Berlín - Jeden z největších světových výrobců jídla pro děti, společnost Hipp, čelí obvinění z klamání zákazníků.
Podle vlivné německé spotřebitelské organizace Foodtwatch, která se zaměřuje právě na klamání spotřebitelů a nepravdivé reklamní výroky, postupuje Hipp v rozporu se všemi současnými doporučeními pro dětskou výživu.
Firma, která má pobočky v 52 zemích světa včetně Česka, totiž pro malé děti nabízí čaje, obsahující v přepočtu až dvě a půl kostky cukru. Tyto nápoje přitom propaguje jako dětem prospěšné a vhodné k pití, když mají žízeň.
Výrobce podle expertů ze spotřebitelského sdružení využívá toho, že je v očích rodičů, kupujících potraviny pro svoje malé děti, zárukou důvěryhodnosti.
Páté kolo u kočárku
Podle spotřebitelského sdružení je ale pro děti lepší voda, neslazené čaje nebo silně zředěná ovocná štáva. "Slazené čaje jsou nadbytečné jako
…
Sdílejte článek, než ho smažem