Rodiče jako rukojmí. Vláda odmítá zvýšit příspěvek před daněmi

Vláda původně o žádné podmínce nemluvila. S nutností zvýšit nejdřív daně přišla až na podzim. V jiných případech na ní přitom netrvá.

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

3. 11. 2019 9:49

Je to proste - na 36. schuzi blokuje opozice dane, po kterych nasleduje rodicak... Na 37. schuzi blokuje VLADA rodicak, v patek odmitla v teto schuzi pokracovat po 12 hodina.
Jinymi slovy - dochazi presne k tomu, co popisuje clanek - vlada vydira opozici - nebudou-li dane, nebude rodicak a pak to hodime na vas.

A tady mate hlasovani o tom, aby se o rodicaku jednalo i po 12. hodine.
https://tinyurl.com/y342cvr6

Ohledne Kalouska a jeho cteni smernice Solvency II. Asi je potreba si ji precist, kdyz ta smernice ucuje MINIMALNI rezervy, ktere ale Schillerova hodla povazovat z hlediska dani za maximalni...

Zakon definuje minimalni hloubku dezenu u pneumatik. Schillerova se chova jako policajt, ktery by vam chtel dat pokutu za to, ze mate dezen HLUBSI, nez prikazuje zakon.

Zobrazit celé vlákno

+4
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

4. 11. 2019 12:08, RichardFuld

Pane Hovorko a pane Kučero. Tady si asi někdo nezjistil směr působení příčin a následků. Nejprve začali opoziční poslanci obstruovat přijetí daňového balíčku, pak teprve vláda začala hájit, že chce před zvýšením výdajů rozpočtu ve formě příspěvku matkám nejprve odhlasovat daňový balíček, který by přinesl potřebné příjmy do rozpočtu. Vaše manipulativní pojetí celé záležitosti je odpudivé.

-2
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 16 komentářů)

6. 11. 2019 9:01 | Richard Fuld

Nic nepopiram. Pravnim predpisem urcenou vysi rezerv pojistovny danit nemusi. Teprve nad tuto hranici je musi tvorit ze zdaneneho zisku. Veskere faktury i pojistna plneni jim jdou do danove uznatelnych nakladu. Tomu odpovidajici prijmy tedy urcite nedani. Dani ty prijmy, ktere ji po uhrazeni danove uznatelnych nakladu zbudou, tedy zisk.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 11. 2019 23:59

Popíráte základní mechanismus fungování pojišťoven. Přeci nebudu danit peníze, které mám použít na případné plnění klientům. To je nesmysl. Podnikatel taky neplatí faktury zdaněnými příjmy...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 11. 2019 17:59 | Lichva

Když si každý chce pořídit dětičky, tak si je má taky uživit, ne to chtít po ostatních.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 11. 2019 16:15 | RichardFuld

Je přece na rozhodnutí pojišťoven, jak vysoké budou tvořit rezervy. Nic se jim nesnažím vnucovat. K čemu jsou ty rezervy tvořeny, je taky úplně jedno. Když si chtějí pojišťovny tvořit rezervy nad rámec minimálních rezerv stanovených unijním právem, ať tak klidně činí ale ze zdaněného zisku! Stejně jako ostatní společnosti, které si mohou rezervy potřebné pro jejich podnikání tvořit také jen ze zdaněného zisku. Jde o odstranění neopodstatněné(!) daňové výjimky, která platila jen pro pojišťovny. Mou náklonnost k rakouské škole raději ani nebudu komentovat. :-)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 11. 2019 14:48 | pag

Když chce mít někdo děti,tak je musí uživit,ne aby se to bralo důchodcům s jejich pro svět směšnými důchody,kteří si je za celý život naspořili.Děti a mnohdy i jejich rodiče pro ostatní ještě nic neudělali,jen brali.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 11. 2019 20:40

Richarde, nemáte pravdu. Neomezené rezervy nikdy tvořit nebudou. To byste jako akcionář byl velmi nespokojený. Tržní chování pojišťoven je jiné než se jim snažíte vnutit. Ty rezervy jsou tvořené na pojistné plnění. Vy jako zastánce Rakouské školy, mě udivujete touhle zvrácenou logikou uvažování, která je vlastní regulačním mechanismům, mezi které se snažíte nezapadat.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 11. 2019 18:54 | Hanz

To je přesně ten důvod proč mám ze své výplaty jen 40% zbytek mi vezme stát a rozdá to ostatním... Teď čekám s manželkou dítě a určitě bych více ocenil kdybych mi stát nebral 50% z výplaty ještě dříve než mi příjde na účet. Kdybych mi stát bral pouze 15% tak jsem schopný uživit rodinu i bez blbého příspěvku od státu...
Ve výsledku mi jen stát vrací to co mi ukradl a ještě chce abych ho velebil a byl vděčný...
Dnešní daňový systém je ještě horší než ve středověku tam si šlechta brala od poddaných pouze 25%...
Teď nám kradou 60% a nikdo není pobouřen... Všichni hází špínu na lakomé podnikatele, ale problém nejsou podnikatelé, ale darmožrouti co si volíme
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 11. 2019 12:39 | RichardFuld

Kalousek byl vždy zapřísáhlý odpůrce daňových výjimek, hlavně stravenek. Teď, kdy se vláda snaží jednu daňovou výjimku zrušit, je najednou proti. Pouze pojišťovny mají privilégium tvořit ničím NEOMEZENÉ rezervy ze zisku, který nemusí danit. Je tak vždy jen na libovůli pojišťovny jak velký zisk zdaní a předtím, než jej převede do rezerv. No a nový návrh má pouze určit, že takové jednání je možné pouze do určité, evropskou směrnicí určené úrovně minimálních rezerv. Všechny rezervy nad rámec těchto minimálních rezerv je samozřejmě možné tvořit i nadále, avšak nově k tomuto účelu bude použit zdroj v podobě ZDANĚNÉHO zisku. Označování dané věci jako zdanění rezerv je tak značně zavádějící. Nejde o nic jiného, než o zdanění již vytvořeného zisku.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 11. 2019 12:08 | RichardFuld

Pane Hovorko a pane Kučero. Tady si asi někdo nezjistil směr působení příčin a následků. Nejprve začali opoziční poslanci obstruovat přijetí daňového balíčku, pak teprve vláda začala hájit, že chce před zvýšením výdajů rozpočtu ve formě příspěvku matkám nejprve odhlasovat daňový balíček, který by přinesl potřebné příjmy do rozpočtu. Vaše manipulativní pojetí celé záležitosti je odpudivé.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 11. 2019 9:49

Je to proste - na 36. schuzi blokuje opozice dane, po kterych nasleduje rodicak... Na 37. schuzi blokuje VLADA rodicak, v patek odmitla v teto schuzi pokracovat po 12 hodina. Jinymi slovy - dochazi presne k tomu, co popisuje clanek - vlada vydira opozici - nebudou-li dane, nebude rodicak a pak to hodime na vas.
A tady mate hlasovani o tom, aby se o rodicaku jednalo i po 12. hodine. https://tinyurl.com/y342cvr6
Ohledne Kalouska a jeho cteni smernice Solvency II. Asi je potreba si ji precist, kdyz ta smernice ucuje MINIMALNI rezervy, ktere ale Schillerova hodla povazovat z hlediska dani za maximalni...
Zakon definuje minimalni hloubku dezenu u pneumatik. Schillerova se chova jako policajt, ktery by vam chtel dat pokutu za to, ze mate dezen HLUBSI, nez prikazuje zakon.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 11. 2019 19:16 | Mirka

Citace - kalich / 02.11.2019 15:42

Článek je neobjektivní,vychází jen z názorů opozice. Kdyby opozice už dávno schválila daňový balíček,tak už by byla i schválený rodičovský příspěvek. Proč v článku není uvedeno třeba mimo jiné zbytečné vystoupení Kalouska! Pro schvalování zákonů je největší problém,že občané si navolili do PS nesmyslný počet (9) stran a hnutí a podle toho pak vypadají divadelní výstupy opozice. To ještě demoblok+Piráti mají další divadelníky ve zbytečném Senátu (další chyba voličů) a obvykle na truc zákony vracejí zpět do PS,což je další zbytečné zdržení!!!

Člověče, četl jste to? Kalouska v článku zmiňují. Je to věcné a objektivní.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 11. 2019 18:27 | Jiri

Přerozdělovat,přerozdělovat,př erozdělovat,to je heslo naší vlády i parlamentu. To co vláda i parlament štědře rozhazuje a slibuje, někomu jinému sebere z výplaty ve formě daní a odvodů. Každý by potřeby své a své rodiny měl financovat ze svých příjmů a né čekat co mu stát nasype z peněz daňových poplatníků!
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 11. 2019 15:46

9 stran není rozhodně problém, tomu se říká demokracie. Jestli vám to nevoní, tak si jděte koupit párky ze separátu k Burešovi.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 11. 2019 15:42 | kalich

Článek je neobjektivní,vychází jen z názorů opozice. Kdyby opozice už dávno schválila daňový balíček,tak už by byla i schválený rodičovský příspěvek. Proč v článku není uvedeno třeba mimo jiné zbytečné vystoupení Kalouska! Pro schvalování zákonů je největší problém,že občané si navolili do PS nesmyslný počet (9) stran a hnutí a podle toho pak vypadají divadelní výstupy opozice. To ještě demoblok+Piráti mají další divadelníky ve zbytečném Senátu (další chyba voličů) a obvykle na truc zákony vracejí zpět do PS,což je další zbytečné zdržení!!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 11. 2019 9:49 | chk

Vláda, která si koupila milion důchodců dvěma stovkami měsíčně. Holt je ten Bureš dobrej marketér. Ale moji peněženku to bude bolet čím dál víc...
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 11. 2019 21:12 | Vladimír

Ten náš stát je prolezlý sociálním blahem skrz naskrz. Nejsou peníze, ale Ikdyž nejsou, přerozdělit se musí. Trapné kecy hloupých politiků. Horší na tom je, že si lidi začínají zvykat, že jim někdo skáče kolem zadku. Zdaníme panáky rumu a dáme to mamince, která si za to koupí celou flašku. Ti socani s koblihama likvidují poslední zbytky zdravého rozumu národa.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  11 234 607 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet životního minima 2019

Počet členů rodiny

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Články na Heroine.cz

Vít Samek Na vlastní otvor: Mamografie

Vít Samek Na vlastní otvor: Mamografie

Už zase. Už zase jsem byl povolán já – plešatá, vousatá, bývalá sestra – abych vám, ženám,...více

Pravda & láska & marketing

Pravda & láska & marketing

Když jsem chodila na základní školu, účastnila jsem se recitačních soutěží. Nikdy jsem...více

Proč se kvůli dětem (ne)rozvádět

Proč se kvůli dětem (ne)rozvádět

Druhá ukázka z prvního tištěného čísla časopisu se týká bolestného a přitom tak častého...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Zdeněk Grondol

podnikatel, Czech International

Petr Toman

advokát

Zdeněk Grondol
ÚSPĚŠNOST
54,05 %

z 37 duelů
×
Petr Toman
ÚSPĚŠNOST
43,18 %

z 44 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services
 
 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.