:33 | Gladiator

Nelze srovnavat ??? Takze potencialnimu klientovi, ktery chce korunovy dluhopisovy fond, nabidnete pouze tuzemske fondy a v zadnem pripade korunovy lucembursky nebo irsky fond, protoze to nelze srovnavat? Krome toho pri soucasnych vynosech korunovych dluhopisovych portfolii znamena danova vyhoda lucemburskeho fondu vynos priblizne o 1 - 1,5 % vyssi nez vynos tuzemskeho fondu, jinymi slovy, pokud ING obligacni fond vydelal za uplynulych 12 mesicu 8,5 %, tuzemske fondy by mely mit vynos za uplynulych 12 mesicu na urovni 7 - 7,5 %, pokud chteli byt konkurenceschopne, pripadne by meli zlevnit spravu. A ohanet se danovou zatezi u akciovych fondu, ktere jsou vsechny v minusu a tudiz zadne dane neplati, je velmi hloupe.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 3. 2001 14:37 | smutnak

Tak pojďte diskutovat, kdo začne :-) ???
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 3. 2001 14:28 | TGP

Ano. Navic jde o fondy registrovane mimo CR, takze vzhledem k danove zatezi a jinym podminkam je nelze s ceskymi fondy vubec srovnavat. Nemichejte proto prosim hrusky a cibulky tulipanu!!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

David Eder

podnikatel, Exclusive Tours

Miroslav Jakubec

podnikatel, Servis Climax

David Eder
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Miroslav Jakubec
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services