Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Nejen jméno změnila Investiční společnost České spořitelny. V nejbližších dnech uvede na trh zcela nový fond.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

20. 9. 2001 15:14

Á zase jeden pumpař; samozřejmě, že žádný fond nezačímá od nuly, protože je nutno nějak počátek zainvestovat. A jinak: do špatného fondu by peníze dával jen moula, do dobrého napumpujte taky!

Reagovat

 

+17
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 19. 09. 2001 18:54)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

19. 9. 2001 18:54, TGP

No tak to napumpují z jiných zdrojů, nebude to poprvé ani naposled, co investička takhle podporuje nový fond. Ale třeba nás něčím zajímavým překvapí, třeba zařazením do Sporoplánu.

Reagovat

 

-2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (SkrivanekT 19. 09. 2001 18:23)

Další příspěvky v diskuzi (16 komentářů)

19. 9. 2001 18:23 | SkrivanekT

Zajímavý nápad. Určitě to dává logiku. Konzervativní klent spořitelny a Východní Evropa, tomu ale nevěřím. Moc majetku nezískají.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

19. 9. 2001 18:42 | TGP

Konečně něco trochu víc sexy :-) Rozhodně si myslím, že to český trh oživí, za což jsem rád.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+16
Líbí
Nelíbí

19. 9. 2001 18:54 | TGP

Proč prostě jen nenakupují podílové listy toho Erste fondu? Ušetřili by na nákladech a poplatky by mohly být nižší??? Proč dělat znovu to, co už je vymyšleno?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

19. 9. 2001 18:54 | TGP

No tak to napumpují z jiných zdrojů, nebude to poprvé ani naposled, co investička takhle podporuje nový fond. Ale třeba nás něčím zajímavým překvapí, třeba zařazením do Sporoplánu.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (SkrivanekT 19. 09. 2001 18:23)

19. 9. 2001 19:00 | TGP

Protože by nevypadali tak dobře jako když si ten fond postaví jakoby sami :-).
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+12
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 19. 09. 2001 18:54)

20. 9. 2001 13:47 | Kozderka

Jsem dlouhodobý drobný investor a NAPROSTO! souhlasím.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 19. 09. 2001 18:54)

20. 9. 2001 15:11

Už zase ty "spolehlivé" řeči o bezduchých klonech. Podívejte se alespoň na www.erste.at, Danubia-Rent totiž investuje do značně jiného teritoria (vč. Bulharska, Rumunska, Chorvatska atd.); u poplatků ja také jistě zajímavá informace, že vstupní (nákupní) je u Danubia-Rentu 3,5 %.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+14
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Kozderka 20. 09. 2001 13:47)

20. 9. 2001 15:14

Á zase jeden pumpař; samozřejmě, že žádný fond nezačímá od nuly, protože je nutno nějak počátek zainvestovat. A jinak: do špatného fondu by peníze dával jen moula, do dobrého napumpujte taky!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+17
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 19. 09. 2001 18:54)

20. 9. 2001 15:33 | TGP

To je ovšem podmínka pro retailového investora. Kolik ale platí SIS, pokud nakupuje do svých fondů podílové listy Erste? Určitě ne 3,5%.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 20. 09. 2001 15:11)

21. 9. 2001 11:12 | pjt

Zaujala mne vymluva na jednani s SCP ohledne vedeni sub-registru. Ja v blahove vire zil v domneni, ze ISCS subregistr ma a provozuje. Ze by to byl jen podvrh? To si prece tak velka investicka nemuze dovolit!!!! Prosim o odpoved nekoho kompetentniho z ISCS.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

25. 9. 2001 19:39 | pjt

Zaujala mne vymluva na jednani s SCP ohledne vedeni sub-registru. Ja v blahove vire zil v domneni, ze ISCS subregistr ma a provozuje. Ze by to byl jen podvrh? To si prece tak velka investicka nemuze dovolit!!!! Prosim o odpoved nekoho kompetentniho z ISCS.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

1. 10. 2001 8:26

Plácáte blbosti. Odpověď je podobná jako na otázku: proč se Boleslavi dělají škodovky, když se podobné vozy dělají v Německu, USA, Francii ...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 19. 09. 2001 18:54)

1. 10. 2001 9:59 | urubkova

No nevím, ale vycházím z toho, že Erste podobný fond má. Proč tedy ještě jednou platit analytiky, aby dělali podobnou práci? Nebo prostě jenom berou research Erste a nakupují podle jejich doporučení? I tak by asi bylo efektivnější, aby to kupoval ve větších objemech někdo v Erste, ne?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+16
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 01. 10. 2001 08:26)

1. 10. 2001 15:12

Nejsem právní expert, zavolejte si na informace SCP, ale subregistry (alespoň velkých investičních společností, tedy ISČS, PIAS) nikdy tyto investičky nevedly - vedou a vždy je vedly mateřské banky. Vaše víra byla tedy bláhová, ale vyvolaná újma zřejmě nepodstatná. A jak tvrdíte "výmluva" se netýká SCP, ale KCP, která musí každý konkrétní subregistr (tedy každého fondu) schválit. Petr Fejtek, ISČS
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (pjt 25. 09. 2001 19:39)

1. 10. 2001 16:07 | Kozderka

Jsem také dlouhodobý drobný investor. Dle mého názoru banka vymýšlí stále nové produkty a láká tím nové duše. Přitom výkonnost těch starších, kde mají investoři již peníze, upadá! Lepší by bylo méně fondů s větší výkonnost!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

3. 10. 2001 10:09

Ještě jednou: proč ve Škodovce platí vývoj, fabriku, lidi atd., když se ty automobily dají dovážet? Odpovězte si a pak popřemýšlejte, proč investičky "vymýšlejí" fondy, které stejně již někde ve světě existují. Je to normální a správné. Vás to nestojí ani korunu. Máte větší výběr pro své peníze. Vadí Vám to? Máte s tím problém? Vidím v tom jen výhodu pro sebe jako pro klienta. Jediný, kdo na tom může tratit je investička. Ta na tom ale asi netratí, jinak by to dlouhodobě nedělala. Ale je fajn vědět, že někdo myslí na investičky a snaží se řešit jejich problémy. Jste pravděpodobně velmi starostlivý člověk. Můžu se na Vás obrátit s řešením svých osobních problémů? Určitě mi rád pomůžete a poradíte. :-) Hrozně mi vadí, že u nás ve mětě jsou tři pekárny a každá dělá stejné rohlíky. Nedokážu se s tím vyrovnat .... Pomozte ... :-)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+8
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (urubkova 01. 10. 2001 09:59)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Boleslav Polívka

herec a podnikatel

Petr Nečas

politik

Boleslav Polívka
ÚSPĚŠNOST
27,82 %

z 133 duelů
×
Petr Nečas
ÚSPĚŠNOST
87,10 %

z 62 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Čerpání úvěru, Reexport, Smlouva o dílo, e-shopy, itálie, martin stára, andrej babiš, podnikání, napětí, osobní konto, pásky, supporty, společenské postavení, právní vady, Finep, duševní poruchy, investiční certifikáty, ekologická organizace

5AB5362, 1A84559, 2C43771, 1A84559, 3L69908

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK