Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Sál je plný lidí a hraje hudba. Někteří tančí, jiní sedí. Ovšem pouze do chvíle, než se sálem rozezní hudba skupiny Europe, to se postaví všichni a začnou tleskat do rytmu. Většina již stojí na židličkách a projevuje radost.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

27. 4. 2002 7:03, Fredy

Moje úvaha byla rozdělena na dvě části. Jedna se opírá o vhodnost či nevhodnost KŽP. Druhá o formě prodeje tohoto finančního produktu. Jde mi hlavně o tu druhou část. Ne všechny finanční makléřské společnosti pracují na bázi MLM. Totéž platí i o pojišťovnách. Mám výhrady k těm, kteří jako hlavní způsob prodeje používají MLM a k tomu směrují veškeré aktivity. Zajímá je pouze kvantita a ne kvalita. Z pohledu klienta je to nepříjemné zjištění. Některé MLM společnosti nezajímá kvalita produktu, ani profesionální a vědomostní úroveň svých poradců, ale množství smluv, které uzavře. Neboli který poradce sežene nejvíce neautentických jedinců. Jak říkají u společnosti, kolik nahonil oveček. Co když k Vám přijde "finanční poradce" ve slušivém obleku se zlatou sponou na kravatě a předepsaných černých polobotkách a nabízí jeden produkt KŽP a uvádí to jako nejlepší investice století? Na připravených propagačních materiálech Vám ukazuje jak budete za několik let milionářem. To, že jste při tom také pojištěn je až ve druhé fázi a jako doplněk. Potom Vás začne přesvědčovat ke spolupráci. Pokud bych se stal poradcem, tak budu mít vlastně pojistku zdarma a ještě na to vydělám. Určitě mám nějaké příbuzné a známé a to prý stačí. Hned se začal kreslit základní MLM strukturu. Ukázal, kde je on a kde bych byl já. A hlavně, kde bych mohl být za půl roku, po usilovném nahánění oveček. Tento postup mě šokoval. Že ten poradce o financích nevěděl skoro vůbec nic jsem poznal hned na začátku. To také vlastně nepotřeboval, jeho hlavním úkolem bylo sehnat další ovečku. Když jsem se ho nenápadně optal, kde bere to sebevědomí, prodávat složitý finanční produkt a přitom o tom nic moc nevědět? Jeho odpověď byla rychlá a upřímná. Před půl rokem prodával nějaké hrnce a před tím také nějaké předražené mixery. Tam prý bylo hodně reklamací a tak se těžko naháněli noví klienti. U KŽP je to jednoduché, tady prý není co zkoušet a tak také není co reklamovat. A lidé těm číslu stejně nerozumí a dali na to, co řekne on. A co bude za pár let nikdo stejně neví. On vlastně obchoduje se sliby. Lže lidem o tom, že jim prodává nejlepší investiční produkt a že budou za pár let milionáři. A to je ten moment, kde neshledávám velký rozdíl mezi KŽP a Skyline.

Reagovat

 

+19
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Acer 26. 04. 2002 21:28)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

25. 4. 2002 20:48, Acer

To jistě, dobrá diskuze může probíhat dlouho, to je v pořádku. Jen mě překvapilo těch 23 kousků za 23 minut.

Reagovat

 

-4
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 25. 04. 2002 11:21)

Další příspěvky v diskuzi (67 komentářů)

25. 4. 2002 20:48 | Acer

To jistě, dobrá diskuze může probíhat dlouho, to je v pořádku. Jen mě překvapilo těch 23 kousků za 23 minut.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-4
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 25. 04. 2002 11:21)

26. 4. 2002 21:28 | Acer

Problém je tedy především v pojišťovnách, které slibují nemožné. A jak sám nakonec konstatujete – v lidech. Tak či onak je na výši prodeje zainteresován téměř každý, kdo se v prodeji finančních produktů pohybuje. Někdo bere provize přes mlm distributorské společnosti, někdo je v mlm systému přímo v pojišťovně, někdo je prodejcem mimo mlm. Rozdíly často nepoznáte. Kde mlm končí a začíná něco jiného? Vněkterých finančních institucích jsou dnes už i vyšší manageři spolupracovníky na ŽL a jde o normální mlm!!! Takže zbývá snad jen ta pověstná slečna za přepážkou (někdy spíš nerudná baba), která to práská jak Baťa cvičky, protože (ale také ne vždy) jediná není závislá na objemu uzavřených smluv. Jenže ta bývá zase úplně mimo a neumí víc, než vypsat formulář (často i to blbě), takže si u ní buď pořídíte to co vám nabídne, nebo ne, ale relevantních informací se od ní dočkáte stěží. Jeden čas jsem se živil jako „obchodní poradce“ jedné známé finanční společnosti. Přes den jsem seděl v kanceláři a klienti, kteří tam chodili, si čas od času postěžovali na neserióznost těch nekancelářových prodejců. To v kanclu, to je jiná. A když občas někam prdnete razítko nebo vytisknete něco úhledného z počítače, jste vrcholem serióznosti. Samozřejmě že jsem jim nevyprávěl, že jsem normální prodejce na provizi v de facto multilevelové struktuře. Pro ně jsem byl seriózní zaměstnanec v seriózní kanceláři seriózní společnosti. No a odpoledne jsem se sebral a rozjel po klientech, kteří by do kanceláře nešli ani za boha, protože tam sedí samí vyžírkové a hlupáci. To máte těžké. Je to fakt v lidech. S tím nemá nic společného to, zda se setkáte s člověkem z mlm nebo odjinud. A to, že se v tomto oboru často setkáte s lidmi pracujícími v mlm, je dáno tím, že je to nejefektivnější způsob organizace prodeje. Jinak je úplně jedno, jestli vás odrbe grázl z multilevelu, nebo kmenový zaměstnanec pojišťovny (pokud ještě někde nějací jsou). Ani v motivaci, ani ve znalostech produktu není podstatný rozdíl u lidí v mlm a mimo ně. A opravdu vidím velký rozdíl mezi prodejci KŽP a náhončími Skylinu. U KŽP někteří prodejci možná některé věci poněkud idealizují, ale v zásadě klient dostává službu, kterou dostat má. U Skylinu a jiných pyramid jde jen o okradení lidí.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+19
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Fredy 24. 04. 2002 21:11)

27. 4. 2002 7:03 | Fredy

Moje úvaha byla rozdělena na dvě části. Jedna se opírá o vhodnost či nevhodnost KŽP. Druhá o formě prodeje tohoto finančního produktu. Jde mi hlavně o tu druhou část. Ne všechny finanční makléřské společnosti pracují na bázi MLM. Totéž platí i o pojišťovnách. Mám výhrady k těm, kteří jako hlavní způsob prodeje používají MLM a k tomu směrují veškeré aktivity. Zajímá je pouze kvantita a ne kvalita. Z pohledu klienta je to nepříjemné zjištění. Některé MLM společnosti nezajímá kvalita produktu, ani profesionální a vědomostní úroveň svých poradců, ale množství smluv, které uzavře. Neboli který poradce sežene nejvíce neautentických jedinců. Jak říkají u společnosti, kolik nahonil oveček. Co když k Vám přijde "finanční poradce" ve slušivém obleku se zlatou sponou na kravatě a předepsaných černých polobotkách a nabízí jeden produkt KŽP a uvádí to jako nejlepší investice století? Na připravených propagačních materiálech Vám ukazuje jak budete za několik let milionářem. To, že jste při tom také pojištěn je až ve druhé fázi a jako doplněk. Potom Vás začne přesvědčovat ke spolupráci. Pokud bych se stal poradcem, tak budu mít vlastně pojistku zdarma a ještě na to vydělám. Určitě mám nějaké příbuzné a známé a to prý stačí. Hned se začal kreslit základní MLM strukturu. Ukázal, kde je on a kde bych byl já. A hlavně, kde bych mohl být za půl roku, po usilovném nahánění oveček. Tento postup mě šokoval. Že ten poradce o financích nevěděl skoro vůbec nic jsem poznal hned na začátku. To také vlastně nepotřeboval, jeho hlavním úkolem bylo sehnat další ovečku. Když jsem se ho nenápadně optal, kde bere to sebevědomí, prodávat složitý finanční produkt a přitom o tom nic moc nevědět? Jeho odpověď byla rychlá a upřímná. Před půl rokem prodával nějaké hrnce a před tím také nějaké předražené mixery. Tam prý bylo hodně reklamací a tak se těžko naháněli noví klienti. U KŽP je to jednoduché, tady prý není co zkoušet a tak také není co reklamovat. A lidé těm číslu stejně nerozumí a dali na to, co řekne on. A co bude za pár let nikdo stejně neví. On vlastně obchoduje se sliby. Lže lidem o tom, že jim prodává nejlepší investiční produkt a že budou za pár let milionáři. A to je ten moment, kde neshledávám velký rozdíl mezi KŽP a Skyline.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+19
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Acer 26. 04. 2002 21:28)

29. 4. 2002 22:13 | Acer

O kvantitu jde všem, kteří se zabývají obchodem. Jen ti více myslící domyslí, že se jim vyplatí pracovat zároveň i kvalitně, protože jedině pak se mohou k zákazníkovi znovu vrátit a udržet si ho (kromě toho budou mít i čisté svědomí a klidné spaní, ale to už tolik lidí netrápí). Pokud dochází k nehoráznému obelhávání klientů, měly by často velmi renomované pojišťovací společnosti zasáhnout proti prodeji svých produktů takovýmto způsobem. Jenže ony potřebují kvantitu, jedno kudy, jestli přes mlm nebo jinak organizovaným prodejem. Ale máte pravdu, děje se to tak. Zažil jsem tragikomický pokus o prodej pojistky zástupcem České pojišťovny. Nevím, zda pracoval v mlm, do struktury nikoho neverboval, ale lhal, až se mu od huby prášilo a nejspíš to ani nevěděl. Po několika odbornějších dotazech nafrněně odešel. Byl v mlm nebo ne? Nevím. Nespíš ne. Ale kvalita prodeje byla i tak pod psa. A naopak, znám lidi pracující v mlm firmách a jsou to lidé, kteří úroveň mají velmi dobrou. Je to v lidech. Kvantifikační kóty musí plnit i nemultilevelisti, a dokonce bych řekl, že především oni a často velmi tvrdě.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Fredy 27. 04. 2002 07:03)

2. 1. 2004 18:09 | 2.1.2OO4 petrvrbno@email.cz

Byl jsem u Skyline 1 rok.Lidičky prosím vás kdo vám dá něco zadarmo!!!Tato fa.je stavěná pro obyčejné i schopné jedince.To znamená že i člověk,ktery nedosáhl určitého postavení ve společnosti může tyto faktory ovlivnit.Ale o to vůbec nejde.Jde hlavně o to ,že nemusíte na nikoho dělat a každé ráno stávat s pocitem jestli Vás někdo nevykopne z práce.A nebo když za Váma příjde třeba vaše dcera a řekne Vám,,Maminko prosím tě dnes jsem si roztrhala boty,které nosím už dva roky nemůžeš mi koupit nové a Vy nechtíc a ze studem řeknete,milá dcero výplata je až za tři týdny.,,Kdo z vás tento pocit zažil.Určitě je vás mnoho!!!Je zajímavé že Lidé nadávají na Multilevel,ale pokud by se podívaly kolem sebe třeba jak fungují čerpací stanice všechny Markety atd.Udělejte si pokus:vemte si tužku a papír a namalujte si třeba naši vládu nebo parlament,pěkně od vrchu až dolů.To je strom jako prase, akorád s tím rozdílem, že se tomu neříká MLM,ale třeba parlament nebo market.Můžete si to ověřit,stačí se podívat do knížek,které se používají na středních školách. Mněj te se krásně. petrvrbno@email.cz
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

3. 1. 2004 12:28 | ppetr

kolik pak sis za ten 1 rok vydelal.prozrad nam to ?????? s prodelkem se asi vytahovat nebudes :-))
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (2.1.2OO4 petrvrbno@email.cz 02. 01. 2004 18:09)

3. 1. 2004 14:25 | Harpagon

Ty pravopisné chyby a způsob argumentace - to jsou atributy Skyline a jiných pyramidových her?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+16
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (2.1.2OO4 petrvrbno@email.cz 02. 01. 2004 18:09)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Petr Němec

právník a mediátor

Jan Keller

sociolog

Petr Němec
ÚSPĚŠNOST
84,00 %

z 25 duelů
×
Jan Keller
ÚSPĚŠNOST
3,24 %

z 185 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

p. a., per annum, Smíšené životní pojištění, Užitková funkce, banky, elektronická evidence tržeb, česká spořitelna, fayn, psd2, gregorz hóte, elektronický výpis z účtu, Petr Šmída, portofilio, oficiální trhy, JP Morgan Chase, poplatek za správu portfolia, expert, Česká národní zdravotní pojišťovna, Belize

5B09320, 5P69026, 6B86826, 7T62189, 4AK0948

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK