Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Mít pojištěnou domácnost a při škodné události dostat málo nebo nic je snadné. Stačí nepřečíst si pojistné podmínky psané drobným písmem.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

3. 8. 2007 7:49, PatrikChrz

ale já neříkám, že neplatí, ale že "nemusí platit, když by nechtěli". Zatím to vypadá, že se jim daří. Většinu nákladů si stejně vymohou zpět od "poražené strany", předpokládám, že budou mít jak draho placené externí právníky (na komplikovanější případy) tak nějaké kmenové zaměstnance na "rutinu" (částečně třeba i čerstvé absolventy, kteří si potřebují udělat někde praxi a dělají tak za míň než v Praze řidič autobusu :-) ), takže nějaký dopis je moc nestojí, žaloba u nižších částek je za šest stovek, takže taky nula nula nic.

To jak plní v současné době je sice dobré, ale zdaleka ne tak důležité jako to, k čemu jsou zavázáni. Když budu mít smlouvu na dodávku nějaké služby, se kterou nebudu spokojen, prostě změním dodavatele. Bohužel u pojištění tohle neplatí. "Kvalitu" služby poznám až v momentě, kdy jí budu potřebovat využít a to už "přejít" jaksi nemůžu. Proto, dle mého názoru, by (jakákoliv) smlouva s pojišťovnou měla být naprosto "neprůstřelná" a jednoznačně na straně klienta. Pokud není, je jen na dobré vůli pojišťovny, jak se zachová. Ta jí může mít 5, 10, 20 i více let. Může ale nastat situace, kdy (z jakéhokoliv důvodu) bude potřeba omezit výdaje (špatné hospodářské výsledky, fůze nebo prodej firmy - a snaha papírově zvýšit cenu firmy) a pak může mít klient smůlu, že požaduje plnění zrovna v tom "nesprávném" období. Ochránit se proti riziku něčím co opět obsahuje riziko, nepovažuji zrovna za rozumné.

Pojišťovn y těží z toho, že naprostá většina klientů kvalitu jejich služeb nepozná, prostě celý život platí a k pojistnému plnění nedojde, tak jsou spokojení. U většiny nespokojených klientů lze číst stejný scénář - desítky let jsem pocitvě platil a teď když chci něco zaplatit mě pojišťovna (ať právem nebo neprávem) odmítla.

Naopak ty jsi velmi netypický klient. Za poměrně krátkou dobu (10 let) jsi jejich služby využil již mnohokrát. Těžko říct, kolik je to stálo (a kolik z toho dokázali vymoci z protistrany), ale při celkově zaplaceném pojistném 13 000 Kč je pro ně 3 500 Kč celkem dobrá investice jak si klienta zavázat na dalších 10 let.

Reagovat

 

+84
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 02. 08. 2007 23:45)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

6. 8. 2007 16:13

A jeste jedna nevyhoda v podminkach: DAS vas vzdy odmitne zastupovat proti jinemu klientovi DAS. Tj. s jeji penetraci jeji vyhoda klesa - a az budou mit vsichni jeji pojisteni, tak jen budou vsichni platit a DAS nebude muset ani hnout prstem :-)

Reagovat

 

-24
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (PatrikChrz 02. 08. 2007 12:44)

Další příspěvky v diskuzi (29 komentářů)

6. 8. 2007 16:13

A jeste jedna nevyhoda v podminkach: DAS vas vzdy odmitne zastupovat proti jinemu klientovi DAS. Tj. s jeji penetraci jeji vyhoda klesa - a az budou mit vsichni jeji pojisteni, tak jen budou vsichni platit a DAS nebude muset ani hnout prstem :-)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-24
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (PatrikChrz 02. 08. 2007 12:44)

6. 8. 2007 17:46

Řekl bych, že nemáte pravdu, DASka mi bude klidně platit právníka i proti člověku, který má taky DASku sjednanou (pokud bude pravda na mé straně), v podmínkách toto vyloučeno není (alespoň tedy v mých "starých" pojistných podmínkách, je možné, že v nových je toto nějak ošetřeno). V této souvislosti se ale naskýtá myšlenka, že by DASka v případě sporu dvou lidí, kteří jsou oba u DASka pojištěni, měla spor platit jen jednomu a to tomu, který má šanci na úspěch - tomu druhému by to mohli odmítnout s tím, že šanci na úspěch v jeho případě není. Ale u soudů člověk nikdy neví, takže se může klidně stát, že DASka bude spor platit oběma stranám.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+9
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 06. 08. 2007 16:13)

9. 8. 2007 9:16

Mám pojištěn dům i domácnost u Generali. Při rekonstrukci domu - opravě střechy se jeden dělník propadl do ložnice. Naštěstí se mu nic nestalo. Ovšem pojišťovna řekla, že nemám na odškodnění nárok a to ani na opravu stropu tak ani na poškozené věci v ložnici. Požadovala jsem náhradu od stavební firmy z jejich pojištění zodpovědnosti. Majitel mne stále ubezpečuje, že to své pojištovně předal a nic se neděje. V září to bude rok. Jen oprava stropu mne vyšla na 25 000,- Kč. K tomu ještě malba, nové koberce, čistírna, rozbitý gramofon, gramodesky a TV. Úklid celého domu, protože ten drobounký prach, který se dostal úplně všude, nebylo jednoduché odstranit. Takže vlastně nevím zda je dobré mít vůbec něco pojištěno, když je tolik vyjímek na které se pojiětění nevztahuje.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+48
Líbí
Nelíbí

10. 1. 2008 12:51 | Jen

Věříte D.A.S. - pojišťovně právní ochrany? Dejte si pozor, abyste neskončili s rozsudkem v ruce a povinností zaplatit tučnou sumu právníkům zastupujícími tuto společnost.
Je to čtení delší, ale poučné. Možná vám pomůže k tomu, aby váš důvěra v tuto renomovanou společnost nestála pořádný balík peněz. A vězte, že k tomu stačí opravdu málo. Například neoznámit tomuto pojistiteli změnu korespondenční adresy. A rázem se stane to, že místo aby vás D.A.S. zastupoval v právních otázkách spojených s provozem vašeho vozidla, naopak pošle své právníky proti vám. Tak, jak se to stalo, právě mě.
Více naleznete tady: http://www.nedas.websnadno.cz/
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 06. 08. 2007 17:46)

24. 10. 2008 15:55 | Miroslav Novotný

Nejste jediný,přestěhoval jsem se a u bývalé manželky zůstali moje veškeré písemnosti . .. takže dnes mám platit místo 500 Kč,které asi upomínali na staré adrese, 14.000,- Kč. Poučení Mirek
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jen 10. 01. 2008 12:51)

28. 10. 2009 20:49 | Kadel

Jak jsme zbytečně platili pojistku a pojišťovna Wustenrot nás tahala za nos. http://www.kamerove-systemy.cz/pojistovna-wustenrot.html
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

15. 2. 2010 16:01 | Milan

Souhlasím s Vaším názorem a plně s ním souhlasím.Mám stejnou zkušenost platit to ano ,ale služby naprosto nulové.Řídit se jejich radou tak to znamená dostat se do potíží z kterých Vám ,ale nepomůžou.Když si dovolíte tu drzost s nimi ukončit smlouvu tak to nakceptují samozřejmě přesvědčují jak jsou výhodný .Poté co jsem poslal výpověď poštou doporučeně tak jí zapřeli ,že nemám svědky ,že jsem tam dopis dal tak rozhodla soudkyně. Tak jedině donést osobně a nechat si to potvrdit a přijít se svědkem nejlépe s právníkem.Náš právní řád neuznává doporučenou poštu hlavně když jde o právníky z DAS ti jsou chráněni.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jen 10. 01. 2008 12:51)

4. 4. 2016 14:41 | patapuf

Co chtit po okupatnskych pojistovnach ze ano ? Podobna zkusenost z kooperativou, nastesti jsem vse ukloncil a mam to u CP. Tam vam prijde likvidator sdeli cenu a posle prachy. U Kooperativy po 3 mesicich vam sdeli ze vam zaplati 1 metr praskle trubky. Pozor !!! jen te trubky, to ze musite menit cely rozvod abyste predesel prasklinam do budoucna, to neni v cene ba co horsiho, to ze vytriskate kachlicky a musite zpet dat do puvodniho stavu to take nehradi. No proste evidentne maji v pojistovne blazny a nebo maji za blazny ostatni. Takze se clovek musi poucit z minulosti co na okupanty platilo. Jen omezenci jim jeste plati za nic. Chvala Bohu, ze uz mezi omezence nepatrim.
Rada je jednoducha, zeptat se tech co uz udalost meli, jake meli pojisteni a jak tento problem pojistovna resila.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

26. 4. 2016 23:31 | Petr Sabina

Wustenrot je vážně k ničemu, na ten jejich přístup už nikdy nezapomenu. Rozhodl jsem se je nahradit pojištěním od Axi https://axa.cz/produkty/domov/pojisteni-domacnosti/obsah/popis/, už je to o něco lepší. K pojišťovnám však už nikdy znovu kladný vztah mít nebudu.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Kadel 28. 10. 2009 20:49)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Umrtí majitele
Poradna > Pojištění a penzijní připojištěníPovinné ručení

Otázka: Dobrý den,prosím o radu.Otec mě zemřel 14,3 2013 zbylo poněm auto fort fiesta.Majetkové vypořádání ještě neproběhlo.Pojištění končí 8 měsíc 2013.Prosím jak mám postupovat? více

Cestovní pojištění

Úrazové pojištění a pojištění v nemoci

Životní pojištění

Havarijní pojištění

Pojištění nemovitosti a domácnosti

Penzijní připojištění

Pojištění odpovědnosti

Povinné ručení

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Josef Jeleček

podnikatel, Tedom

Petr Šourek

mediátor a podnikatel, Corrupt Tour

Josef Jeleček
ÚSPĚŠNOST
77,48 %

z 111 duelů
×
Petr Šourek
ÚSPĚŠNOST
27,27 %

z 22 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Tranše, Náhradní doby, Historický výnos, fayn, petr dvořák, banky, eet, fintech, Přímé obchody, atraktivita, statek, tuk, MInisterstvo vnitra, Juraj Rektor, týdenní změna, Apoštolská církev, penalizační poplatek, korkyně

3L91937, 4T99754, 4C39218, 8B88888, 4T99754

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK