Brno - Bankovní ústavy v Česku si stále více uvědomují, že k jednadvacátému století patří elektronická komunikace a snaží se ji zlepšovat. Zjistila to agentura Stem/Mark při svém letošním průzkumu.
Osm z jedenácti oslovených bank totiž letos v hodnocení kvality a rychlosti odpovědí na email dopadlo lépe než loni. Autoři průzkumu hodnotili komplexnost odpovědi na zaslané otázky, i čas, v jakém z banky obdrželi odpověď. A získali index hodnotící kvalitu této služby.
„Pořadí bank se výrazněji nezměnilo. Nadprůměrnou hodnotu indexu měly Česká spořitelna a Komerční banka. U obou je však hodnota o několik bodů nižší než vloni," uvedl za agenturu Kamil Kunc.#infobox
Horší hodnocení než před rokem měla i Volksbank. Všechny ostatní banky se v elektronické komunikaci zlepšily. Absolutním rekordmanem ve zlepšení se stala Citibank, která vloni získala pouhé čtyři body, kdežto letos již plných 62. I nadále však spolu s mBank a bankou ING patří k nejhorším v žebříčku.
Sdílejte článek, než ho smažem