Praha - Česká pošta podle konkrétních zkušeností klientů nedokáže spolehlivě plnit hlavní službu, kterou nabízí: doručit zásilku z místa na místo.
Aktuálně.cz se pokusilo o obsahovou analýzu čtenářských příspěvků na téma Česká pošta. Nešlo tedy o objektivní průzkum spokojenosti s jejími službami. Desítky nespokojených lidí ale detailně popisují situace, kde má státem vlastněná firma rezervy.
Drtivá většina se jich shoduje, že jim nedorazil balík nebo pošťačka rovnou nechala ve schránce lístek se vzkazem "Adresát nezastižen", i když byli doma. "České poště se snažím vyhnout velkým obloukem," svěřil se Aktuálně.cz Vladimír Veselý z Plzně, jeden z účastníků dlouhé diskuse pod příběhem obchodníka nespokojeného se službami České pošty, který jsme zveřejnili minulý týden.
Bezmála pětina diskutujících prohlásila, že nechce mít s poštou nic společného, že její služby neodpovídají ceně, nebo že si raději připlatí za dražší, ale spolehlivější konkurenci (viz grafiku níže). To vše tři roky před liberalizací evropského poštovního trhu, kdy pošta v Česku ztratí zbytky svého monopolu.
Sdílejte článek, než ho smažem