Online supermarket Košík.cz přechází na nový IT systém, jehož součástí je nově představený web a nová mobilní aplikace. „Kompletní redesign souvisí s přechodem e-shopu na novou technologickou platformu, která řídí skladovací i logistické procesy a umožní Košíku další růst,“ říká šéf e-shopu Tomáš Jeřábek.
„Zaměřili jsme se především na rychlost a zjednodušení nákupu tak, aby zkušený zákazník dokázal nakoupit do pěti minut. Nutnost technologického přesunu ‚do většího‘ byla vzhledem k růstu Košíku nevyhnutelná. Celý proces byl velice náročný a k jeho završení došlo právě teď,“ upřesňuje Jeřábek.
Stabilizace e-shopu po přechodu na novou platformu by měla trvat ještě pár dní, po které bude docházet k ladění služby. „Po tuto dobu nabízíme jako projev poděkování za trpělivost dopravu zdarma,“ dodává šéf Košíku.
Firma tím reaguje na problémy se zpožděním dodávek a s nedostupností zboží v předchozích dnech. Na zhoršení služeb si stěžovala řada klientů na sociálních sítích.
Poplatek za doručení teď Košík dočasně odpouští ve všech oblastech, kam nákupy doručuje, a to až do odvolání. Dál ale zůstává podmínka nakoupit aspoň za 500 korun. Standardně je rozvoz zadarmo až od 1200 korun.
Dopravu bez poplatku v prvním říjnovém týdnu dočasně nabídl i konkurenční Rohlík.cz.
Sdílejte článek, než ho smažem