Interaktivní grafiky
Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank
Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků
Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Jitka Hurábová
podnikatelka, LD Seating
Václav Klaus
politik
0,00 %
z 2 duelů
100,00 %
z 1 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Nejrychlejší nabíjení elektromobilů je drahé. No a co?
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
20. 2. 2020 11:07, Péťa
Jak se nabijou popř. odstraní vybité elektromobily po větší nehodě na dálnici v zimě nebo v létě, kdy budete nuceni stát několik hodin v koloně a baterii si vyčerpete topením nebo klimatizací? Nemyslím si, že to je nereálný příklad z praktického života.
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
20. 2. 2020 16:02
Kolosální nesmysl je myslet si že nebude čím nabíjet. Pokud nabíjím v noci kdy je elektřiny obrovský přebytek tak opravdu není problém s tím kde sebrat elektřinu. A v noci se především nabijí velmi malými výkony. Daleko větší problém je pokud jsi v době oběda každý chce uvařit rychlovarnou konvici kafe.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 28 komentářů)
24. 5. 2020 20:38 | Honza
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
24. 5. 2020 20:20 | Honza
24. 5. 2020 20:17 | Honza
24. 5. 2020 20:08 | Honza
2. 4. 2020 13:28 | Lubomír
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
8. 3. 2020 13:58 | Mirosla
25. 2. 2020 9:31 | Radivan
24. 2. 2020 23:00 | Pendejo Trafficante
Nejlevnejsi na servis ze vsech spalovacich aut, co jsem mel, byl ten Wartas. Ale i ten chtel obcas nove pneumatiky, jednou tesneni pod hlavou, nejake hadice, sklo (kdyz mi ho nejaky kreten rozbil kamenem), spojku, brzdove desticky a tlumice. Nevim kolik na Astru stoji pneumatiky s obutim a vyvazenim, ale jenom v pneumatikach me to vyslo minimalne na polovinu te rocni castky, co uvadite. Uz jste je menil, nebo mate od roku 2001 najeto 30 tisic?
Pak jsem mel jeste jednoho korejce a ten byl naprosto spolehlivy. Za 9 let odesly dva senzory po 200 kc z bazose a zavirani dveri. Jenomze pripocitam disk 3x obuti, 4 disky a hned jsem o 12 tisic jinde. 4x olej s filtrem, vymena spojky vysla v servisu na 10, brzdove desticky byly take o neco drazi a hur pristupne. 2x bocni okno (i kdyz v aute nic nebylo) po 3 litrech, 3x baterka (vesla se tam jenom mrnava a tak ji to hned znicilo - ve Wartasu jsem mel 3x vetsi) a blizime se 4000 za rok.
Elektrika je uplne o necem jinem. Olej jsem nemenil (neni kde), rozvody taky ne. Brzdove desticky stoji, jako na toho Wartase, autobaterku take nemenim :-), kola jsou o neco drazi - skoro jako na toho korejce. Svisly cep za 600. Bylo tam par veci uplne blbe uz z vyroby, ale to bych zapocital spis do porizovacich nakladu. To jsem predelal a bude klid.
Prijedu, bouchnu to do zasuvky a kdyz vim, ze chci jet nekam dal, tak prenastavim nabijeni, aby se to nabilo vic. Vytahnu ze zasuvky a jedu. Kilak a pul do kramu se studenym motorem (kdyz nemam cas to vzit pesky, nebo povezu neco tezkeho)? Zadny problem, motoru to je jedno. Dupat tomu na krk po prvnich 150 metrech? Zadny problem. Dostat se do vedlejsiho pruhu, kdyz na semaforech padne zelena? Kdyz vedle me stoji placaty sportak za pet mega a chce zavodit, tak se v klidu zaradim za nej.
Udrzba: pneumatiky, sterace, ostrikovace, brdove desticky (moc ne, vetsinou se brzdi rekuperaci), tlumice.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
24. 2. 2020 19:55 | eďa
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
24. 2. 2020 16:35 | Pendejo Trafficante
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
24. 2. 2020 11:34 | Skřetík
Celý problém s elektromobily je, že celý tenhle řetězec funguje s diesly, ale nebude fungovat s elektromobily: jednak najezdit 60 000 km ročně je s elektromobilem problém právě kvůli nutnosti nabíjení po cestě což "stojí čas", jednak je to auto drahé, po 3 letech není "na odpis", ale po nějakých 5ti letech už prostě je morálně zastaralé. A co teď s tím? Po 7-8mi letech máte špatný akumulátor ale nový akumulátor stojí už skoro to stejné co celé nové vozidlo... takže ten koncept je poněkud problematický.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
22. 2. 2020 18:09 | Jarda
21. 2. 2020 15:35 | Tomáš Novotný
21. 2. 2020 7:19 | PP
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
20. 2. 2020 21:30 | Pavel F.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
20. 2. 2020 21:29 | Pavel F.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
20. 2. 2020 18:34 | Skatuli
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
20. 2. 2020 18:25 | Pavel
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
20. 2. 2020 16:04 | Paja
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
20. 2. 2020 16:02
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Stránka 1/2
Předchozí