Konec falešných hodnocení. E-shopy musí ukázat, proč jim věřit

Veronika Hejná | rubrika: Co se děje | 27. 4. 2020 | 4 komentáře
Pravidla pro uživatelské recenze i hodnocení zboží a služeb na internetu se zpřísní. Různá tržiště, srovnávače nebo třeba portály nabízející ubytování či recenze různých podniků budou muset vysvětlit, jak ověřují, že je píší skuteční zákazníci.

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Další příspěvky v diskuzi (celkem 4 komentářů)

10. 11. 2020 0:40 | Pohled zevnitř

Je na čase, aby se v téhle oblasti něco začalo dít. Nedalo mi to a podíval jsem se na vcelku velkou firmu ve které pracuji a vím jak to tam chodí. Tedy to dobré i to co je lépe zamést pod koberec. Negativní recenze jsou vcelku uvěřitelné. Z těch pozitivních, zvláště pak 5 hvězdičkových je mnoho vycucáno z prstu. Porovnával jsem vcelku velké množství jmen se jmény zákazníku a větší polovina se podle všeho v naší firmě nikdy neobjevila. Kdo má cit pro jazyk, tak by odhadl, že to většinou píše jedna či dvě osoby.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 6. 2020 4:20 | Jakub

Dřív Heureka ukazovala skutečné slevy přímo v kategoriích. Třeba notebooky, co byly za poslední týden opravdu slevněny. Tato kategorie byla nepochopitelně zrušena. Určitě kvůli menším příjmům/provizím.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 4. 2020 21:53 | Z Oboru

eShopy, a nenechte se mýlit, že ti velcí ne, si platí celou armádu "recenzentů", kteří mají desítky falešných profilů na všech možných sítích. Úkolem je nejen šířit zdání supervýrobku a OK eShopu, ale i odsouvat NOK hodnocení na konec diskuse. Bohužel stejně fungují "odborné" časopisy jejichž recenze je často jen a jen dobře placenou reklamou...Nemáte šanci toto prokázat!
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 4. 2020 12:20 | Václav Valášek

Co se týká samotných výrobků a hodnocení spokojenosti s nimi, tak bych si přál, aby byly zjišťované a zveřejňované recenze nejen bezprostředně po nákupu, ale také po 1 roce, 2 letech, 3 letech, 5 letech.
Na trhu je mraky kvalitních výrobků taky mraky braků. A ten rozdíl nejspíš nepoznáme za pár týdnů po nákupu, kdy se dávají recenze.
Jasně, většina výroků po X letech není na trhu, ale statisticky se určitě dá hodnotit, zda např. s pračkami společnosti ABC jsou lidé ještě po 5 letech na 88 % spojeni, tak nám vznikne další super kritérium výběru.
A ano, vím, že nepíšu úplně k tématu. Hezký den.
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  14 394 071 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Sedací souprava
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Před rokem a půl jsme si koupili novou sedací soupravu. Sedačka se ale za rok proseděla tak, že při sezení se kácíte k jedné straně. Poté se ze sedačky ani nemůžete zvednout, jak z ní bolí záda. Dále se... více

Spotřebitelská poradna

Doporučujeme

Jděte se bodnout, stejně vás přinutí. Tlaky na neočkované sílí

Jděte se bodnout, stejně vás přinutí. Tlaky na neočkované sílí

Svoboda bez limitu, bez omezení, není svoboda, nýbrž libovůle. Mantra „Já na prvním místě“...více

Polky v českých továrnách: zahálkou a šmelinou proti socialismu

Polky v českých továrnách: zahálkou a šmelinou proti socialismu

Zpočátku nezáživně působící historická studie přináší fascinující vhled do působení polských...více

Většina z nás má občas mokro v kalhotkách, ale nikdo o tom nemluví

Většina z nás má občas mokro v kalhotkách, ale nikdo o tom nemluví

Trvalo to dlouho, než jsme došli do fáze, kdy umíme otevřeně mluvit o tom „tam dole“....více

Co jsi to za matku! Mother-shaming tu byl s námi odjakživa

Co jsi to za matku! Mother-shaming tu byl s námi odjakživa

Každá žena se musí určitým způsobem vyrovnat s rolí matky. Ať má děti své, nevlastní nebo...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jan Dienstl

podnikatel, Czech Coal

Martin Roman

manažer, ČEZ

Jan Dienstl
ÚSPĚŠNOST
49,30 %

z 71 duelů
×
Martin Roman
ÚSPĚŠNOST
48,53 %

z 68 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.