Když se řekne | Věra Tůmová | 9. 9. 2011 | 1 komentář
Nabídka pojišťoven je bohatá. Snad každý den přibude nové pojištění nebo se alespoň vylepšuje nějaké starší. Aby pojištění vyhovovala potřebám, přáním, ale nakonec i rozmarům lidí, bdí nad nimi produktoví manažeři.
Rozhovor | Martin Vlnas | 14. 12. 2013 | 3 komentáře
„Jsem vystudovaná pojistná analytička. Je ještě potřeba něco dodávat?“ odpověděla s úsměvem na rtech Helena Lazosová na otázku, co říká sjednocení pojistných sazeb pro muže a ženy, které si vynutila Unie. Čerstvá šéfka marketingu a produktového vývoje ING Pojišťovny pro Českou republiku a Slovensko byla první ženou z branže, s níž jsme toto téma otevřeli. Není se čemu divit, vývoji produktů u konkurence většinou šéfují muži.