Diskuze - Česká pojišťovna a.s.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 246 komentářů)
Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz
Stránka 7/13
10. 3. 2016 17:27 | Klaudy Martin
15. 1. 2016 19:04 | jiří Soukup
Dobrý den,jsem důchodce a chci se s Vámipodělit jak čp plní v případě pojistné události(pojištění domácnosti a nebytových prostor).V případě vloupání do nebytového prostoru,doklad od policie,odcizeny věcí v hodnotě cca 55 tisíc,nehradí optiku,audio elektroniku foto zkrátka zaplatily cca 3,5 tisíce ˇa 1 tis. za vypáčené okno.Jak máte věci starší 8 let nevyplatí se pojištění domácnosti hradí cca desetinu pořizovací hodnoty.Apeluji na všechny klienty čp aby si rozmyslely uzavřít pojištění majetku v domácnosti.
17. 11. 2015 22:44 | Překvapený
7. 11. 2015 19:48 | jan
Žádám o vrácení případného přeplatku pojistného na účet:…………………………………………. Číslo účtu: ……………………………………………………………………………… ……………. Kód banky: ……. V případě, že k datu zániku pojištění bude na pojistné smlouvě evidován dluh, uhradím ho dle pokynů……………………………………………………………… …………………… pojistitele na účet : /1135011/0100 dodá banka/…………………………………………. V Praze dne : ……………………………………………………………………………… … Podpis pojistníka: ……………………………………………………………………………. ……………………………… ….. Mé důvody po 27 měsících neuzavřené nezaviněné nehodě od 7.2013 do 11.2015 Z důvodu ztráty důvěry k ČP - členu nadnárodního koncernu Generalli …………………………….. - při řešení nezaviněné pojistné události ČPU …….z roku 2013 , - neseriozního a nedůvěryhodného chování pracovníků likvidace Brno, hlavního metodika ČP,,.. ………. - neprofesnímu odhadu hodnoty poškození vozidla od 20 do 100 tisíc Kč, …… * Zkreslené aplikace Znaleckého posudku I2005 /ZP/ v Kap 2.1, specielně 2.1.1, 2.1.2, užítý modifikovaný nestandardní postup stanovený a aplikovaný ČP, kterým pojištovna již po záruční době vozidla získává neoprávněné zisky na úkor svých klientů. …………………………………………………………. *Neméně důležitý argument je, že ČP cíleně provádí cenzuru internetu, kdy neumožní na svém web systému svým klientům reagovat veřejně na chování pracovníků pojištovny a sdílet své poznatky mezi sebou. *Tento modifikovaný postup ZP požadovaný po více jak dva roky i přes slib pracovníka ČP / od hlavního metodika ČP/ dosud nedodala! I jiné závažné důvody uvedené v letité komunikaci, spíše odmítání komunikace- vyhrožování . ……………………………………………………………………………… ………………… *ČP /jak likvidátoři s hlavním metodikem , ombudsman ČP ,s vědomím vedení ČP- dozorčí rada i předseda Generalli / po více jak dva roky odmítají- zapírají, popř. nejsou ochotni- či schopni, zveřejnit požadovanou modifikaci Znaleckého posudku I2005 a další ..
6. 11. 2015 12:49 | jana
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
15. 9. 2015 21:02 | pepap
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
19. 8. 2015 22:04 | janstarsi
Co je ČP skutečně? , tedy spíše nadnárodní korporace Generali CEE Holding B.V., jehož je Česká pojišťovna a. s. součástí. S Českem má společného jen to, že jejich nepřiměřené a nezdůvodněné zisky na úkor klientů tečou do mateřských unijních států, zatímco v cílových satelitních zemích východu se podílejí na jejich drancování ? V čem? A/ Je známo, že ČP na rozdíl od jiných solidnějších pojišťoven u povinného pojištění motorového vozidla podle znaleckého posudku dle I2005 upravila ve stěžejní části Kap. 2,0, 2.1, 2.2 části tak, že již po záruční době v případě pojistné události /PU/, sníží hodnotu vozidla. ČP si sama pro svou potřebu modifikuje část znaleckého posudku, který odmítá dokladovat- je němá - nereaguje a klient podle jejich vyjádření musí doložit, že jej podvádějí , ne že ČP poskytuje pojištění, které je ve své podstatě klienta poškozující / a to již po uplynutí záruční doby auta/. Tyto skutečnosti neuvádí ani ve svých reklamách ani ve smlouvě povinného ručení, klame klienty. Již třetím rokem po nezaviněné havarii není ČP s ch o p n a objasnit – - vysvětlit -oddůvodnit –specifikovat tuto modifikaci. O d m í t á , poté až po více jak roce slibuje , klame /viz odkaz ze 6.1.2015 Dotaz č 4 : k č. I 2005 u České Pojištovny- znevýhodnují klienty?Lze žádat dopracování THRP , je vůbec šance donutit ČP ke korektnímu chování? U soudu ne. "Protože byl příspěvek ! nenalezen - odstraněn –zcenzurován! , je uveden opět ke dni dne 6.8.2015 v diskusi "peníze.cz" B/ Stále se zhoršuje postavení klientů v internetovém systému ČP. Jako zahraniční nadnárodní společnost ne u m o ž n u j e na svých veřejných webových stránkách "dosud volného" internetu v českém prostředí uveřejnit stanoviska a připomínky, aby byla možnost porovnat reklamu ČP se skutečným chováním ke klientům. ČP porušuje prakticky cenzurou internetu uživatele právo na svobodný přístup a právo na svobodné vyjádření názorů klientů k tématu jejich podnikání . Pokud nebude respektovat svobodu internetu, pak nechť se svobodně ČP rozhodne odejít se svými stránkami s reklamou a sliby, na uzavřený- sledovaný - libovolný druh facebooku. . . Kdo klame? Nepomůže kontaktování zodpovědných vedoucích pracovníků likvidace ČP, ombudsmana ČP p.Kopsy…, managementu -místopředsedy dozorčí rady Petra Bohumského a Cirina Luciano předsedy představenstva ČP a generálního ředitele GCEE , opakovaně s výsledkem jak hrách na stěnu hází.
Že by ČP, měla problémy vše doložit. Nehledě na zjištěnou skutečnost, že je to šedá temná eminence, s chováním jako na dobytém území, pokud od nich požadujete podklady jejich rozhodnutí, připomínající spíše mafijní praktiky. Nicméně podle mylného stanoviska ombudsmana ČP /p.Kopsa, pí.Dotzauerová/, kteří z pověření vedení, místopředsedy představenstva p.Bohumského a s vědomím předsedy GCCE p.Ciriny, prezentují stanovisko, že má klient, dodat podklady, konkrétně nechat si vypracovat znalecký posudek k přehodnocení jejich stanoviska. To je přímo neskutečné nemorální vydírání spojené s nátlakem přerušení komunikace s klientem / dokladováno. Na koho se obrátit? Ombudsman ČR? Jako perličku na dortu je zjištění, že ombudsman ČR, pí. Šabatová n e m á ze zákona pravomoce se zastat občana ČR, ve sporu s nadnárodními korporacemi. Kupodivu je to Česká národní banka pro finanční sektor!!!! Viz odkaz - stížnost na ČP do ČNB ze 30.6.2015 v diskusi "peníze.cz" http://www.penize.cz/diskuze/8191-ceska-pojistovna-a-s . , dlouhé matoucí sdělení bez odpovědi na stížnost od mluvčího ČNB p. Zimmernana. "pod svícnem je tma"? Je!!!! Šokující je, na žádost o upřesnění od p.Zimmermenna sdělení "Česká národní banka v rámci výkonu dohledu v pojišťovnictví je oprávněna prošetřovat, zda mají pojišťovny řádně nastaven efektivní a funkční řídicí a kontrolní systém a zda svou činnost vykonávají s odbornou péčí"! Tedy nikoho nezajímá, že nejsou schopni, či odmítají uvést s v o j í modifikaci konkrétní nezaviněné pojistné události, klamou, chování a diktát jako dozorců v lágru. Tedy ani ČNB údajně n e m á ze zákona pravomoce se zastat občana ČR, ve sporu s nadnárodními korporacemi / neboť modifikace není odborná péče?, výklad hodný výhybkáře kolejí . . Proč si to mohou dovolit? S arogantním a sebevědomým chováním, že jsou nad rámec morálního jednání, skládají pouze účty do danových rájů Lucemburska,…. Po celou dobu vice jak dvou let vešlo ve známost dost jejich praktik, jak mohou znepříjemnit život.. Je oprávněná nedůvěra v jednání pracovníků ČP , likvidátoři tak ombudsman pro koho i netečný vrcholový management. ? ČP je v symbioze se státem / v případě Ministerstvem Průmyslu Obchodu-MPO/ ,nemusí doložit svá konání. Jsou v podstatě nekontrolovatelní a berou si výklad práva do svých rukou. Nedotknutelní., mocní nemocní? Posudte sami dovolatelnost práva v ČR. V současné podobě ještě poprivatizační doby je stále mizivá. Ombudsman ani ČNB ze zákona nemůže ochránit občana před neprůhledným podnikáním nadnárodních korporací a zajištění informovanosti občanů ČR o jejich právech. . Nečinnost státu / v daném případě MPO an jiné/ -při potřebné novelizaci pravidel chování nadnárodních korporací je pochopitelná z pohledu odváděných "financí" do státního rozpočtu, včetně spolupráce s lobby výrobců aut /spojené nádoby/. V každém případě před represivním řešením soudem / dnes se zákony ušitými pro nadnárodní korporace/, mělo by existovat jasné a průhledné dokladování metodiky , existovat morální kodex pracovníků ČP…. Stát spíše posluhuje nadnárodním korporacím, než aby ochránil své občany před jejich drancováním a diktátem. Zařazení této problematiky do pravomoce ČNB je ke škodě občanů této země, prokazuje se, že není nezávislá instituce /lepší je vytvoření úřadu nezávislého ombudsmana pro soukromý finanční sektor?. Jako vždy každý lepší názor bez oddůvodnění zapadne v zapomění.
6. 8. 2015 0:20 | starsi
Text otázky: Dotaz č 4 : k č. I 2005 u České Pojištovny- znevýhodnují klienty?Lze žádat dopracování THRP , je vůbec šance donutit ČP ke korektnímu chování?U soudu ne. - Příspěvek č 4 : k č. I 2005 u České Pojištovny- znevýhodnují klienty?Lze žádat dopracování THRP , je vůbec šance donutit ČP ke korektnímu chování?U soudu ne. Událost časově: Datum nezaviněné nehody…7. 2013 na místě přiznaná chyba viníka –vjel v zatáčce do protisměru a srazil protijedoucí vozidlo . Od této doby do 8.4.2014 pobočka České pojištovny v Brně odmitala zdokumentovat své rozhodnutí o stanovení obvyklé ceny vozidla /COB/. Během této doby hodnota byla pracovníky ČP v návrhu změněna. Nicméně nedodala zdokumentování. Teprve na opakované urgence a požadavek u hlavního metodika ČP bylo přislíbeno na schůzce dne 8.4.2014 vypracování. Po další urgenci až 15.12.2014 byl posudek doručen. Nezájem ze strany ČP .Dosud nedořešeno. Zajímavé je, že oprava jinde je stanovena na menší než COB, ale vyšší než stanovené odškodné. Tím lze též zpochybnit i smluvní techniky ČP provádějící "zápis o poškození motorového vozidla"- přinejmenším v odhadu rozsahu poškození o které se opírá ČP. Posudek lze zpochybnit: použita odlišná metodika stanovení, které znevýhodňuje pojištěného, naopak zvýhodňuje pojišťovnu. ČP provádí nekorektní stanovení THRP / Výpočet redukované technické hodnoty vozidla /. Vyhýbá se propočtům stavu technických skupin vozidla motor, spojka, převodovka, náprava př. zad…./, stanovením THNS%,ZA%, c%, THS%, PDS%, PTHS%...viz. I2005 a řady externích posudků. Nedává si práci se zjištěním skutečného stavu, ale shrne vše do "klamajícího" procentního údaje. Bez doložení, ale zásadně ovlivnující stanovení výše ČCV / časové ceny vozidla/ a tím COB. Nebere v úvahu opravy v autorizovaných servisech, výmenu celků –vše odhadne nedoloženými koeficienty atd, tak," zdá se jak jim vyhovuje". Jako soukromý subject je pochopitelně založený na zisku, není co se divit. Posudek ČP ve vztahu k ustanovení Ústavního soudu již v roce 2008 s odkazem na dřívější rozhodnutí Okresního soudu Plzeň-jih považoval využití uvedeného Znaleckého standardu ve vztahu k amortizaci za irelevantní: „Není možné po poškozeném požadovat, aby doplácel na nehodu, pokud opravou vozu, který by jinak poškozený nemohl v důsledku zavinění jiného užívat, nedošlo ke zcela zjevnému přínosu pro poškozeného.“ Co se dá dělat? Týká se v podstatě všech pojištěnců u ČP již od 6 tého roku prodeje. Tedy je oprávněné tvrzení, že ČP se stává místo partnerem - nedůvěryhodným protivníkem. U ČP doporučuji proto za nezbytné požadovat zpracování "Posouzení stanovení ceny motorového vozidla" /PCMV s detailnějšími informacemi THRP…. . Především pro případ, kdy zjistíte, že jste poškozováni stanovenou výší "odškodného". Postoj ČP je nekorektní, ale legální , s vědomím ministerstva dopravy. Tam si mohou , ale nemusí toho problému všimnout. Jde o silné nadnárodní loby- pojištění, výrobců vozidel a bank? Otázkou je zda si mohou dovolit si toho všimnout proti silným nadnárodním korporacím. Váš názor na chování ČP? Kam se obrátit, Musí ČP vypracovat COB na žádost? Jako zaměstnance nadnárodních korporací je chápu, jako pojištěnec to vidím jako neseriozní "lichvu" s vědomím a spoluúčastí státu. Jako zaměstnance nadnárodních korporací je chápu, jako pojištěnec to vidím jako neseriozní "lichvu" s vědomím a spoluúčastí státu.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
3. 7. 2015 12:27 | Lenka Bojčuková
30. 6. 2015 23:21 | Starsi
Ve věci : při nezaviněné pojistné události, která se uskutečnila 2013 ke dnešnímu dni, tedy po dva roky neuzavřeno:
I a/ ČP jako soukromý subjekt zahraniční nadnárodní společnosti prokazatelně nedodržely zásady korektního přístupu při jejím řešení. Prokazatelně po více jak rok blokovali dodat požadované informace ( až u ombudsmana ČP). Pojišťovna jako instituce poskytující služby pojištění motorového vozidla podle zákona je povinna se řídit znaleckým standardem I2005.Po opakovaných urgencích, odmítavého opakování naučených bezobsažných frází , zablokované komunikace až po žádosti k hlavnímu metodikovi ČP /, dodala neúplný posudek, bez vlastní ČP modifikované části, / pokud to "projde na webu" uveřejním jejich postup – nikde jsem jinde nic nenašel/ . Po následujících urgencích včetně ombudsmana ČP, následovalo blokování komunikace, výhružka neodpovídání na dotazy, neplatí odškodné a podobně. /Kupuji si služby pojištění auta, lze očekávat že dostanu kvalifikované odpovědi, budu seznámen jak s metodikou tak zhodnocením, jinak klient se přesvědčuje, že nadnárodní společnost ČP na základě takového nedokladovatelného metodického přístupu získává neoprávněně neúměrné zisky na úkor klientů , kteří jsou zde vedeni k poslušnosti jako v převýchovném "ústavu", slepé popř. vynucené poslušnosti . Tento případ spolu s jinými ukazuje na neprůhledné aktivity či nekalé praktiky ČP a neoprávněné zisky.
b/ ČP jako soukromý subjekt zahraniční nadnárodní společnosti prokazatelně v případě, kdy její pracovníci ukončí /zablokují komunikaci –nedodáním požadovaných podkladů nezbytných k případnému soudnímu řešení/ až u ombudsmana ČP/, že ČP nemá ve své organizační struktuře možnost kontaktu na zodpovědného výkonného vrcholového manažéra. Marnou snahou bylo dát na vědomí uvedený případ panu Petru Bohumskému a Cirina Luciano předsedovi představenstva ČP a generálnímu řediteli GCEE / jak podatelnou/ takpřes web na odd. stížnosti/ jako jediné možnosti. Naprosto skryti před veřejností, bez reakce. .Současně poukazuji na skutečnost, že ombudsman ČR n e m á ze zákona pravomoce na banky, pojištovny atd. jak vyplynulo z podané stížnosti na ČP ombudsmanovi ČR -pí Šabatové/ II/ ČP, která jako soukromá zahraniční nadnárodní společnost neumožní na svých veřejných webových stránkách volného internetu v českém prostředí uveřejnit stanoviska a připomínky, aby byla možnost uvést reklamu ČP ke skutečnému chování ke klientům. ČP porušuje prakticky cenzurou internetu uživatele právo na svobodný přístup a právo na svobodné vyjádření svých názorů / Symbioza s ministerstvem obchodu a průmyslu je očividná /MOP/, proto jako dobrým krokem po takovémto jednání a zkušenostech s ČP / uzavřenou nekomunikativní nadnárodní společností/ kdy neexistuje instituce s dostatečnou kompetencí / ombudsman ČR nemá posoudit možné až "italské" praktiky pojištovny/, se jeví vytvoření pozice úřadu ombudsmana pro pojištovny a banky /finanční úřady/. Někde to, jako často dobrá věc ,zůstalo viset, stejně jako řada žádaných jiných podnětů ?
12. 5. 2015 13:17 | Jopav
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
26. 2. 2015 0:12 | Raději nejmenovat
8. 2. 2015 11:50 | Míra naletěl
16. 1. 2015 17:50 | Mike
15. 1. 2015 16:59 | Jiří
21. 11. 2014 18:29 | Jirka
3. 10. 2014 15:00 | LLL
22. 7. 2014 16:52 | roman
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
21. 7. 2014 16:30 | vladimir hajek
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
22. 4. 2014 21:42 | Ondra
V minulosti jsem byl nabourán ještě dvakrát klienty jiných pojišťoven a plnění proběhlo vždy bez problémů. Takže kde asi bude chyba, když si tolik lidí stěžuje právě na tuto pojišťovnu?
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno