Diskuze: Konec falešných hodnocení. E-shopy musí ukázat, proč jim věřit
Pravidla pro uživatelské recenze i hodnocení zboží a služeb na internetu se zpřísní. Různá tržiště, srovnávače nebo třeba portály nabízející ubytování či recenze různých podniků budou muset vysvětlit, jak ověřují, že je píší skuteční zákazníci.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 5 komentářů)
6. 1. 2022 23:41 | Zdeňka
10. 11. 2020 0:40 | Pohled zevnitř
5. 6. 2020 4:20 | Jakub
28. 4. 2020 21:53 | Z Oboru
27. 4. 2020 12:20 | Václav Valášek
Na trhu je mraky kvalitních výrobků taky mraky braků. A ten rozdíl nejspíš nepoznáme za pár týdnů po nákupu, kdy se dávají recenze.
Jasně, většina výroků po X letech není na trhu, ale statisticky se určitě dá hodnotit, zda např. s pračkami společnosti ABC jsou lidé ještě po 5 letech na 88 % spojeni, tak nám vznikne další super kritérium výběru.
A ano, vím, že nepíšu úplně k tématu. Hezký den.