Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

ČSSD předložila návrh na zvýšení porodného na 60, 90 a 120 tisíc Kč za první, druhé a třetí dítě. Vypadá to, že předloha je nekriticky přijímána, přitom je založena na zcela nepodložené hypotéze a může vyústit ve financování zejména dětí v neutěšených poměrech bez šance na šťastné dětství a kvalitní život. Nejde náhodou jen o navýsost populistické jednání, které sleduje jen osobní a stranický prospěch?

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

21. 4. 2006 20:39, klsfrkl

Problém není až tak v penězích, ale hlavně ve vytváření určité atmosféry nenormality normální rodiny - viz např. výroky o teletníku od pana největšího myslitele. Jinak nutit pracující lidi aby nedobrovolně živili děti lidí, kteří ze zásady nedělají, je pořádná sprosťárna.

Reagovat

 

+54
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

20. 4. 2006 0:34, hink

slova amerického prezidenta Ronalda Reagana:

Jsem si jist, že každý pociťuje lítost nad jedincem, který upadl do příkopu na kraji cesty nebo v naší soutěživé společnosti nedokázal udržet krok s ostatními. Můj vlastní soucit však nadto patří i těm milionům neopěvovaných mužů a žen, kteří každé ráno vstávají, posílají děti do školy, odcházejí do práce, snaží se uhradit všechny poplatky za bydlení, platit nehorázné daně, aby umožnili soucítění s méně šťastnými, a kvůli tomu všemu musí obětovat mnohé ze svých tužeb, snů a nadějí. Vláda jim dluží něco lepšího než jen další a další nápady, jak je přimět k tomu, aby sdíleli plody své dřiny s ostatními.
============================== ==
Na světě je lidí OPRAVDU dost. Pokud potřebujeme počet lidí zvýšit, pak pouze ve skupině zmíněné mr. Reaganem. Obecné zvyšování počtu voličů nás přivede do ještě větších problémů.

Reagovat

 

-8
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (40 komentářů)

20. 4. 2006 21:40 | trik

Trosku off topic - reklamni billboard ODS minus jsem videl, a v podstate me na nem nic neurazi. Jsou tam hesla jako (zhruba, nepamatuju si to presne) "snizime dane bohatym", "provedeme okamzitou deregulaci najmu" atd. - no a presne kvuli tomu (a kvuli dalsim bodum, ktere si jiz nepamatuji) chci ODS volit! Tak nevim, ceho tim chtela CSSD dosahnout - mozna vyjadreni, ze je to u ni presne naopak? (tj. dalsi zvysovani dani, ponechani protiustavni regulace najmu, atd.)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (SocPredator 20. 04. 2006 15:32)

20. 4. 2006 22:21 | Gejza Dreveňák

Aj já znám, takých nás je vela.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (m 20. 04. 2006 16:06)

20. 4. 2006 23:43 | Janet

To je ale drzost!!! Prskání na politiky, no prosím, posluž si. Ale mít tě nyní po ruce, tak bys po té své nevymáchané papuli dostal takovou, že bys příště přemýšlel, než něco vypustíš. Mám malou dcerku a co vydělám do ní investuji. A je toho dost na to, abych nemusel být nazýván parazitem. A rozhodně se do ní neopírej. Nekrade, nenatahuje pazoury a věřím, že její generace je kvalitní. Jen doufám, že ji příliš neovlivní potomci té tvé generace. Mohli by totiž zdědit tebou prezentované názory. A ještě k tomu co se vyplatí a co nikoliv. Mě moje dítě už od narození dává tolik, že to ty za celý život nevyděláš!!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (SocPredator 20. 04. 2006 15:32)

21. 4. 2006 7:35 | Pavel

No, vždyť to taky plně vyjadřuje volební heslo ČSSD:
Plnou parou back
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (SocPredator 20. 04. 2006 15:32)

21. 4. 2006 8:02

v minulosti neexistoval, v soucasnosti neexistuje a v budoucnu nebude existovat stat, primarne zalozeny na parazitech, nemakacencich a urednicich ... s touto pravdou neudela nic ani Jirka, ani Zdenek, ani jejich ruzovy soudruzi.. ani kdyby Lenina na slunko vytahli nebo slibovali milion za kazde narozene dite ... az tuhle pravdu volici SocKom "objevi" bude uz na cokoliv pozde..
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

21. 4. 2006 8:14 | Jarmila

A co Vietnamci? Přišli sem jako gastarbajtři, rodiče prodávají textil a boty ve stáncích, ale tuto činnost berou jako podřadnou, jako oběť pro další generaci. Další generace umí perfektně česky (na rozdíl od jiných, jejichž původ je v Indii, ale kteří tu sjou už několik století a stále se vymlouvají na to, že jejich jazyk je tak strašně moc odlišný od češtiny, že se ho ani naučit nemohou. Vienamština je asi češtině dost příbuzná, jinak to nechápu) a na školách patří k nejlepším. První děti této generace, která se už narodila v Čechách, jsou už na VŠ.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+21
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (pavel novak 20. 04. 2006 19:49)

21. 4. 2006 8:16

Ááá potrefená husa se ozvala :-)) Ježíšmarjá to nedokážete uvažovat trochu globálně, nebo alespoň obecně? Prostě jste výjimka a nikdo vám to nebere. Průměrný počet (nebo typický) počet dětí v rodinách je jiný. Z celospolečenského pohledu nezáleží na jedné, deseti, stu rodinách, ale na tom průměru či mediánu. Pokud vás to ještě netrklo, srovnejte si průměrný počet dětí v rodinách VŠ rodičů na průměrný počet dětí v rodinách se ZŠ (nebo ZvlŠ nebo třeba "hnědočechů")... Průměr je prostě průměr a tak je potřeba ho chápat. To, že vy zrovna nemáte hlad neznamená, že nehladoví polovina národa :-))
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+10
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jára 20. 04. 2006 16:40)

21. 4. 2006 9:55 | teimlm

Článek velmi přesně vystihl o co jde a plne s ním souhlasím.
Je to jen dalsi pokus CSSD okrast odpovednou a produktivni cas obcanu a tyto legalne ukradene prostredky prerozdelit tam kde jen zpusobi dalsi problemy. Uz vidim jak chudaci deti privedene na svet jen pod vidinou vysoke hotovosti (rozhodne bude spousta lidi, kteri tolik penez po hromade nikdy nevideli) konci v detskych domovech a nebo rodinach alkoholiku a na drogach zavislych. Nerikam, ze to tak bude ve 100% pripadu, ale o trendu nepochybuji. Mimochodem patrim k tem rodinam, ktere pocet deti na jednoho rodice zvedla :-), takze velmi vim co to znamena deti vychovat a vychovu zaplatit. Dotace za narozeni je vsak zcela chybna - zplodit a privest dite na svet dokaze skoro kazdy, ale zodpovedne vychovat je uz zcela jiny problem! Pokud uz dotovat tak formou prubezne podpory za uspesnou vychovu! Mnohem lepsi je system, danovych ulev - podporuje aktivni pristup k reseni situace a prirozene podporuje rodiny, ktere jsou schopne se o sebe postarat. Podporovat porodnost v rodinach, v kterych se o sebe nedokazou postarat ani rodice sami je zcela chybne a nezodpovedne!!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

21. 4. 2006 10:40

CSSD se tohle moc nepovedlo.je to nesmysl.umyte si to predstavit ve skutecnosti !!! to bude hrozde deti .hodne bohuzel i ti co se o ne nebudou starat .viz cikani atd.!!! CSSD to nedomyslela
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

21. 4. 2006 11:32 | SocPredator

Tam ale není, že provedou deregulaci nájmů, ale že ho okamžitě zvýší. Tohle na vohnouty zabírá. No a vrcholem je, že ČSSD si tu modrou šipku registrovala jako ochranou známku, aby jí ODS nemohla nařčít z porušení autorských práv. Mezinárodní turistický symbol! V ČSSD jsou opravdu geniální mozky :-)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+22
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (trik 20. 04. 2006 21:40)

21. 4. 2006 11:40 | SocPredator

N.Janíku, ujasni si pojmy! Pokud to, co vyděláš do dcery investuješ, tak na ní nevyděláváš -> nejsi parazit. Pokud pracuješ -> nejsi parazit. Pokud nejsi parazit, tak já o tobě nemluvil.
A rozhodně jsem se "do ní neopíral", přestože je tvoje dcera génius, rozhodně to její generaci nijak nezachrání, pokud se budou paraziti nadále sponzorovat nějakým nešťastným porodným, za které se budou kupovat cíga a alkohol :-) Jsi příliš zahleděný do sebe a do svého štěstí, příliš vztahovačný a trochu sobec. Tohle je o průměru ne o jednotlivcích, přesně ve stylu ČSSD. Vlastně já "bojuju" za tebe a tvou rodinu. Já tvou dceru vůbec neznám, o tom, jak je dokonalá si jdi povídat do mateřinky na schůzi, tady se řeší mnohem vážnější věci.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+48
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Janet 20. 04. 2006 23:43)

21. 4. 2006 11:52 | Speaker

Krásný příspěvek. Díky
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+12
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jarmila 21. 04. 2006 08:14)

21. 4. 2006 20:39 | klsfrkl

Problém není až tak v penězích, ale hlavně ve vytváření určité atmosféry nenormality normální rodiny - viz např. výroky o teletníku od pana největšího myslitele. Jinak nutit pracující lidi aby nedobrovolně živili děti lidí, kteří ze zásady nedělají, je pořádná sprosťárna.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+54
Líbí
Nelíbí

21. 4. 2006 20:42 | Tomáš Marný

Se obávám, že ČSSD to právě domyslela. Protože nikdo normální s IQ alespoň průměrným je volit nemůže, potřebují si svoje voliče těmito úplatky vypěstovat.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 21. 04. 2006 10:40)

23. 4. 2006 20:31 | JaM

Porodné 120.000,- je stejný nesmysl jako svěřenecký fond 50.000,-, který byl hitem socdem pro minulé volby. Jako minule se po volbách ukáže, že to neprojde parlamentem. Jak říkal Špidla, "zdroje jsou". Zapomněl říct, že mu nic nebrání v tom, aby celý stát neomezeně zadlužil. Nakonec Sobotka prohlásil, že "program socdem byl nerealizovatelný". Tak proč o tom před volbama mleli?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+40
Líbí
Nelíbí

24. 4. 2006 10:26

A co takhle z naroku na porodne vyloucit ty, kteri maji predsudky proti Romum, Ukrajincum a Rusum. Cil tohoto opatreni: snizit vyskyt fasistu mezi rodici budoucich generaci.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+36
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (pavel novak 20. 04. 2006 19:49)

24. 4. 2006 12:52 | Maya

Od Pyrenejí po Ural už se houfují socky všeho druhu a chystají se přijít si k nám pro finanční dáreček ...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+16
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Gejza Dreveňák 20. 04. 2006 22:21)

25. 4. 2006 9:18 | Jirka

Já současnému předvolebnímu hitu říkám "Fond odložených dětí" aneb od vynucené solidarity k vynucené charitě. Mimo jiné mi nedá spát otázka, jak ČSSD přišla na to, že 3. dítě je pro stát 2x cennější, než prvorozené (120000 / 60000). No nic, ode mne se stát dětí nedočká, protože nemám v úmyslu plodit děti od narození zadlužené. Teď už ne sumou cca 67 tisíc, ale 127,157 a 187 tisíc. Pokud se někdo chce zadlužit, je to jeho věc. Ale ať to udělá jako dospělý z vlastní vůle a ne jako novorozeně.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+9
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (JaM 23. 04. 2006 20:31)

26. 4. 2006 11:57 | trik

K tem vohnoutum - tento plakat pri vjezdu do vesnice, kde si prakticky vsichni postavili domky za sve a o vikendech, a lidem ve meste bydlicim za regulovane najemne mohou jen zavidet, pusobi tento plakat spise kontraproduktivne :-)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+25
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (SocPredator 21. 04. 2006 11:32)

12. 5. 2006 10:44 | Ája

Musím s Vámi souhlasit. Jednorázový příspěvek mě nemůže motivovat k pořízení dětí. Pokud by bylo více práce na půl úvazku, větší podpora předškolských zařízení a lépe oceňené opatrování malého dítěte, byla by to jistě mnohem větší motivace. S článkem autora můj názor plně koresponduje.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+38
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (klsfrkl 21. 04. 2006 20:39)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jiří Devát

ředitel Cisco Systems

Martin Jahn

manažer

Jiří Devát
ÚSPĚŠNOST
17,50 %

z 40 duelů
×
Martin Jahn
ÚSPĚŠNOST
47,92 %

z 48 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Koncepce, Protekcionismus, Management, doplňkové penzijní spoření, příspěvek zaměstnavatele, daň z příjmů, aleš poklop, penzijní připojištění, Úvěrové riziko, cizí správa, Google, příjem, spořitelna, obsílka, formulace, režijní jízdenky, představenstvo HPH, podnikatelské konto maxi

7T40858, 2U22710, 3AX7428, 2U22710, 3M35819

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK