Kroměříž/Praha - Podnikatel Josef Záruba tvrdí, že Česká pošta zákazníkům jeho obchodu s armádním oblečením nedoručila během několika let tisíce zásilek. Dokládá to desítkami mailů, kde si zákazníci stěžují, že si pošta při zdůvodňování, proč zásilku nedoručila, vymýšlí. Obyčejně tvrdila, že zákazníci na dané adrese nebyli k zastižení, nebo že se odstěhovali.
Aby mohla státem vlastněná pošta posoudit, jestli skutečně chybovala, musela by podle svého mluvčího prozkoumat, které konkrétní zásilky nebyly klientům doručeny a proč. To trvá dny, někdy týdny.
Pročtěte si tedy obě verze příběhu, verzi podnikatele (ZDE) i co na to říká Česká pošta (ZDE).
A napište nám, jaké zkušenosti máte s Českou poštou vy (na adresu ekonomika@aktualne.cz).
Sdílejte článek, než ho smažem