Rozhovor | Ondřej Tůma | 11. 5. 2019 | 3 komentáře
Proč papírové knížky nedopadly jako cédéčka? „Čtečky se sice zdokonalují, pořád se ale jen snaží tvářit jako kniha, přitom jí nesahají ani na paty,“ říkají zakladatelé úspěšného nakladatelství Jan Melvil Publishing.
Co se děje | Michal Kašpárek | 7. 5. 2011 | 11 komentářů
Jeden z mýtů o digitálních médiích říká, že srazí cenu i kvalitního obsahu kamsi k nule, v případě knih do řádu desetikorun. E-booky přitom stojí skoro stejně, a někdy dokonce více než tištěné knihy. Nehoráznost? Má to přinejmenším čtyři rozumné důvody.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 4. 5. 2019 | 2 komentáře
Během hospodářské krize nakladatelství Jan Melvil Publishing málem nepřežilo. Nakonec mu zachránila život specializace na osobní rozvoj a produktivitu. Dnes patří mezi nejzajímavější podniky na českém knižním trhu. Přečtěte si rozhovor s jeho zakladateli Tomášem Baránkem a Vítem Šeborem.
Jak na to | Michal Kašpárek | 11. 1. 2013 | 3 komentáře
Slyšte dobrodružný příběh jednoho podnikatelského experimentu a vezměte si užitek z jeho výsledků.