Finanční rezerva
Rozšířená verze kalkulačky
Další kalkulačky
Interaktivní grafiky
Kolik bere ajťák, prodavač, bankéř? Nový přehled mezd
Velký mzdový průzkum společnosti Grafton Recruitment zmapoval finanční ohodnocení stovek...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Kde prodávali špatný benzin, naftu nebo LPG? Nový přehled pokut od ČOI
Projděte si seznam pokut za prodej nekvalitních pohonných hmot, které nabyly právní moci...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
František Janeček
producent a podnikatel
Šárka Grossová
podnikatelka

0,00 %
z 0 duelů

0,00 %
z 0 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Investice s vůní benzinu. Veteráni očima expertů
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
31. 12. 2020 15:51, czhunter
Problém veteránů je, že jejich "objemová/hmotnostní hustota peněz" je vcelku malá.
Auto vypadá jako drahá věc, ale je velká, blbě se sladuje a vyžaduje poměrně velké náklady na uchování stavu.
Zajímavá je, že když koupíte třeba sběratelské modely takového auta, tak jich do stejného objemu (toho skutečného auta) naskládáte několik set, možná i tisíc, jejich cena bude v 99% případů mnohem vyšší (výjimky budou možná ten MB SL300 a několik dalších aut), nároky na skladování mnohem menší a cena poroste stejně rychle, možná i rychleji (u modelů hodně rychle roste po několika málo letech od ukončení produkce, u skutečných aut až po mnoha letech od ukončení produkce a začíná růst pomalu).
Jen tedy ty modely na Instáči nevypadají tak cool.
Další příspěvky v diskuzi (celkem 1 komentářů)
31. 12. 2020 15:51 | czhunter
Auto vypadá jako drahá věc, ale je velká, blbě se sladuje a vyžaduje poměrně velké náklady na uchování stavu.
Zajímavá je, že když koupíte třeba sběratelské modely takového auta, tak jich do stejného objemu (toho skutečného auta) naskládáte několik set, možná i tisíc, jejich cena bude v 99% případů mnohem vyšší (výjimky budou možná ten MB SL300 a několik dalších aut), nároky na skladování mnohem menší a cena poroste stejně rychle, možná i rychleji (u modelů hodně rychle roste po několika málo letech od ukončení produkce, u skutečných aut až po mnoha letech od ukončení produkce a začíná růst pomalu).
Jen tedy ty modely na Instáči nevypadají tak cool.