Praha - Domácí mazlíčci ekonomický propad příliš nepocítili. Na rozdíl od sebe je Češi nešidí a neustále jim dopřávají stejný komfort, krize nekrize.
Vyplývá to ze zkušeností podnikatelek, které oslovil online deník Aktuálně.cz. Provozují kočičí hotely nebo salóny, ve kterých nabízejí především pejskům všemožné služby od mytí a stříhání po parfémování, bylinné koupele, akupunkturu, aromamasáže, dobarvování srsti nebo lakování drápků.
Lidé šetří jen na odvozu
Například Věra Pavlíková, která u Berouna provozuje Hotel Trubská, tvrdí, že se průměrná půlroční útrata na jednoho klienta během posledních třech let nezměnila. V roce 2011 se jednalo o 4 740 korun, v roce 2009 o 4 083 korun.
"Hotel jsem otevřela v druhé polovině roku 2008, a za ten to bylo 2 810 korun. Když ho vynásobíte dvěma, dostanete porovnatelné údaje," doplňuje pro Aktuálně.cz.
Základní cena ubytování za den činí
…
Sdílejte článek, než ho smažem