Praha - Po dvou slabších letech začali Češi opět nakupovat nové televizory. K vyšším tržbám pomohla prodejcům nejdříve listopadová měnová intervence České národní banky a nyní i blížící se zimní olympiáda v Soči.
Například v řetězci Electro World stoupla poptávka po televizích o čtvrtinu, v e-shopu Mall.cz o deset až patnáct procent. Podle internetového obchodu Alza.cz roste zájem o přístroje s větší obrazovkou, standardem se stávají úhlopříčky od 107 centimetrů.
Poté, co před dvěma až třemi lety vyvrcholila „výměna" televizí za digitální přístroje, museli výrobci a obchodníci nabídnout lidem další důvod, proč si koupit nový přístroj. LCD a plazmové televizory jsou podle nich minulostí, hitem jsou LED obrazovky.
Ke konci loňského roku vlastnilo televizor 96,5 procenta tuzemských domácností, zjistila agentura Mediaresearch. Přibližně 28 procent z nich má doma dva a více přístrojů. Televizor s
…
Sdílejte článek, než ho smažem