Co všechno o vás ví registr dlužníků? Ukáže to nová služba

Jiří Hovorka | rubrika: Co se děje | 25. 10. 2019 | 8 komentářů
Můžete se na sebe podívat očima firmy, kterou žádáte o půjčku. Nebo jenom průběžně sledovat, jaké máte závazky a co si ještě můžete dovolit. Šikovná novinka ale není zadarmo.

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

25. 10. 2019 9:57, balů

jak se parchanti dostanou legálně na darknet a zjistí, že mi někdo ukradl identitu??????

+8
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

30. 10. 2019 15:28, Pendejo Trafficante

Nikdy jsem nepsal nic o tom, ze by si lidi nemeli brat hypoteku. Hypoteka, pujcka na ukradene/znicene vybaveni nutne k provozu uz beziciho podnikani/kseftu a jidlo jsou asi jedine okamziky, kdy ma smysl si pujcovat.

Nicmene ja jsem mel stesti na obor, ve kterem pracuju, coz v kombinaci s tim, ze moc neutracim vedlo k tomu, ze jsem si mohl koupit pozemek a postavit na nem barak. Kdo mi zaridil bydleni? Ja. A byla to pekna makacka. Z prace na stavbu a druha sichta na stavbe. Vikendy na stavbe. Dovolena - zkuste hadat kde. Kolego v praci se ze me delali prdel, ze jezdim na dovolenou na Maltu i v dobe, kdy byla hotova hruba stavba a sadrokartony.

Mezitim samozrejme dosly prachy, takze prodat vsechny kokotiny, ktere jsem nashromazdil a uz nepotreboval. A veci na stavbu nakoupit co nejlevneji. Na Bazos.cz, Aukru a Annonci jsem stravil stovky hodin. Jakmile nejaky kamarad vyhazoval kus nabytku, drez , nebo cokoliv podobneho, tak jsem si to jel vzit. Do toho jsem bral vsechny melouchy, co se naskytly. Bylo to drsnych devet let.

Co slo sestavit z odpadku (vyhozene laminatove desky, nerezove boky z mycek a podobne), to jsem z toho sestavil. Musel jsem se kvuli tomu naucit svarovat ocel hlinik a nerez, vazat vyztuze, zachazet s lopatou a krumpacem, betonovat, zachazet s hoblovkou, instalaterinu, topenarinu, pokryvacstvi a asi milion dalsich remesel.

Samozrejme jsem musel jit dost daleko od mesta, abych na ten pozemek vubec mel. Mel jsem jit dal, podcenil jsem to a ted se mi sem nevejde dost zeleniny, aby nas to uzivilo. Kazdy udela nejakou chybu. Na to, co vsechno jsem mohl zmrvit si nestezuju.

Asi uz vam doslo, ze po par zkusenostech (jeste na studiich) se vyhybam smluvam s bankami, mobilnimi operatory a s podobnymi firmami kde to jenom jde.

Vyhoda stavby svepomoci je, ze se nikdy nemusite ptat, jestli tohle zakaznik prezije a nejebne mu. Protoze zakaznik jste vy. Takze se muzete rozhodnout, kde to klidne oprasite (to je jedno, jak tohle bude vypadat) a kde ani nahodou (ten tepelny most tady proste nebude!) a nevim, jak u ostatnich lidi, ale u me to temer vzdy vyslo tak, ze jsem oprasil to, co by firma udelal perfektne (protoze to je videt) a udelal peclive to, co by vetsina firem zprasila (to se zaomita a nebude to videt - a az na to pan domaci prijde, tak my uz tu nebudeme).

Zobrazit celé vlákno

-1
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 8 komentářů)

30. 10. 2019 15:28 | Pendejo Trafficante

Nikdy jsem nepsal nic o tom, ze by si lidi nemeli brat hypoteku. Hypoteka, pujcka na ukradene/znicene vybaveni nutne k provozu uz beziciho podnikani/kseftu a jidlo jsou asi jedine okamziky, kdy ma smysl si pujcovat.
Nicmene ja jsem mel stesti na obor, ve kterem pracuju, coz v kombinaci s tim, ze moc neutracim vedlo k tomu, ze jsem si mohl koupit pozemek a postavit na nem barak. Kdo mi zaridil bydleni? Ja. A byla to pekna makacka. Z prace na stavbu a druha sichta na stavbe. Vikendy na stavbe. Dovolena - zkuste hadat kde. Kolego v praci se ze me delali prdel, ze jezdim na dovolenou na Maltu i v dobe, kdy byla hotova hruba stavba a sadrokartony.
Mezitim samozrejme dosly prachy, takze prodat vsechny kokotiny, ktere jsem nashromazdil a uz nepotreboval. A veci na stavbu nakoupit co nejlevneji. Na Bazos.cz, Aukru a Annonci jsem stravil stovky hodin. Jakmile nejaky kamarad vyhazoval kus nabytku, drez , nebo cokoliv podobneho, tak jsem si to jel vzit. Do toho jsem bral vsechny melouchy, co se naskytly. Bylo to drsnych devet let.
Co slo sestavit z odpadku (vyhozene laminatove desky, nerezove boky z mycek a podobne), to jsem z toho sestavil. Musel jsem se kvuli tomu naucit svarovat ocel hlinik a nerez, vazat vyztuze, zachazet s lopatou a krumpacem, betonovat, zachazet s hoblovkou, instalaterinu, topenarinu, pokryvacstvi a asi milion dalsich remesel.
Samozrejme jsem musel jit dost daleko od mesta, abych na ten pozemek vubec mel. Mel jsem jit dal, podcenil jsem to a ted se mi sem nevejde dost zeleniny, aby nas to uzivilo. Kazdy udela nejakou chybu. Na to, co vsechno jsem mohl zmrvit si nestezuju.
Asi uz vam doslo, ze po par zkusenostech (jeste na studiich) se vyhybam smluvam s bankami, mobilnimi operatory a s podobnymi firmami kde to jenom jde.
Vyhoda stavby svepomoci je, ze se nikdy nemusite ptat, jestli tohle zakaznik prezije a nejebne mu. Protoze zakaznik jste vy. Takze se muzete rozhodnout, kde to klidne oprasite (to je jedno, jak tohle bude vypadat) a kde ani nahodou (ten tepelny most tady proste nebude!) a nevim, jak u ostatnich lidi, ale u me to temer vzdy vyslo tak, ze jsem oprasil to, co by firma udelal perfektne (protoze to je videt) a udelal peclive to, co by vetsina firem zprasila (to se zaomita a nebude to videt - a az na to pan domaci prijde, tak my uz tu nebudeme).
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 10. 2019 12:53 | AM

Pendejo Trafficante, a kdo vám zařídil bydlení? Rodiče, nebo jste se do hotového přiženil, nebo jste za pár babek měl možnost zprivatizovat původně socialistický byt? Bez hypotéky si vlastní bydlení může dovolit hodně málo lidí. Při dnešních cenách nemovitostí už sakra málo lidí. Jinak souhlas, dluhy jsou cestou do pekla, zejména pro finančně negramotné, nebo pro toho, koho prostě nebaví vše stále sledovat a prověřovat. Kdo myslí na zadní kolečka, ten se hypotéce nevyhne, bude chtít mít svoji nemovitost, aby měl ve stáří vlastní střechu nad hlavou a nemusel platit drahý nájem.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 10. 2019 10:16 | Pavel Borák

Děkuji za informace.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 10. 2019 0:12 | Pendejo Trafficante

Clovek typicky ziska to, o co se snazi.
Takze ano, pripojeni k internetu samozrejme mam, ale to neznamena, ze kvuli nemu musim mit smlouvu s nejakym providerem. Jsou veci, ktere se daji zaridit i jinak.
Kontokorentu jsem se zbavil jako prvniho, jeste na skole. Zbavit se mobilniho operatora bylo tezsi, ale pak prisli virtualni operatori. Muj mobilni operator si mysli, ze se jmenuju Pendejo Trafficante a bydlim v ulici U Trafiky 1337. A nijak mu to nevadi, protoze mu priblizne jednou za rok poslu z uctu penize, ktere pak ten rok protelefonovavam (moc nevolam).
Hlidat si vsechny detaily ohledne nejake pujcky? To je takovy opruz, ze ji ji proste nevezmu. To by muselo byt, ze bych fakt nemel co zrat, abych se toho zucastnil. Od kolika svych pujcek jste si precetl celou smlouvu a obchodni podminky? A u kolika mate jistotu, ze jste neprehledl nejakou klicku? Jako ze kdyz jse ve zpozdeni se splatkami o vic, nez 5000, tak dochazi k okamzitemu zesplatneni a o 50 stranek jinde, ze za libovolne zpozdeni je pokuta 5000? A pokud si tim jste jist alespon u jedne - zaplatil jste pravnikovi vic, nez kolik jste si pujcil, nebo jste studoval prava a stravil s tim po vecerech tyden?
Nekdo se snazi mit drazsi auto a vetsi televizi, nez soused. Ja se snazim, aby me co nejmene lidi a firem opruzovalo a chtelo po me veci, ktere nechci resit. Radsi se venuji kamaradum, rodine, konickum a zakaznikum, nez nabizecum energii, mobilnim operatorum, potulnym pojistovacim agentum a podobnemu smejdu.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 10. 2019 19:41

Napojení na internet stále máte. Tak zas takovej hipík nejste. Mistře světa.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 10. 2019 16:37 | Pendejo Trafficante

To je genialni - kdyz nemam penize (proc jinak bych si pujcoval, ze?), tak budu navic platit petikilo rocne za vypisy z registru a skoro 4 kila za to, abych se dozvedel, kdyz si na me nekdo neco pujci (nemel by zrovna tohle resit treba stat? Nebo povinnost veritele poslat informaci?).
Znam lepsi reseni, jak mit klid. Nemam uver od banky a nikdy jsem ho nemel. Uz skoro 20 let nemam kontokorent. Nikdy jsem si nekoupil nic na splatky. Nikdy jsem nejednal s za dnou nebankovni spolecnosti. Nikdy jsem nemel kreditku. Nekupuju si veci, na ktere nemam. Kdyz neco chci, tak si pockam a usetrim, nebo to vyrobim, nebo to koupim pouzite, nebo rozbite a opravim.
Nastesti nemam ani hypoteku (to nebyla sranda, ale podarilo se). Nemam smlouvu s zadnym mobilnim operatorem (zkusil jsem 2 ze tri nevirtualnich a jsou to svine par excellence - never more).
Jeste bych mel zapracovat na dodavatelich energie, ale prezit v nasich zemepisnych sirkach zimu jenom s elektrinou ze solarnich panelu neni sranda. A je otazka, jestli ma smysl delat studnu, kdyz se porad pise o tom, jak se studny musi registrovat. To je typicky prvni krok k tomu, aby z nich stat zacal vybirat vypalne.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 10. 2019 9:57 | balů

jak se parchanti dostanou legálně na darknet a zjistí, že mi někdo ukradl identitu??????
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 10. 2019 8:16 | HonzaV

No tak super. Obávám se ovšem, že lidi, kteří by tuhle službu potřebovali nejvíc, v životě nenapadne, že by si ji měli předplatit. A i kdyby si ji koupili, myslíte, že by se řídíli podle doporučení? Jak praví klasik: Je to marný, je to marný, je to marný.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  11 234 607 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Rozpor při reklamaci
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, reklamovala jsem po dvou letech používání dne 21.9.2019 žehličku koupenou v Lidlu v září 2017 s tříletou zárukou. 19.10. mi zaslali sms, že je reklamace vyřízena, ať se dostavím na prodejnu,... více

Spotřebitelská poradna

Články na Heroine.cz

30 let od revoluce. Společnost se odráží i v očích menšin

30 let od revoluce. Společnost se odráží i v očích menšin

Třicet let, které uběhly od revoluce, nezvou jen k ohlédnutí za událostmi Listopadu, ale...více

Alternativy pro všechny s periodou

Alternativy pro všechny s periodou

Trh s menstruačními pomůckami rozrostl. Do středního proudu se dostaly i alternativy,...více

Vít Samek Na vlastní otvor: Kolonoskopie

Vít Samek Na vlastní otvor: Kolonoskopie

Kolonoskopie čeká opravdu mnoho z vás. Už jenom proto, že od padesáti pěti let nabízí...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Ondřej Raška

podnikatel, Miton

Petr Kužel

prezident Hospodářské komory

Ondřej Raška
ÚSPĚŠNOST
60,00 %

z 40 duelů
×
Petr Kužel
ÚSPĚŠNOST
41,67 %

z 36 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services
 
 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.