Konec falešných hodnocení. E-shopy musí ukázat, proč jim věřit

Veronika Hejná | rubrika: Co se děje | 27. 4. 2020 | 5 komentářů
Pravidla pro uživatelské recenze i hodnocení zboží a služeb na internetu se zpřísní. Různá tržiště, srovnávače nebo třeba portály nabízející ubytování či recenze různých podniků budou muset vysvětlit, jak ověřují, že je píší skuteční zákazníci.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 5 komentářů)

6. 1. 2022 23:41 | Zdeňka

nemyslím, že portál Heuréka.cz je objektivní, stačí když e-shop za kladné hodnocení zařadí zákazníka do slosování o iPhone a kladné recenze se jen hrnou, pak ovšem hodnocení prodejce je zkreslené a ještě obdrží nálepku "G" - garance nákupu. Kouknete se do diskuze a tam je jeden nespokojený zákazník vedle druhého. A na Heuréce to nikdo neřeší.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 11. 2020 0:40 | Pohled zevnitř

Je na čase, aby se v téhle oblasti něco začalo dít. Nedalo mi to a podíval jsem se na vcelku velkou firmu ve které pracuji a vím jak to tam chodí. Tedy to dobré i to co je lépe zamést pod koberec. Negativní recenze jsou vcelku uvěřitelné. Z těch pozitivních, zvláště pak 5 hvězdičkových je mnoho vycucáno z prstu. Porovnával jsem vcelku velké množství jmen se jmény zákazníku a větší polovina se podle všeho v naší firmě nikdy neobjevila. Kdo má cit pro jazyk, tak by odhadl, že to většinou píše jedna či dvě osoby.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 6. 2020 4:20 | Jakub

Dřív Heureka ukazovala skutečné slevy přímo v kategoriích. Třeba notebooky, co byly za poslední týden opravdu slevněny. Tato kategorie byla nepochopitelně zrušena. Určitě kvůli menším příjmům/provizím.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 4. 2020 21:53 | Z Oboru

eShopy, a nenechte se mýlit, že ti velcí ne, si platí celou armádu "recenzentů", kteří mají desítky falešných profilů na všech možných sítích. Úkolem je nejen šířit zdání supervýrobku a OK eShopu, ale i odsouvat NOK hodnocení na konec diskuse. Bohužel stejně fungují "odborné" časopisy jejichž recenze je často jen a jen dobře placenou reklamou...Nemáte šanci toto prokázat!
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 4. 2020 12:20 | Václav Valášek

Co se týká samotných výrobků a hodnocení spokojenosti s nimi, tak bych si přál, aby byly zjišťované a zveřejňované recenze nejen bezprostředně po nákupu, ale také po 1 roce, 2 letech, 3 letech, 5 letech.
Na trhu je mraky kvalitních výrobků taky mraky braků. A ten rozdíl nejspíš nepoznáme za pár týdnů po nákupu, kdy se dávají recenze.
Jasně, většina výroků po X letech není na trhu, ale statisticky se určitě dá hodnotit, zda např. s pračkami společnosti ABC jsou lidé ještě po 5 letech na 88 % spojeni, tak nám vznikne další super kritérium výběru.
A ano, vím, že nepíšu úplně k tématu. Hezký den.
+18
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Ivana Šachová

podnikatelka, Silex

Tomáš Hodboď

podnikatel, Miton

Ivana  Šachová
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů
×
Tomáš Hodboď
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services