Jak na to | Roman Baroš | 16. 8. 2011 | 4 komentáře
V minulých dílech jsme se naučili, co všechno může krýt životní pojistka, k čemu je vůbec vhodná a k čemu není. Tolik teorie. A teď k praxi: při osobní návštěvě pojišťovny můžete dostat pár otázek, které by vás mohly zaskočit. Buďte na ně připraveni.
Články | Petr Fejtek | 17. 9. 2003
Jaký výnos dnes považujete za "solidní"? Jedno, dvě nebo dokonce tři procenta? Neohrnujte nos, protože o moc víc se čekat nedá. Najdou se ale i tací, kterým se prostředky zhodnocují o více než 8 % ročně...
Když se řekne | Jakub Fürst | 23. 2. 2012 | 7 komentářů
Denně nás média bombardují příběhy nebožáků, kteří neukočírovali svůj rozpočet a z různých důvodů jim zbyly jen oči pro pláč. Čekali byste, že začneme ke svým závazkům a ke svému zajištění přistupovat seriózně a uvědoměle? Nedočkali byste se!
Články | Dana Chytilová | 5. 4. 2005
Zhruba před rokem jsme zjišťovali, jak pojišťovny dodržují zákonem stanovenou informační povinnost, tedy zda poskytují svým potenciálním klientům všechny důležité informace. Výsledky byly skoro k pláči. Pojišťovny se mají zákonem řídit už jedenáct měsíců, rozhodli jsme se dát jim druhou šanci a test provést znovu.
Články | Martin Zika | 15. 1. 2003
ČSOB Pojišťovna je jedním z výsledků procesu, který byl zahájen v roce 2000 uvalením nucené správy na IPB. Vznikla fúzí původní ČSOB Pojišťovny a IPB Pojišťovny a pokud si chcete udělat obrázek o tom, co nabídne a jak změní tuzemský trh, přečtěte si její profil.
Články | redakce Peníze.CZ | 3. 4. 2002
Keith Nicholson, zodpovědný za oblast pojišťovnictví v KPMG ve Velké Británii, a Chris Swift, který obdobnou funkci vykonává ve Spojených státech, přední osobnosti oblasti pojišťovnictví v KPMG celosvětově, uvádějí své prognózy a doporučení změn ve sféře zajištění v důsledku událostí 11. září.
Články | Simona Ely Plischke | 12. 1. 2005
První leden přinesl do oblasti pojišťovnictví významné změny. Tři nové úpravy ovlivnily jak podmínky pro pojistné smlouvy, tak i pravidla pro distribuci pojištění. Cílem zákonodárců bylo zajistit především lepší ochranu klientům a umožnit jim kvalifikovaněji zvolit nejvhodnější produkt. Jak se jim to povedlo a co na nás tedy letos čeká?