Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| rubrika: Jak na to | 25. 7. 2012 | 3 komentáře
Dovolená u moře představuje pro řadu z nás vrchol léta. Ne vždy ale dopadne podle našich představ. Poradíme vám, na co nezapomenout při sepisování smlouvy a jakým způsobem můžete zájezd u cestovní kanceláře reklamovat.

25. 7. 2012 11:44 | Wendy

Ač jsme dali v loňském roce dostatek času výběru lokality, hotelu apod. s s ubezpečením při uzavírání cest. smlouvy, že naše objednávka pobytového zájezdu u moře bude 100% plněna vše bylo jinak. Jiný hotel,jiné stravování, jiná vzdálenost od moře atd. Na okamžitou písemnou reklamaci v místě u delegáta jsme se změny v rámci objednaných a zaplacených služeb nedočkali. Písemná reklamace přímo na CK Bulgariatour byla odmítnuta. Ani na základě naší stížnosti na ČOI, kdy zmíněná CK dostala na základě našeho podnětu pokutu, neměla potřebu se seriozně alespoň omluvit. Nezbylo nám, než požadovat slevu z ceny zájezdu soudní cestou (za 6 dní pobytu jssme zaplatili téměř 18.000,- na osobu). Řízení u soudu nebylo zatím ukončeno. Cestovky, v těchto případech spoléhají a zcela určitě to tak funguje, že většina lidí se na to vykašle s tím, že s tou cestovkou do budoucna už nepojede. Dokud nebudou tvrdé postihy za klamavé popisy a fotografie hotelů a zamlčování podstatných věcí v katalgu cestovek,(v katalogu bylo např. hotel přímo u pláže-skutečnost od pláže k hotelu prudkým dlouhým kopcem cca 300 m) výše popsané nešvary se budou stále opakovat
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+20
Líbí
Nelíbí

31. 10. 2014 22:03

letos v září jsme byli s c.k. Exim tour v Egyptě a sice v Mars Alamu, v hotelu Aurora Nada Resort. Hotel byl slušný,avšak,každý den tam kropili zahradu odpadní vodou ze septiků. Po velkou část pobytu se táhl všude nehorázný smrad. Močovina, unášená větrem v podobě aerosolu,skrápěla nám těla,lehátka,sklenice u baru.Přes nesčetné intervence na recepci,nebyla žádná kladná odezva.Delegát,egypťan,nebyl přítomen,o čemž je doklad v knize dané cestovky.Teprve po mé SMS na Exim,pan delegát přijel,choval se arogantně,nehájil zájmy klientů,ale nesmírně šel na ruku panu hoteliérovi.Protože jsme napsali reklamační tiskopis,s velkým zdráháním nám jej podepsal.A nyní k odpovědi na stížnost u ,,oddělení péče o zákazníky".Ani slůvko omluvy od dam Bártové a Hrozkové z tohoto oddělení.Dámy jsou asi jasnovidné,neboť od stolu v ČR usoudily, že je všechno v pořádku!.V Egyptě jsme byli po osmé,ale s Eximem naposled. Tato neseriozní cestovka by se mohla učit např. u německé FTI, Fischera,Invie a ostatních,kde byl servis a spojení s cestovkou a delegáty na úrovni. Jana a Slávek
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

25. 11. 2014 15:04 | Renata

Dobrý den, já v hotelu byla s dcerou a nemůžu s vámi bohužel souhlasit. To ale není podstatné. To co mě překvapuje, jak si můžete dovolit, zmiňovat jména cizích osob? Myslím, že by se to nikomu, ani vám, nelíbilo.... Renata O.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 31. 10. 2014 22:03)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: 3.reklamace stejne vady
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, mám si jet pro mobil, který jsem reklamovala po 3. s zadosti odstoupeni od kupni smlouvy z duvodu nesplneni podstaty a ucelu telefonu. Vada byla dvakrat uznana a opravena (novým dilem) nicmene... více

Spotřebitelská poradna

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Karel Komárek

podnikatel, KKCG

Michal Sýkora

bývalý hokejista a investor

Karel Komárek
ÚSPĚŠNOST
39,24 %

z 79 duelů
×
Michal Sýkora
ÚSPĚŠNOST
38,30 %

z 47 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Dobrovolná nezaměstnanost, Deflátor, Rovnováha firmy, monte dei paschi di siena, podnikání, eet, evropská unie, euro, wood & company, růst inflace, KBC, peněžitá podpora v mateřství, IVG Immobilien, Roman Mentlík, DEZA, BBC, Spotřební úvěr, autorské honoráře

6C31210, 3A07436, 5J67363, 2T78760, 6C31210

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK