Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Co o webu IPB Pojišťovny soudí porotci Peníze.cz

| 15. 11. 2002
Eda Hekšová, Marketing  manager, CREDIT SUISSE ASSET MANAGEMENT Eda Hekšová, Marketing manager, CREDIT SUISSE ASSET MANAGEMENT

Stránky mě nepřesvědčily ani obsahem, ani zpracováním. První dojem byl možná ovlivněn tím, jak dlouho se stránky natahují, výsledek však ještě umocnila hlavní stránka. Použitý text je příliš drobný. Přehlednosti rozhodně nepřispívají ani rozbalovací menu, která překrývají samotný text, čímž se obojí stává nečitelné. Při pokusu o sjednání cestovního pojištění on-line jsem se dostala do jakési slepé uličky, kdy na mě vyzývavě hledělo bílé okno. Rovněž nabídka Životní pojištění dle sazby KZP13 či Kvarteto či KreditPlus mě znejistila. Pobavit mě dokázaly až použité obrázky ve Slovníku pojmů – ze všech ikonek se na mě mračil stále stejný mrak či obrázek padajícího (profil, názory) horolezce u oznámení sponzorství hokejového klubu. Po obsahové stránce je prezentace oproti svým konkurentům výrazně chudší.

Pavel Janeček Pavel Janeček, IT Manager, Pioneer Investments

Obligátní modrá, usměvaví a šťastní lidé v několika verzích - toť web IPB Pojišťovny. Navigace je jednoduchá a střídmá, čímž je zaručeno ovládání i pro méně zkušené uživatele. Graficky je web vcelku zdařilý, škoda jen špatného formátování titulní stránky, kdy pravý dolní roh je jaksi mimo mísu. Rovněž dochází na některých místech ke slévání fontů. Dost otravné je pop-up okno s jakýmsi textem, které mi sděluje, že zhodnotili moje peníze. Jsem si ale jist, že moje určitě nebyly :). On-line sjednání Cestovního pojištění přes zabezpečený formulář se zdá být funkční, zajímavá je možnost ověření došlé platby. Škoda, že zůstalo jen u jednoho produktu. Úplně katastrofální je výkonnost WWW Domino serveru. Velmi kvalitní připojení do Internetu je zcela degradováno dobou načtení jakékoliv stránky. Například titulní strana se načítá průměrně 15 sekund!

Radovan Jelen, internet full-service agentura Forrest Gump Radovan Jelen, internet full-service agentura Forrest Gump

(+)
On-line prvky: nepochybně pozitivní je přítomnost on-line výpočtu, on-line oznámení poj. události a on-line uzavření smlouvy
Navigace: přehledná navigace umožňuje rychle se dostat k jakékoliv informaci

(-)
Grafika: používání nekvalitních a špatně zpracovaných grafických motivů mi připadá smutné a v porovnání s předchozími weby pojišťoven až zarážející
Kreativita: úvodní banner při načtení stránek dokazuje vše o kreativitě tohoto webu
Obsah: díky srozumitelným a stručným textům a snaze členit informace dle potřeb lze celkově hodnotit obsah pozitivně – nicméně prázdné sekce v menu Zajímavosti mě nutí ke snížení známky

Nemohu si pomoci, ale u tohoto webu mi připadá, že se jej autor snažil poskládat z kladně hodnocených částí konkurenčních www prezentací pojišťoven. Ať už se jedná o navigaci, texty, členění dle potřeb, mapu vyhledávání poboček. Hodně částí, zejména ta grafická, však zůstává v šedém průměru. Někdy méně znamená více.

Petr Nešpůrek, obchodník, ARBOmedia Petr Nešpůrek, obchodník, ARBOmedia

Při snaze navštívit web IPB pojišťovny mě hned překvapila pomalost načítání úvodní stránky. Když se pak zobrazil web, který v mém rozlišení zabírá sotva polovinu plochy a do toho ještě pop-up, který ani není možno prokliknout, abych se dozvěděl více o tom skvělém zhodnocení, byl jsem překvapen ještě více. Neomezení frekvence zobrazovaní pop-upu považuji rovněž za trochu nešťastné.

O kreativním vyobrazení zde není moc možnost hovořit. Rozmazané spokojené tváře vnuka s dědou by už snad mohly být nahrazeny něčím novějším, originálnějším.

Lepší známky web ode mě dostává v oblasti orientace na webu a rozsahu informací o nabízených produktech.

Pavla Paseková, tisková mluvčí Českomoravské stavební spořitelny Pavla Paseková, tisková mluvčí Českomoravské stavební spořitelny

Jde o web velmi dobré úrovně. Grafická i obsahová stránka jsou vyvážené. Sounáležitost s mateřskou bankou je prezentována po grafické stránce jen nenásilně, ale člověk si jí všimne. Myslím, že autoři věnují poměrně velkou péči zpracování materiálů po grafické stránce, trochu mě ale zklamala fotogalerie, kde jsem objevila pouze archiv vyobrazeni použitých na této stránce. Zato dobrým nápadem je anketa s motivujícím zaměřením umístěná tak, že si ji návštěvník minimálně přečte. Rolující zprávy také zaujmou. Můj celkový dojem z této prezentace je velmi dobrý.

Tomáš Tyll Tomáš Tyll - společnost Nexen

Pokud mám soudit grafickou podobu prezentace, příliš mne nezaujala. Jde o klasickou textovou stránku doplněnou několika ilustračními fotografiemi, které jsou navíc dle mého soudu uloženy v nepříliš dobré kvalitě. Opravdu jsem více zastáncem lákavých "amerických" reklamních prezentací, které jsou zajímavé a experimentální, ale chápu, že v podmínkách českého internetu nemají prozatím tolik prostoru.

Obsah informací je dle mého názoru orientační a dostačující pro jednoduchou informační prezentaci. Chápu, že v případě podrobnějších dotazů je vhodnější kontaktovat pojišťovnu osobně. Nechápu ale například význam fotogalerie, zcela mne zklamala část prezentace nazvaná Zajímavosti, která neobsahuje nic, co osobně pokládám za zajímavé. V prezentaci chybí osobní přístup a detailnější informace ve verzi dokumentů ke stažení.

Mezi porotce patří také také Michal Drtina z Vltava-Labe-Press a Vladimír Iliev z iStrategie. Jejich hodnocení zde chybí pro přílišnou časovou zaneprázdněnost .

Už jste někdy surfovali stránkami IPB Pojišťovny? Nezabloudili jste tam? Pomohly vám stránky v něčem? Svěřte se nám se svými zážitky.

Partneři soutěže
Tiscali
Strategie
  • RSS
  • Kindle
  • Poslat e-mailem
  • Vytisknout

Líbil se vám článek?

-17
Ano
Ne

Diskuze

Žádný komentář nebyl vložen.

Oblíbená témata

Pojišťovny, Web

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Dodatečné objednávky, Hyperinflace, Peněžní úvěr, penzijní fondy, třetí pilíř, jan sedláček, účastnické fondy, petr brousil, sulin, Splátkový úvěr, pojišťovací zprostředkovatelé, zpětná hypotéka, mezní sazba, trh zemního plynu, sanofi-aventis, majetkový audit, Marek Antoš, příspěvek na opatření zvláštních pomůcek

5M09210, 1B111111, 5M09210, 2SA3282, 3K39661

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK