Články | Michal Hazi | 5. 4. 2001 | 1 komentář
Přímé bankovnictví šetří čas i peníze, platíte nižší poplatky a samotná služba je zdarma. To jsou výhody, které každá banka vehementně zdůrazňuje ve své reklamní kampani. Dvě z největších bank však mají pro své klienty přichystané nemilé překvapení. Přímé bankovnictví nabízejí zadarmo pouze dočasně, počítají se zavedením měsíčního paušálu na přímé komunikační kanály.
Články | Michal Hazi | 9. 6. 2001 | 6 komentářů
Rok poté, co Československá obchodní banka převzala Investiční a Poštovní banku, se sjednocují produkty a systémy obou peněžních domů. Do konce roku přestanou existovat dvě produktové řady - vznikne jednotná nabídka. V souvislosti s přechodem na systém IPB Profile se také změní sazebník poplatků a odměn.
Články | Michal Hazi | 31. 7. 2001
Máte zájem o některý z původních produktů Československé obchodní banky? Musíte si pospíšit. Banka se totiž těší, až vám nabídne produkty nové. My jsme pobočky patřící do původní sítě navštívili a pokusili se zjistit, zda je možné smlouvu uzavřít.