Brno - Desítky milionů korun mají přesvědčit české zákazníky o tom, že je lepší kupovat tuzemské a hlavně regionální potraviny.
V době, kdy se do Česka vozí rekordní množství potravin z ciziny za desítky miliard korun, tak přichází kampaň, která bude lidi přesvědčovat o kvalitách a výhodách jídla z jednotlivých regionů Česka.
Češi sice v poslední době hodně mluví o tom, že by chtěli preferovat domácí potraviny, stále je ale pro ně rozhodující cena.
Kampaň za zhruba 68 milionů korun uspořádá Státní zemědělský a intervenční fond patřící pod ministerstvo zemědělství vedené Petrem Bendlem. Zakázku získala agentura Ogilvy & Mater.
„Účelem je zajištění marketingové, mediální a PR kampaně, jejímž cílem je podpořit poptávku po regionálních potravinách a upozornit spotřebitele, že při rozhodování o výběru potravin není důležitá pouze cena, ale také jejich kvalita, čerstvost, tradice a
…
Sdílejte článek, než ho smažem