Hovor je forma komunikace, která se odehrává mezi dvěma či více účastníky. Jedná se o výměnu slov, názorů a myšlenek. Hovor může probíhat ve formální rovině, ale také v neformální rovině. Může se jednat o plánovaný rozhovor, ale také o spontánní komunikaci.
Hovor může probíhat v reálném čase ústně, ale také může být realizován prostřednictvím telefonu, internetové komunikace či e-mailu. Vždy se jedná o důležitý nástroj komunikace a výměny informací mezi lidmi.
Články | Petr Vykoukal | 17. 1. 2001 | 1 komentář
Pracovníci infolinek většiny pojišťoven nabízejících povinné ručení jsou připraveni vám pomoci. Problémem ale bývá dostat je k telefonu, v průběhu našeho testu skončila v některých ústavech až polovina hovorů na záznamníku.
Články | Petr Vykoukal | 21. 12. 2000
Chcete si někdy ušetřit cestu do banky a potřebné informace získat po telefonu? Pokud jste klientem "české" banky, často si ušetříte pouze cestu, ale ne nervy. Solidních informací a zacházení se zatím dostává spíše klientům "zahraničních" bank.
Články | Petr Vykoukal | 28. 11. 2000
Provozovatelé našich mobilních sítí si pro nás připravili dárky. Některé z nich se mohou jevit jako velmi hodnotné (SIM karty zdarma, kredit navíc či hodinový hovor za tři koruny), při pohledu přes hranice se však neubráníme pocitu chudých příbuzných. Noví operátoři v sousedním Německu a Rakousku totiž rozdávájí mobilní telefony, noční hovory do vlastní sítě poskytují zdarma bez omezení jejich délky a uživatelům paušálu odpustí několik měsíčních plateb.
Články | Petr Vykoukal | 26. 10. 2000
Bankování na mobilních telefonech se zatím nesetkalo s přílišným zájmem klientů. Do usedlých vod GSM Bankingu však vplul v polovině října nový žralok - GE Capital. Chce klienty k této službě přitáhnout mobilem zadarmo. Rozhodli jsme se tedy vyzkoušet, jak takové zadarmo vypadá v praxi.