Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 246 komentářů)

10. 3. 2016 17:27 | Klaudy Martin

Dobrý den, chci tímto také vyjádřit svůj názor na ČP. U pojišťovny jsem měl sjednanou pojistku odpovědnosti za způsobenou škodu z výkonu povolání (pojistka na blbost) s roční platbou více než 2.500,-. Za minulý rok jsem neměl ani jedinou korunu pojistného plnění, přesto mi byla ale smlouva ukončena bez udání důvodu. Když jsem následně několika způsoby se snažil důvod zjistit, vždy jsem dostal stejnou odpověď – máme na to právo!!! K čemu je mi potom pojišťovna, která mi zruší pojistku jen proto, že na to má právo? Nesmysl samozřejmě, pouze mi nechtějí říct ten pravý důvod k jejich výpovědi. Takže za mě ČESKÁ POJIŠŤOVNA už NIKDY!!! Podle mě je to postkomunistický moloch s ubohými praktikami. NIKDY VÍC!!!
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 1. 2016 19:04 | jiří Soukup

b

Dobrý den,jsem důchodce a chci se s Vámipodělit jak čp plní v případě pojistné události(pojištění domácnosti a nebytových prostor).V případě vloupání do nebytového prostoru,doklad od policie,odcizeny věcí v hodnotě cca 55 tisíc,nehradí optiku,audio elektroniku foto zkrátka zaplatily cca 3,5 tisíce ˇa 1 tis. za vypáčené okno.Jak máte věci starší 8 let nevyplatí se pojištění domácnosti hradí cca desetinu pořizovací hodnoty.Apeluji na všechny klienty čp aby si rozmyslely uzavřít pojištění majetku v domácnosti.
+33
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 11. 2015 22:44 | Překvapený

Agrese a arogance České Pojišťovny mne velice zaskočila. Sjednal jsem si povinné ručení i havarijní pojištění na auto. Po měsíci mne kontaktovala zaměstnankyně ČP, že při sjednání pojistné smlouvy vyplnila špatně údaje do systému a že mám zaplatit cca. o 3000Kč více nebo že si mám najít jinou pojišťovnu. Říkal jsem jí že první varianta se mi nelíbí a druhá varianta nepřipadá v úvahu a že podám žádost o prověření. Žádost jsme sepsali po telefonu na kontaktní lince České Pojišťovny. Po měsíci mi přišel dopis od vrchního ředitele správy pojištění a plateb Michala Hofmana, kde mi píše, že pojištění zaniká bez udání důvodu během 14 dní a pokud jsem ještě neskartoval zelenou kartu, že mám tak udělat. Agrese a arogance České Pojišťovny je nepřekonatelná. Rovnou mi říkají abych zničil zelenou kartu v době, když mi ještě pěkně drahé pojištění platí. Žádná odezva na moji žádost. Žádná omluva, že zaměstnanec České Pojišťovny udělal chybu. Přitom jsem nikdy neměl pojistnou údálost. Celou částku za pojištění jsem zaplatil kartou přímo na pobočce při sjednání. Vyjádření slečny z kontaktního centra mne velice překvapilo. Pojišťovna může zrušit pojištění do dvou měsíců bez udání důvodu. Tak si hledám teďka jinou pojišťovnu. Kdybyste měli dobrý tip, dejte vědět :-)
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 11. 2015 19:48 | jan

Časté problémy s Českou pojišťovnou je možné vyřešit formou /kdykoliv podat/: Žádost o ukončení pojištění sjednaného pojistnou smlouvou Číslo xxxxxxxxx Registrační značka vozidla: ……………..VIN/EČV vozidla:…………………………. Pojistník:…………………………………………………… …………………………….. Jméno a příjmení/název sídla firmy: ……………………………………………………… Rodné číslo/IČO: ………………………………………………………………………… Adresa: ……………………………………………………………………………… ……. Telefon: ……………………………………………………………………………… ……. E-mail: ……………………………………………………………………………… …….. Navrhuji ukončení všech pojištění sjednaných ve výše uvedené pojistné smlouvě Sdružené pojištění vozidla dohodou ke dni 28.10.2015. Z důvodu: …můj důvod následuje……………………………………………………… ..
Žádám o vrácení případného přeplatku pojistného na účet:…………………………………………. Číslo účtu: ……………………………………………………………………………… ……………. Kód banky: ……. V případě, že k datu zániku pojištění bude na pojistné smlouvě evidován dluh, uhradím ho dle pokynů……………………………………………………………… …………………… pojistitele na účet : /1135011/0100 dodá banka/…………………………………………. V Praze dne : ……………………………………………………………………………… … Podpis pojistníka: ……………………………………………………………………………. ……………………………… ….. Mé důvody po 27 měsících neuzavřené nezaviněné nehodě od 7.2013 do 11.2015 Z důvodu ztráty důvěry k ČP - členu nadnárodního koncernu Generalli …………………………….. - při řešení nezaviněné pojistné události ČPU …….z roku 2013 , - neseriozního a nedůvěryhodného chování pracovníků likvidace Brno, hlavního metodika ČP,,.. ………. - neprofesnímu odhadu hodnoty poškození vozidla od 20 do 100 tisíc Kč, …… * Zkreslené aplikace Znaleckého posudku I2005 /ZP/ v Kap 2.1, specielně 2.1.1, 2.1.2, užítý modifikovaný nestandardní postup stanovený a aplikovaný ČP, kterým pojištovna již po záruční době vozidla získává neoprávněné zisky na úkor svých klientů. …………………………………………………………. *Neméně důležitý argument je, že ČP cíleně provádí cenzuru internetu, kdy neumožní na svém web systému svým klientům reagovat veřejně na chování pracovníků pojištovny a sdílet své poznatky mezi sebou. *Tento modifikovaný postup ZP požadovaný po více jak dva roky i přes slib pracovníka ČP / od hlavního metodika ČP/ dosud nedodala! I jiné závažné důvody uvedené v letité komunikaci, spíše odmítání komunikace- vyhrožování . ……………………………………………………………………………… ………………… *ČP /jak likvidátoři s hlavním metodikem , ombudsman ČP ,s vědomím vedení ČP- dozorčí rada i předseda Generalli / po více jak dva roky odmítají- zapírají, popř. nejsou ochotni- či schopni, zveřejnit požadovanou modifikaci Znaleckého posudku I2005 a další ..
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 11. 2015 12:49 | jana

začínám mít stejnou zkušenost každý měíc platím přesně,ale na uhrazení škodychtějí další a další nesmysl, papíry
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 9. 2015 21:02 | pepap

Re: Pozor na tuto pojišťovnu nehradi skody a neresi problemy a nekomunikuji dejte si pozor.. celé vlákno I ja jsem nedostal uhrazeno co jsem mel z povinneho ruceni..Pojistovna je protiklienska a neprofesionalní... referenti neplni domluvu, ze zavolaji.. a hledajio duvody jak neuhradit.. nakonec jsem to nucen uhradit z havarijniho pojistení u jine pojistovny.. drzte se co nejdal!!!!!!!!!­!!!!!!!! v chovani je neco divneho jakoby krachovali ...
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 8. 2015 22:04 | janstarsi

Patří Česká pojištovna /ČP/mezi finanční super "šmejdy", nadnárodní finanční korporace, oceňovaná jako nejlepší pojištovna roku ? Vyhýbavý - nemohoucí postoj České národní banky/ČNB/ ke stížnosti na ČP? A co MOP - ministerstvo obchodu a průmyslu, jim to vyhovuje? Posuďte sami, zda je v ČR dovolatelnost práva. Nehrozí plíživá cenzura internetu nadnárodními korporacemi? S ČP končím – má zkušenost k posouzení nerozhodným při volbě.
Co je ČP skutečně? , tedy spíše nadnárodní korporace Generali CEE Holding B.V., jehož je Česká pojišťovna a. s. součástí. S Českem má společného jen to, že jejich nepřiměřené a nezdůvodněné zisky na úkor klientů tečou do mateřských unijních států, zatímco v cílových satelitních zemích východu se podílejí na jejich drancování ? V čem? A/ Je známo, že ČP na rozdíl od jiných solidnějších pojišťoven u povinného pojištění motorového vozidla podle znaleckého posudku dle I2005 upravila ve stěžejní části Kap. 2,0, 2.1, 2.2 části tak, že již po záruční době v případě pojistné události /PU/, sníží hodnotu vozidla. ČP si sama pro svou potřebu modifikuje část znaleckého posudku, který odmítá dokladovat- je němá - nereaguje a klient podle jejich vyjádření musí doložit, že jej podvádějí , ne že ČP poskytuje pojištění, které je ve své podstatě klienta poškozující / a to již po uplynutí záruční doby auta/. Tyto skutečnosti neuvádí ani ve svých reklamách ani ve smlouvě povinného ručení, klame klienty. Již třetím rokem po nezaviněné havarii není ČP s ch o p n a objasnit – - vysvětlit -oddůvodnit –specifikovat tuto modifikaci. O d m í t á , poté až po více jak roce slibuje , klame /viz odkaz ze 6.1.2015 Dotaz č 4 : k č. I 2005 u České Pojištovny- znevýhodnují klienty?Lze žádat dopracování THRP , je vůbec šance donutit ČP ke korektnímu chování? U soudu ne. "Protože byl příspěvek ! nenalezen - odstraněn –zcenzurován! , je uveden opět ke dni dne 6.8.2015 v diskusi "peníze.cz" B/ Stále se zhoršuje postavení klientů v internetovém systému ČP. Jako zahraniční nadnárodní společnost ne u m o ž n u j e na svých veřejných webových stránkách "dosud volného" internetu v českém prostředí uveřejnit stanoviska a připomínky, aby byla možnost porovnat reklamu ČP se skutečným chováním ke klientům. ČP porušuje prakticky cenzurou internetu uživatele právo na svobodný přístup a právo na svobodné vyjádření názorů klientů k tématu jejich podnikání . Pokud nebude respektovat svobodu internetu, pak nechť se svobodně ČP rozhodne odejít se svými stránkami s reklamou a sliby, na uzavřený- sledovaný - libovolný druh facebooku. . . Kdo klame? Nepomůže kontaktování zodpovědných vedoucích pracovníků likvidace ČP, ombudsmana ČP p.Kopsy…, managementu -místopředsedy dozorčí rady Petra Bohumského a Cirina Luciano předsedy představenstva ČP a generálního ředitele GCEE , opakovaně s výsledkem jak hrách na stěnu hází.
Že by ČP, měla problémy vše doložit. Nehledě na zjištěnou skutečnost, že je to šedá temná eminence, s chováním jako na dobytém území, pokud od nich požadujete podklady jejich rozhodnutí, připomínající spíše mafijní praktiky. Nicméně podle mylného stanoviska ombudsmana ČP /p.Kopsa, pí.Dotzauerová/, kteří z pověření vedení, místopředsedy představenstva p.Bohumského a s vědomím předsedy GCCE p.Ciriny, prezentují stanovisko, že má klient, dodat podklady, konkrétně nechat si vypracovat znalecký posudek k přehodnocení jejich stanoviska. To je přímo neskutečné nemorální vydírání spojené s nátlakem přerušení komunikace s klientem / dokladováno. Na koho se obrátit? Ombudsman ČR? Jako perličku na dortu je zjištění, že ombudsman ČR, pí. Šabatová n e m á ze zákona pravomoce se zastat občana ČR, ve sporu s nadnárodními korporacemi. Kupodivu je to Česká národní banka pro finanční sektor!!!! Viz odkaz - stížnost na ČP do ČNB ze 30.6.2015 v diskusi "peníze.cz" http://www.penize.cz/diskuze/8191-ceska-pojistovna-a-s . , dlouhé matoucí sdělení bez odpovědi na stížnost od mluvčího ČNB p. Zimmernana. "pod svícnem je tma"? Je!!!! Šokující je, na žádost o upřesnění od p.Zimmermenna sdělení "Česká národní banka v rámci výkonu dohledu v pojišťovnictví je oprávněna prošetřovat, zda mají pojišťovny řádně nastaven efektivní a funkční řídicí a kontrolní systém a zda svou činnost vykonávají s odbornou péčí"! Tedy nikoho nezajímá, že nejsou schopni, či odmítají uvést s v o j í modifikaci konkrétní nezaviněné pojistné události, klamou, chování a diktát jako dozorců v lágru. Tedy ani ČNB údajně n e m á ze zákona pravomoce se zastat občana ČR, ve sporu s nadnárodními korporacemi / neboť modifikace není odborná péče?, výklad hodný výhybkáře kolejí . . Proč si to mohou dovolit? S arogantním a sebevědomým chováním, že jsou nad rámec morálního jednání, skládají pouze účty do danových rájů Lucemburska,…. Po celou dobu vice jak dvou let vešlo ve známost dost jejich praktik, jak mohou znepříjemnit život.. Je oprávněná nedůvěra v jednání pracovníků ČP , likvidátoři tak ombudsman pro koho i netečný vrcholový management. ? ČP je v symbioze se státem / v případě Ministerstvem Průmyslu Obchodu-MPO/ ,nemusí doložit svá konání. Jsou v podstatě nekontrolovatelní a berou si výklad práva do svých rukou. Nedotknutelní., mocní nemocní? Posudte sami dovolatelnost práva v ČR. V současné podobě ještě poprivatizační doby je stále mizivá. Ombudsman ani ČNB ze zákona nemůže ochránit občana před neprůhledným podnikáním nadnárodních korporací a zajištění informovanosti občanů ČR o jejich právech. . Nečinnost státu / v daném případě MPO an jiné/ -při potřebné novelizaci pravidel chování nadnárodních korporací je pochopitelná z pohledu odváděných "financí" do státního rozpočtu, včetně spolupráce s lobby výrobců aut /spojené nádoby/. V každém případě před represivním řešením soudem / dnes se zákony ušitými pro nadnárodní korporace/, mělo by existovat jasné a průhledné dokladování metodiky , existovat morální kodex pracovníků ČP…. Stát spíše posluhuje nadnárodním korporacím, než aby ochránil své občany před jejich drancováním a diktátem. Zařazení této problematiky do pravomoce ČNB je ke škodě občanů této země, prokazuje se, že není nezávislá instituce /lepší je vytvoření úřadu nezávislého ombudsmana pro soukromý finanční sektor?. Jako vždy každý lepší názor bez oddůvodnění zapadne v zapomění.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 8. 2015 0:20 | starsi

06.01.2015 10:21, Autor: janstarsi dodávám k vysvětlení, nebot příspěvek se nenalezl viz odkaz" Dotaz č 4 : k č. I 2005 u České Pojištovny- znevýhodnují klienty?Lze žádat dopracování THRP , je vůbec šance donutit ČP ke korektnímu chování?U soudu ne." sekce Poradna > Pojištění a penzijní připojištění > Povinné ručení
Text otázky: Dotaz č 4 : k č. I 2005 u České Pojištovny- znevýhodnují klienty?Lze žádat dopracování THRP , je vůbec šance donutit ČP ke korektnímu chování?U soudu ne. - Příspěvek č 4 : k č. I 2005 u České Pojištovny- znevýhodnují klienty?Lze žádat dopracování THRP , je vůbec šance donutit ČP ke korektnímu chování?U soudu ne. Událost časově: Datum nezaviněné nehody…7. 2013 na místě přiznaná chyba viníka –vjel v zatáčce do protisměru a srazil protijedoucí vozidlo . Od této doby do 8.4.2014 pobočka České pojištovny v Brně odmitala zdokumentovat své rozhodnutí o stanovení obvyklé ceny vozidla /COB/. Během této doby hodnota byla pracovníky ČP v návrhu změněna. Nicméně nedodala zdokumentování. Teprve na opakované urgence a požadavek u hlavního metodika ČP bylo přislíbeno na schůzce dne 8.4.2014 vypracování. Po další urgenci až 15.12.2014 byl posudek doručen. Nezájem ze strany ČP .Dosud nedořešeno. Zajímavé je, že oprava jinde je stanovena na menší než COB, ale vyšší než stanovené odškodné. Tím lze též zpochybnit i smluvní techniky ČP provádějící "zápis o poškození motorového vozidla"- přinejmenším v odhadu rozsahu poškození o které se opírá ČP. Posudek lze zpochybnit: použita odlišná metodika stanovení, které znevýhodňuje pojištěného, naopak zvýhodňuje pojišťovnu. ČP provádí nekorektní stanovení THRP / Výpočet redukované technické hodnoty vozidla /. Vyhýbá se propočtům stavu technických skupin vozidla motor, spojka, převodovka, náprava př. zad…./, stanovením THNS%,ZA%, c%, THS%, PDS%, PTHS%...viz. I2005 a řady externích posudků. Nedává si práci se zjištěním skutečného stavu, ale shrne vše do "klamajícího" procentního údaje. Bez doložení, ale zásadně ovlivnující stanovení výše ČCV / časové ceny vozidla/ a tím COB. Nebere v úvahu opravy v autorizovaných servisech, výmenu celků –vše odhadne nedoloženými koeficienty atd, tak," zdá se jak jim vyhovuje". Jako soukromý subject je pochopitelně založený na zisku, není co se divit. Posudek ČP ve vztahu k ustanovení Ústavního soudu již v roce 2008 s odkazem na dřívější rozhodnutí Okresního soudu Plzeň-jih považoval využití uvedeného Znaleckého standardu ve vztahu k amortizaci za irelevantní: „Není možné po poškozeném požadovat, aby doplácel na nehodu, pokud opravou vozu, který by jinak poškozený nemohl v důsledku zavinění jiného užívat, nedošlo ke zcela zjevnému přínosu pro poškozeného.“ Co se dá dělat? Týká se v podstatě všech pojištěnců u ČP již od 6 tého roku prodeje. Tedy je oprávněné tvrzení, že ČP se stává místo partnerem - nedůvěryhodným protivníkem. U ČP doporučuji proto za nezbytné požadovat zpracování "Posouzení stanovení ceny motorového vozidla" /PCMV s detailnějšími informacemi THRP…. . Především pro případ, kdy zjistíte, že jste poškozováni stanovenou výší "odškodného". Postoj ČP je nekorektní, ale legální , s vědomím ministerstva dopravy. Tam si mohou , ale nemusí toho problému všimnout. Jde o silné nadnárodní loby- pojištění, výrobců vozidel a bank? Otázkou je zda si mohou dovolit si toho všimnout proti silným nadnárodním korporacím. Váš názor na chování ČP? Kam se obrátit, Musí ČP vypracovat COB na žádost? Jako zaměstnance nadnárodních korporací je chápu, jako pojištěnec to vidím jako neseriozní "lichvu" s vědomím a spoluúčastí státu. Jako zaměstnance nadnárodních korporací je chápu, jako pojištěnec to vidím jako neseriozní "lichvu" s vědomím a spoluúčastí státu.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 7. 2015 12:27 | Lenka Bojčuková

Po svých zkušenostech s Českou pojišťovnou doporučuji obrátit se na serioznější pojišťovnu , aby jste měli jistotu , že budete řádně pojištěni na to , na co chcete být pojištěni.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 6. 2015 23:21 | Starsi

Existuje jiná cesta jak ukázat na podivné praktiky České pojištovny – výňatek ze "Stížnost na Českou pojišťovnu /ČP/ k České národní bance /ČNB/ - dohled na pojištovny"
Ve věci : při nezaviněné pojistné události, která se uskutečnila 2013 ke dnešnímu dni, tedy po dva roky neuzavřeno:
I a/ ČP jako soukromý subjekt zahraniční nadnárodní společnosti prokazatelně nedodržely zásady korektního přístupu při jejím řešení. Prokazatelně po více jak rok blokovali dodat požadované informace ( až u ombudsmana ČP). Pojišťovna jako instituce poskytující služby pojištění motorového vozidla podle zákona je povinna se řídit znaleckým standardem I2005.Po opakovaných urgencích, odmítavého opakování naučených bezobsažných frází , zablokované komunikace až po žádosti k hlavnímu metodikovi ČP /, dodala neúplný posudek, bez vlastní ČP modifikované části, / pokud to "projde na webu" uveřejním jejich postup – nikde jsem jinde nic nenašel/ . Po následujících urgencích včetně ombudsmana ČP, následovalo blokování komunikace, výhružka neodpovídání na dotazy, neplatí odškodné a podobně. /Kupuji si služby pojištění auta, lze očekávat že dostanu kvalifikované odpovědi, budu seznámen jak s metodikou tak zhodnocením, jinak klient se přesvědčuje, že nadnárodní společnost ČP na základě takového nedokladovatelného metodického přístupu získává neoprávněně neúměrné zisky na úkor klientů , kteří jsou zde vedeni k poslušnosti jako v převýchovném "ústavu", slepé popř. vynucené poslušnosti . Tento případ spolu s jinými ukazuje na neprůhledné aktivity či nekalé praktiky ČP a neoprávněné zisky.
b/ ČP jako soukromý subjekt zahraniční nadnárodní společnosti prokazatelně v případě, kdy její pracovníci ukončí /zablokují komunikaci –nedodáním požadovaných podkladů nezbytných k případnému soudnímu řešení/ až u ombudsmana ČP/, že ČP nemá ve své organizační struktuře možnost kontaktu na zodpovědného výkonného vrcholového manažéra. Marnou snahou bylo dát na vědomí uvedený případ panu Petru Bohumskému a Cirina Luciano předsedovi představenstva ČP a generálnímu řediteli GCEE / jak podatelnou/ takpřes web na odd. stížnosti/ jako jediné možnosti. Naprosto skryti před veřejností, bez reakce. .Současně poukazuji na skutečnost, že ombudsman ČR n e m á ze zákona pravomoce na banky, pojištovny atd. jak vyplynulo z podané stížnosti na ČP ombudsmanovi ČR -pí Šabatové/ II/ ČP, která jako soukromá zahraniční nadnárodní společnost neumožní na svých veřejných webových stránkách volného internetu v českém prostředí uveřejnit stanoviska a připomínky, aby byla možnost uvést reklamu ČP ke skutečnému chování ke klientům. ČP porušuje prakticky cenzurou internetu uživatele právo na svobodný přístup a právo na svobodné vyjádření svých názorů / Symbioza s ministerstvem obchodu a průmyslu je očividná /MOP/, proto jako dobrým krokem po takovémto jednání a zkušenostech s ČP / uzavřenou nekomunikativní nadnárodní společností/ kdy neexistuje instituce s dostatečnou kompetencí / ombudsman ČR nemá posoudit možné až "italské" praktiky pojištovny/, se jeví vytvoření pozice úřadu ombudsmana pro pojištovny a banky /finanční úřady/. Někde to, jako často dobrá věc ,zůstalo viset, stejně jako řada žádaných jiných podnětů ?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 5. 2015 13:17 | Jopav

Jak Česká pojišťovna,tak Česká spořitelna by měly přidat před svůj název Bývalá. Nezaslouží si ani to Česká,protože dělají jen ostudu tomuto přívlastku. Chovají se jak největší šmejdi a proto hodlám opustit oba tyto zoufalé ústavy.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 2. 2015 0:12 | Raději nejmenovat

I já se přidám. Velmi špatná zkušenost, konrétně Karel Vetešník z Mlad= Bol. Falšuje podpisy klientů a přivádí je do omylů. Klientům bohužel naskakují nehorázné dluhy a nikdo s tím nic nedělá!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 2. 2015 11:50 | Míra naletěl

podvodné jednání, nedoporučuji,po 3. měsících mi nechtějí uznat bezeškodní průběhy v měsících od předcházející pojišťovny,prý si zjistili,že v ČKP mají jiné hodnoty. Na co tedy je tato soukromá pojišťovna,když neuzná výsledky předcházející? Jde jen o peníze,aby nemuseli uznat podklady od jiných. To mi poslal vrchní ředitel správy pojištění ing. Michal Hofman. Mám doručit to co jsem už jednou předložil.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 1. 2015 17:50 | Mike

Připojuji dvě negativní zkušenosti s ČP. Při řešení škody kdy viník má povinné ručení u ČP se tato stále pokouší nerespektovat rozhodnutí ústavního soudu /vlastní zkušenost/, je o tom i tady: https://www.dtest.cz/clanek-2916/pojistovny-ignoruji-nalez-ustavniho-soudu-a-dal-krati-pojistne-plneni. U životního pojištění zmatky a protichůdné informace i písemně, ČP mne de facto 2x okradla, celkem o cca 38000Kč.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 1. 2015 16:59 | Jiří

Mám také negativní zkušenost s ČP, měl jsem s mladým pánem ťukanec s autem, pán byl klientem ČP bohužel moje blbost je že se policie nevolala ok to beru moje blbost, ale ten jejich přístup to je katastrofa! Ale hlavně že při sepisování pojistné události je potřeba spousty papírů a mimo jiné také telefonní číslo a emailovou adresu !!! Protahovali to tři měsíce nato aby mi pak řekli že mi nevyplatí ani korunu, ale to jsem si to musel zjistit sám jakože co se vlastně děje když jsem na jejich stránkách u mojí pojistné události viděl kolonku vyřešeno, tak jsem tam volal. Oni za celé ty tři měsíce ani nezvedli telefon aby se mě třeba na něco zeptali nebo informovali mě o průběhu šetření a ani nenapsali čárku do emailu!!! Takže komunikace z jejich strany úplně nulová!!!
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 11. 2014 18:29 | Jirka

Všem krásný den, pominu čtení pojistných podmínek atd. atd. Zkušenosti - své vozidlo nemám pojištěno u ČP. V posledních pěti letech jsem byl dvakrát bourán. Oba dva viníci byli u ČP. Řešení škody - do jednoho týdnu od zaslání faktury v plné výši. Bez krácení. Dcera, sportovkyně, má úrazovku u ČP. Po úraze, po zaslání zdravotnické dokumentace přišly peníze na účet dříve, než dopis z pojišťovny s přiznáním a vyčíslením škody. Jak tu kdosi psal - nahrávat hovory. Hodně stupidní názor. Papír je papír a pokud máte v ruce doručenku o doručení... Nebo je Vám líto dát pár korun za doporučený dopis, nebo doručenku? Ostatně většina dokumentů po úraze dcery "lítala" mezi náma a pojišťovnou prostřednictvím mailu.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 10. 2014 15:00 | LLL

Komunikace s Českou pojišťovnou neuvěřitelná. Absolutní neplnění termínů, neustálé slibování, zítra/příští týden/bla bla bla. Již sedm měsíců řešíme plnění z pojistky, kde je absolutně jasný náš nárok na odškodnění. Já už zrušila všechno u České pojišťovny. Jak bylo zmíněno - zloději.. Nejvtipnější je pak jejich současná reklama :-D Vidím to na Generali, to je jiná úroveň..
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 7. 2014 16:52 | roman

Dobry den vazeny pane, vadi-li vam neci nazor, pak na nej neodpovidejte. Pobavil jste me. Kdyz budu mit negativni zkusenosti, pak to mozna nekomu jinemu pomuze. Vas nazor mi dvakrat nepomohl. Radim vsem, po nekolikerych zkusenostech, zkraceni plneni, lhani ze strany pojistovny, ukoncovani smluv dle libosti, manipulace s bez.mesici atd. tuto pojistovnu nebrat. Az se spalite, a nepomuze vam nikdo, pak budete mit jen oci pro plac. V jednom mate ale pane ci pani pravdu, jsme cesi jak se patri, umime radit, jak vlastne drzet pusu a krok, ze? A co nas nepali nehasit, ze? Mejte se, a hlavne at neresite poj.udalost s ceskou pojistovnou:-) pak teprve budete koukat. Jo, a doporucim si nahravat rozhovory, operatori vam slibi vsechno, a ono nic, to pak koukate znovu. Neodpustim si jeste jedno, jako cesi, si nechame libit hodne. A vite co je smutne, byl jsem s nimi u soudu. Vite co udelal z pochybeni pojistovny, ke kteremu se priznala i CNB, jejich pravnik? Rekl, ze to byla omluva za nic:-) :-) , tak hlavne se mejte a obloukem od ceske pojistovny...
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 7. 2014 16:30 | vladimir hajek

pojistné podmínky jsou napsány tak, aby se pojišťovna zbavila povinnosti plnt. Proč se pojištění vozidla proti krádeži nazývá havarijní pojištění? Je to úmyslné klamání zákazníků. Nebo pojistné podmínky pojišťovna vytváří neúmyslně?
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 4. 2014 21:42 | Ondra

No dle toho jak ten článek vyznívá, tak předpokládám, že pro českou pracujete. Byl jsem nabourán klientem české pojištovny a při opravě vozidla mě česká pojištovna zaplatila o 12 000 mín. Což si myslím, že by se nelíbilo ani Vám, jako vychvalovateli této pojištovny.
V minulosti jsem byl nabourán ještě dvakrát klienty jiných pojišťoven a plnění proběhlo vždy bez problémů. Takže kde asi bude chyba, když si tolik lidí stěžuje právě na tuto pojišťovnu?
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Petr Mach

ekonom a politik

Milan Zemánek

podnikatel, Miton

Petr Mach
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Milan Zemánek
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services