Nošovice/Mladá Boleslav - Nejvíc to připomíná hádku dvou chlapů, kteří se předvádějí, kdo z nich má lepší auťák. Ale v tomhle boji jde o reálné tržby v milionech korun, o podíl na trhu a tvrdé přetahování zákazníků.
Generální ředitel nošovické automobilky Hyundai ČR Vladimír Vošický rozeslal počátkem týdne dopis dealerům, v němž ostře popisuje konkurenci z Mladé Boleslavi, továrnu Škoda Auto. Kompletní text dopisu zveřejnil deník Insider v úterním vydání.
Domácí miláček 90. let
"Hyundai vyrábí všestranně lepší vozy a je proto, na rozdíl od domácí značky, schopen oslovit zákazníky z vyšších příjmových skupin," píše například Vošický a až do závěrečného odstavce nikde výslovně nejmenuje škodovku. O své konkurenci se zmiňuje jako o „domácím miláčkovi 90. let", „vyděšené domácí konkurenci" a v jedné z pasáží používá výraz „ochotnický spolek Boleslav".
Teprve na závěr
…
Sdílejte článek, než ho smažem