Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Nedávno jsem v rámci předvánočního běsnění zavítala s přítelem do jednoho velkokapacitního odsávače peněz v centru Prahy. Odcházeli jsme po více než hodinovém neúspěšném lovu dárků. Poblíž východu mě ještě upoutala rudě zářící prodejna Oskara.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

27. 12. 2002 9:38, Šaman

Ve firmě jsme od roku 1996 používali Eurotel a byly jsme spokojeni až na jedinou věc: ceny. Stále jsem čekal, kdy se srovná s konkurencí a přestane pracovat s 50% rentabilitou nákladů (v roce 2002 náklady cca 19 mld Kč, zisk cca 8 mdl Kč). Portože se Eurotel k ničemu takovému neměl přešli jsme letos na podzim k Oskarovi (80 telefonních čísel). Zatím jsme spokojeni a vzhledem k nízkým cenám hovorného a velmi nízkým cenám nově pořízených telefonů nám stačí několik měsíců k úhradě nákladů spojených se změnou operátora. Je opravdu velmi potěšující zjistit, že lze opravdu ve srovnatelné kvalitě (signál je jen mírně horší) ušetřit 40% nákladů na volání. Jde o statisíce ročně a nebudeme-li v budoucnu spokojeni, můžeme bez finančních ztrát změnit operátora. Pokud jde o zkušenosti při náhradě ztracené SIM karty, tak blokace byla bez problémů a aktivace až po 24 hodinách (zde jasně lepší Eurotel s aktivací během půl hodiny).

Reagovat

 

+59
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

31. 12. 2002 13:21, karaya1

jsem zakaznikem oskara jiz 2 roky. z toho 4 posledni mesice pausalni zakaznik a ted jeste 2 mesice oskarta specialni edice. od doby co mam pausal se na info dovolam vzdy naprosto okamzite. na oskarte to opravdu trva podstatne dele. co se tyce sluzeb jsem maximalne spokojen. signal je vynikajici az na podzemni prostory (diky pokryti signalem 1800 ktery je po cele praze). proto v praze nefunguji stare telefony na 900. problem vas kteri skuhrate na to ze nejde mobil na to ze mate spatne informace atd. je casto jen vas problem. protoze neschopnost prohlidnout manual neschopnost informovat se o necem vic je pro vas hlavni prekazkou. jako clovek z IT vim co dela lidska neschopnost. spolehat se na operatory je zhovadilost nejvyssiho kalibru. zkuste s nekym po telefonu resit opravu auta kdyz dotycny nevi ani co je to volant. vetsinu problemu si zavini klienti samy! nemlouvam tim operatory ano casto daji ne zcela presne informace a i ja si myslim ze mam vetsi prehled nez oni ale napriklad to co je popisovano v clanku je naprosto normalni. lhuta 24 hod casu na aktivaci atd. lidi proste si uvedomte ze tohle nejsou rohliky ackoliv by to tak operatori chteli a na to abych neco chtel a neco resil musim mit alespon nejaky zakladni prehled.

Reagovat

 

-8
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (29 komentářů)

27. 12. 2002 9:38 | Šaman

Ve firmě jsme od roku 1996 používali Eurotel a byly jsme spokojeni až na jedinou věc: ceny. Stále jsem čekal, kdy se srovná s konkurencí a přestane pracovat s 50% rentabilitou nákladů (v roce 2002 náklady cca 19 mld Kč, zisk cca 8 mdl Kč). Portože se Eurotel k ničemu takovému neměl přešli jsme letos na podzim k Oskarovi (80 telefonních čísel). Zatím jsme spokojeni a vzhledem k nízkým cenám hovorného a velmi nízkým cenám nově pořízených telefonů nám stačí několik měsíců k úhradě nákladů spojených se změnou operátora. Je opravdu velmi potěšující zjistit, že lze opravdu ve srovnatelné kvalitě (signál je jen mírně horší) ušetřit 40% nákladů na volání. Jde o statisíce ročně a nebudeme-li v budoucnu spokojeni, můžeme bez finančních ztrát změnit operátora. Pokud jde o zkušenosti při náhradě ztracené SIM karty, tak blokace byla bez problémů a aktivace až po 24 hodinách (zde jasně lepší Eurotel s aktivací během půl hodiny).
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+59
Líbí
Nelíbí

29. 12. 2002 7:36 | Jiří Mouric

Pár slov k té ztrátě a následné blokaci simky. Tato věc se mi stala asi ve 04:30 ve čtvrtek. Znamená to,že asi není problém se dovolat na operátora i v tuto dobu, že? Opravdu nevím, jak to chodí s obyč. Oskartou, protože sám používám paušál (volám málo). U tohoto typu paušálu jistě nemůžu čekat nějakou protekci, jak se zdá. Přesto mi nabídli to, co jsem popisoval níže. Z toho usuzuji, že záleží opravdu jen a jen na lidech, kteří zrovna sedí u telefonu (oboustranně). Minule jsem se nezmínil, že jsem používal taky kartu Eurotelu (do již zmíněné ztráty). Ceny u G. nemá nejhorší, takže nevidím žádný problém v rentabilitě. To se ovšem nedá říct o T-mobilu. Jistě taky záleží na tom, kam a kdy člověk volá. Tady jen chci vysvětlit, že opravdu nežiju v paraelním vesmíru a taky nemám u Oskara žádná privilegia. Jsem prostě obyčejný zákazník.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

30. 12. 2002 15:49 | Jakub

Proč tu všichni šijou do Oskara ? Za 550 Kč měsíčně mít 300 volných minut kamkoliv, to prostě nemá chybu. Za tyhle peníze lze i občas nějakou chybičku tolerovat.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-6
Líbí
Nelíbí

31. 12. 2002 13:21 | karaya1

jsem zakaznikem oskara jiz 2 roky. z toho 4 posledni mesice pausalni zakaznik a ted jeste 2 mesice oskarta specialni edice. od doby co mam pausal se na info dovolam vzdy naprosto okamzite. na oskarte to opravdu trva podstatne dele. co se tyce sluzeb jsem maximalne spokojen. signal je vynikajici az na podzemni prostory (diky pokryti signalem 1800 ktery je po cele praze). proto v praze nefunguji stare telefony na 900. problem vas kteri skuhrate na to ze nejde mobil na to ze mate spatne informace atd. je casto jen vas problem. protoze neschopnost prohlidnout manual neschopnost informovat se o necem vic je pro vas hlavni prekazkou. jako clovek z IT vim co dela lidska neschopnost. spolehat se na operatory je zhovadilost nejvyssiho kalibru. zkuste s nekym po telefonu resit opravu auta kdyz dotycny nevi ani co je to volant. vetsinu problemu si zavini klienti samy! nemlouvam tim operatory ano casto daji ne zcela presne informace a i ja si myslim ze mam vetsi prehled nez oni ale napriklad to co je popisovano v clanku je naprosto normalni. lhuta 24 hod casu na aktivaci atd. lidi proste si uvedomte ze tohle nejsou rohliky ackoliv by to tak operatori chteli a na to abych neco chtel a neco resil musim mit alespon nejaky zakladni prehled.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-8
Líbí
Nelíbí

13. 1. 2003 13:05

Pavle, mam oskara od te doby co tady zacal, a pres pocatecni problemy s pokrytim, jsem velice spokojen, to co potrebuji oskar nabizi a to za nesrovnatelne ceny. Nyni mimo sklepa chytam signal vsude kde potrebuji a to i tam kde t-mobile ani eurotel pokryti nema a nechysta.
PS: a je jsem normalni
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+23
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Pavel 26. 12. 2002 15:13)

17. 1. 2003 13:39 | podhrazsky

Jsem s Oskarem od jeho počátku. Dokonce jsem byl skoro od začátku i s Paegasem. Soubežně jsem měl Oskartu i tarif Paegasu. Musím říci, že Oskar se ve službách výrazně rychle dotahoval na své konkurenty. Možná má sice někde slabší signál, ale třeba z 99% jsem se zatím bohudík setkával s velice profesionálním přístupem u Oskara. Patří mu zato můj dík.
http://zvirata.lionline.cz
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

20. 1. 2003 16:47 | Simpanz

To je hned poznat, že jsi z IT. Trubka plná bajtů, co nezvládá základní pravidla českého pravopisu. Schopnost vyjadřování máš na úrovni houpacího koně. Příště to napiš radši ve strojáku.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+53
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (karaya1 31. 12. 2002 13:21)

26. 12. 2003 18:34

Kolikrát jsem přemýšlel o přechodu k Oskarovi. Od počátku jsem byl klientem Paegasu, ale jejich komunistické myšlení a chování mě nakonec přetáhlo k sice dražšímu, ale taky výrazně lepšímu Eurotelu. A tam jsem dodnes. Rád bych zkusil Oskara, ale všichni mí známí, které znám, váhají z úplně stejných důvodů: je to služba, která navenek vypadá fajn, ale ve skutečnosti nefunguje a vůbec nemá snahu dělat něco pro klienty. Služba mobilního telefonu je přitom něco, co lidi vyžadují, aby fungovalo nonstop a ne jenom někdy, kdy se operátorovi chce.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

27. 12. 2005 16:12

PRODAM tuto simkartu OSKAR ze SPECIALNI EDICE 10kc/hod vice informaci na mejlu... xminis@centrum.cz
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Vrácení zboží
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, snažil jsem se nalézt odpověď na svůj dotaz v již zveřejněných dotazech, ale neuspěl jsem. Objednal jsem si na internetu malé jezírkové čerpadlo, v balíku byl však typ určený pouze do akvárií,... více

Spotřebitelská poradna

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Tomáš Čupr

podnikatel, Slevomat a DámeJídlo.cz

Michal Jirák

podnikatel, Miton

Tomáš Čupr
ÚSPĚŠNOST
32,86 %

z 70 duelů
×
Michal Jirák
ÚSPĚŠNOST
34,48 %

z 29 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Přímé daně, Veřejná emise, Likvidita, start-up, eet, fintech, lime, andrej babiš, Jeremy Grantham, dědění ze zákona, energetická koncepce, neplatiči, Zákon o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů, rozpočtové výdaje, porod, KID, trenér, evropský fond

4C40689, 4P75572, 1U56446, 1SY3450, 0B00000

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK