Nové obchodní centrum v Praze se otevře v listopadu

| rubrika: Aktuality | 29. 10. 2019 10:45 | 1 komentář

Nové obchodní centrum v takzvaném Holešovickém trojúhelníku se otevře 21. listopadu pod názvem Centrum Stromovka. Oficiální termín oznámili zástupci developera Lordship, který je vlastníkem komplexu, a společnosti Cushman & Wakefield, která areál spravuje.

Na celkové ploše 15 700 metrů čtverečních nabídne víc než 90 obchodních jednotek a 5500 metrů čtverečních kancelářských prostor.

Řetězec Lidl tu otevře svou první českou prodejnu přímo v obchodním centru – dosud sázel jenom na samostatně stojící prodejny, v poslední době se rozšiřuje i do přízemí bytových domů.

Prostor pro další velké nákupní centrum v Praze ještě je, zdůrazňoval developer, když lákal budoucí nájemce.

Součástí bude 500 parkovacích míst, z toho „až 150“ má být za zvýhodněnou cenu dostupné k nočnímu parkování obyvatelům Prahy 7.

Centrum vzniklo na křižovatce pražských ulic Veletržní, Strojnická a Dukelských hrdinů. Pod původním názvem Palác Stromovka představil developer první plány před víc než patnácti lety. Podle kritiků ale byla stavba předimenzovaná.

Ani Palác Stromovka, ani Letná obchodní centrum. Nakonec je to Centrum Stromovka.

Po jednání s radnicí Prahy 7 pak developer podstatně změnil vzhled centra. „Už respektuje okolní zástavbu a požadavky památkářů. Projekt bude kratší a nižší, zmizí rušivý válec a naopak přibude pasáž a vstupy do obchodů přímo z ulice,“ oznámil před třemi lety starosta Jan Čižinský.

Budova – na rozdíl od původních plánů – dodržuje takzvané uliční čáry. Radnice také vyjednala, že část parkovacích míst můžou využít obyvatelé na noční parkování. Projekt se přejmenoval na Letná obchodní centrum, nakonec ale půjde o Centrum Stromovka.

Vizualizace původního projektu.

Firma vyšla obyvatelům vstříc i tím, že kromě nakupování a kanceláří dává větší důraz na služby. „Centrum Stromovka si klade za cíl stát se komunitním centrem, místem pro sousedská setkání,“ říká teď jeho marketingová manažerka Anna Pucová

Vedle běžného „food courtu“ s rychlým občerstvením láká centrum i na „pop-up zónu“ s názvem PARKet. „Součástí bude například první čajová mixologie v Česku Teayo, gruzínské bistro Cheese N‘ Boat, prodejna čerstvých ryb Rybistro, centrální nápojový bar, cukrárna HF Pastry Academy s výběrovými zákusky či Roots BBQ, které připravuje masové speciality a burgery na kouři z dubového dřeva. Centrem PARKetu se stane bar umístěný kolem vrostlého stromu s vlastním točeným pivem Letenský ležák,“ upřesňuje Pucová.

Areál mimo jiné slibuje velký krytý dětský koutek, pohybové studio FITINN, v přípravě je i saunový svět.


Fotogalerie: Nová nákupní centra v Česku. Podívejte se, co kde vyroste

V Česku by do roku 2023 mohlo vzniknout deset nových nebo rozšířených obchodních center. 


Odeslat
e-mailem

Líbil se vám článek?

-21
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 1 komentářů
Partners Financial Services
 
 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.