Praha - Kdo po telefonu prodá málo produktů, přijde o židli a musí pracovat ve stoje. A pokud se lidem nedovoláte, dostanete zaplaceno jen za tu část pracovní doby, kdy s nimi mluvíte. I tak vypadá práce operátorů v některých tuzemských call centrech.
Praktiky provozovatelů poznali Roman Šťastný a Tomáš Růžička už ve firmě, která si služby call center objednávala, a mohli je tedy porovnávat. Nyní provozují vlastní call centrum Contacc SE, v němž se dozvídají osobní zkušenosti zaměstnanců, kteří k nim přicházejí od konkurence.
Šťastný a Růžička působili do roku 2008 ve společnosti T-Mobile, kde se zabývali péčí o zákazníky a navštěvovali i různá call centra. Některými pracovními "inovacemi" se jim šéfové call center přímo chlubili.
Zaměstnanci jsou přitom podle nich poslední, kdo si bude případné kontrole na své pracovní podmínky stěžovat, říkají oba manažeři v rozhovoru pro online deník
…
Sdílejte článek, než ho smažem