Diskuze: Co dostanete navíc k povinnému ručení

Kdo si hodlá sjednat povinné ručení, může se nechat zlákat od pojišťoven na leccos. Vybrat si může z násobků bonusů kvůli lepší sazbě či z palety dárečků. Od zrušení monopolu na povinné ručení konkurenční boj mezi pojišťovnami sílí, takže každým rokem přicházejí se zajímavější nabídkou.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

1. 11. 2007 13:34

Garance asistenční služby je ošidná. Lehce jsem havaroval, odtah 13 km jsem doplácel cca 1500 Kč, řidič prý jede z Teplic a musím zaplatit obě cesty. Asistenční služba ČPP.

+92
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

2. 11. 2007 14:42

Tak zrovna u mýho motoru (Ford Mondeo TDCi) to nejde - auto se musí dát na zvedák (potvrzená informace od nezávislého mechanika). Navíc byla přidřená jedna kladka. To ale není důležité.
Jenom jsem chtěl sdělit, že mám dobrou zkušenost s asistenční službou. Při pořizování je třeba dát pozor na co se ale služba vztahuje - standardem bývá pomoc jen v případě havárie. Já bych doporučil si připlatit i za pomoc v případě poruchy.

Zobrazit celé vlákno

-11
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 15 komentářů)

2. 1. 2014 23:27 | Franvyk

Mám s ČPP podobnou zkušenost, sice jsem nic nedoplácel, ale odtah cca 4 kilometry stál necelé dva tisíce.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 5. 2008 13:37 | JK

Citace / 02.11.2007 08:18

Naprosto souhlasím. Asistenční služby jsou na nic.

Jasně, jsou na nic. Většina lidí si totiž ani nepřečte na co má nárok. 1) jedni známí měli poruchu asi 10km od hranic na polském území a ani se nenamáhali s asistencí. Nechávali to opravovat tam kompletně za peníze, i když asistence od Kooperativy by jim to výrazně zlevnila, třeba odtahem někam do Náchoda. 2) Další podobný, dotyčný si půjčil auto a někde na jihu Itálie to auto totálně odešlo, doma by se to nějak spravilo, tam to bylo zralé na vrakáč. Takže to zatáhl ze svého (likvidace, doprava apod). Když jsem se ho ptal jestli to nemohla zaplatit asistence, tak on že takové blbosti nečte a že ani neví kde to bylo pojištěné...
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 5. 2008 13:29 | JK

Citace - Jaroslav / 15.11.2007 01:07

Nechápu, proč pojištěnci Kooperativy u varianty pojištění EUROKOMFORT mají 4 roky stále nesnížené pojistné, ačkoliv mají bezeškodní průběh pojistného a u varianty Standard a Benefit se pojistné každým rokem snižuje ? Proč pojištěnci u varianty pojištění Eurokomfort dostali "Poukázku na poskytnutí bezplatných mimořádných asistenčních služeb při poruše vozidla" na r. 2008, která nabízí mnohem méně služeb, než u variant Standard a Benefit ? V té poukázce je uvedeno, že je na : příjezd odb.mechanika na místo poruchy na území ČR a 60 minut (maximálně) jeho práce na odstranění poruchy na vozidle, nebo odtah nepojízdného vozidla po poruše na území ČR až do 50 km nebo uložení vozidla nepojízdného z důvodu poruchy na území ČR až na 10 kalendářních dní, nebo v zahraničí zapůjčení náhradního vozidla na 7 dní a bez omezení počtu ujetých kilometrů, dále linku právní poradny při koupi a prodeji motorového vozidla ! Vzhledem 8 letům beze škod s variantou Eurokomfort a výši pojistného i na příští rok 4.032 Kč (stejná sazba již 4. rokem !) a v porovnání, kdybych měl stejných 8 let variantu Benefit, měl bych na příští rok již sníženou roční sazbu pojistného na 3.824 Kč, nebo u varianty Standard 3.712 Kč a měl bych výhodnější bezplatné služby, než mám u Eurokomfortu !!! To je výsměch, poslat takovou poukázku pro variantu Eurokomfort ! Postrádám na webových stránkách popis poskytovaných služeb a práv pojistníků varianty Eurokomfort !!!

Vážený pane, Eurokomfort příliš neznám, je to produkt poměrně starý a neche se mi studovat staré materiály k němu. Ale v zásadě, co vám brání si přečíst pojistné podmínky, kde by na většinu vašich otázek měla být odpověď? A dále, pokud si myslíte že je Eurokomfort pro Vás nevýhodný, proč nepřejdete na jinou variantu ? Běžná výpovědní lhůta je 6 týdny před splatností a myslím že by to mohlo jít i rychleji (závisí na konkrétní situaci). Pokud jste z Brna či okolí, klidně si možnost přechodu ověřím a můžeme se domluvit.
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 5. 2008 13:16 | JK

Citace / 01.11.2007 13:34

Garance asistenční služby je ošidná. Lehce jsem havaroval, odtah 13 km jsem doplácel cca 1500 Kč, řidič prý jede z Teplic a musím zaplatit obě cesty. Asistenční služba ČPP.

hmmm, ČPP
měl jsem na Formanovi před rokem poruchu (odešly klouby a házelo to tak že se uže jet nedalo), tak jsem zastavil na krajnici, zavolal asistenci, za půl hodiny byla u mne odtahovka, naložili, dovezli do mého servisu a bylo. Kooperetiva. Jen na okraj, skutečně bych nedojel.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 11. 2007 8:18

Naprosto souhlasím. Asistenční služby jsou na nic.
+33
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 11. 2007 13:07 | Pepa

Obávám se, že vhodný postup je jednoduchý. Jelikož pojišťovny, ale i mobilní operátoři a další poskytovatelé služeb neustále zvýhodňují klienty v první roce vztahu, nezbývá, než smlouvu pravidelně vypovídat a uzavírat po roce novou... Aniž bych to plánoval, jsem takto po třech letech u třetí pojišťovny s povinným ručením, protože výhodnosti se mi přelévají podle používání auta (kde a jak často jezdím) a jeho stárnutím. U Kooperativy, a nechci ji hanět, myslím že jinde to bude obdobné, existuje řada starých dnes již předražených a nevýhodných tarifů. Ještě okatější byly například nehorázné ceny - zachované - tarifů převzatých po pojišťovně ČS...
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 11. 2007 1:07 | Jaroslav

Nechápu, proč pojištěnci Kooperativy u varianty pojištění EUROKOMFORT mají 4 roky stále nesnížené pojistné, ačkoliv mají bezeškodní průběh pojistného a u varianty Standard a Benefit se pojistné každým rokem snižuje ? Proč pojištěnci u varianty pojištění Eurokomfort dostali "Poukázku na poskytnutí bezplatných mimořádných asistenčních služeb při poruše vozidla" na r. 2008, která nabízí mnohem méně služeb, než u variant Standard a Benefit ? V té poukázce je uvedeno, že je na : příjezd odb.mechanika na místo poruchy na území ČR a 60 minut (maximálně) jeho práce na odstranění poruchy na vozidle, nebo odtah nepojízdného vozidla po poruše na území ČR až do 50 km nebo uložení vozidla nepojízdného z důvodu poruchy na území ČR až na 10 kalendářních dní, nebo v zahraničí zapůjčení náhradního vozidla na 7 dní a bez omezení počtu ujetých kilometrů, dále linku právní poradny při koupi a prodeji motorového vozidla ! Vzhledem 8 letům beze škod s variantou Eurokomfort a výši pojistného i na příští rok 4.032 Kč (stejná sazba již 4. rokem !) a v porovnání, kdybych měl stejných 8 let variantu Benefit, měl bych na příští rok již sníženou roční sazbu pojistného na 3.824 Kč, nebo u varianty Standard 3.712 Kč a měl bych výhodnější bezplatné služby, než mám u Eurokomfortu !!! To je výsměch, poslat takovou poukázku pro variantu Eurokomfort ! Postrádám na webových stránkách popis poskytovaných služeb a práv pojistníků varianty Eurokomfort !!!
+64
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 11. 2007 8:12

Ano, takhle to vypadá v nabídce, skutečnost je jiná. Pokud jsem někdy potřeboval asistenční službu, první otázka byla, jesti mám dost peněz. Za odtah 13 km jsem doplatil cca 1500 (bylo to v noci, řidič prý jede z Teplic, a počítají se obě cesty). Když se mi vařila voda v chladiči (prasklé víčko termostatu) jsem měl na výběr odtažení do servisu v Praze nebo si zaplatit odtah (pěkne mastný) do Litvínova.
+64
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 11. 2007 2:06 | HonzaH

Kooperativa mi dnes zaslala oznámení o benefitu, že mám právo asistenční služby včetně příjezdu opraváře a hodinu jeho práce zdarma při poruše na území ČR a odtah do 50km, pokud to neopraví. Při poruše v zahraničí pak zapůjčení vozu zdarma až na 7 dní. To mi připadá dost solidní. Jedná se variantu povinného ručení Eurokomfort, které se v současnosti už nenabízí. Se 60% bonusem (platím jen 40%) platím ročně 4032 Kč, jako každý druhý.
+40
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 11. 2007 22:16 | Pavel

Nejlepším benefitem povinného ručení je cena.
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 11. 2007 13:34

Garance asistenční služby je ošidná. Lehce jsem havaroval, odtah 13 km jsem doplácel cca 1500 Kč, řidič prý jede z Teplic a musím zaplatit obě cesty. Asistenční služba ČPP.
+92
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 11. 2007 0:52 | Dana

Kooperativa už má jen 2 produkty a to je varianta "STANDARD" a varianta "BENEFIT". Také máme již 8 let variantu "STANDARD", průběh beze škod a již 4 roky bude stejná výše pojistného 4.032 Kč (ačkoliv i u té varianty "BENEFIT" ji stále snižuje - na příští rok je dle tarif.skup. u Benefitu bonus B8 roční pojistné v částce 3.824 Kč),.Všiml jste si pane, že nám naposledy v prosinci 2005 v dopise o výši pojistného na r. 2006 uvádí, že máme variantu pojištění Eurokomfort ? Loni a letos už ta informace chybí ! Ta poukázka na poskytnutí bezplatných mimořádn ých asistenčních služeb při poruše vozidla, kterou posílali pojistníkům varianty Eurokomfort, nabízí mnohem méně služeb, než u nižší sazby pojistného Standard, nebo Benefit ! http://www.koop.cz/cs /pojisteni/pojisteni- vozidel/povinne-rucen i/povinne-ruceni.shtm l Varianta STANDARD Tato varianta produktu Vám poskytuje pojistnou ochranu pro případy: * škody způsobené na zdraví či usmrcení jiných osob až do výše 54 milionů Kč na každého zraněného/usmrceného * pro škody na majetku (věcná škoda) včetně ušlého zisku poškozeného až do výše 24 milionů Kč V případě havárie (nehody) vozu máte na území ČR zajištěny tyto asistenční služby: * odtah nepojízdného vozidla do 50 km zdarma * bezplatné uskladnění nepojízdného vozu do 10 dnů
V případě havárie (nehody) nebo poruchy vozu máte mimo území ČR zajištěny tyto asistenční služby: * odtah do 50 km, resp. do ceny 120 eur zdarma pro osobní vozidla a 75 km, resp. 300 eur u vozidla od 3,5 do 12 t * jeden bezplatný nocleh pro osádku vozu do 50 eur/os. * právní pomoc do 750 eur * finanční výpomoc (na základě složení jistoty třetí osobou v ČR) v naléhavých případech do 1000 eur * uskladnění nepojízdného vozidla až do sedmi dnů, do ceny 13 eur/den * vzkazovou službu a telefonické tlumočení při jednání s úřady
Varianta BENEFIT Tato varianta produktu Vám poskytuje pojistnou ochranu pro případy: * škody způsobené na zdraví či usmrcení jiných osob až do výše 70 milionů Kč na každého zraněného/usmrceného * pro škody na majetku (věcná škoda) včetně ušlého zisku poškozeného až do výše 70 milionů Kč V případě havárie (nehody) vozu máte na území ČR zajištěny tyto asistenční služby: * odtah nepojízdného vozidla do 75 km zdarma * bezplatné uskladnění nepojízdného vozu do 10 dnů
V případě havárie (nehody) nebo poruchy vozu máte mimo území ČR zajištěny tyto asistenční služby: * odtah do 75 km, resp. do ceny 120 eur zdarma pro osobní vozidla a 75 km, resp. 300 eur u vozidla od 3,5 do 12 t * jeden bezplatný nocleh pro osádku vozu do 50 eur/os. * právní pomoc do 750 eur * finanční výpomoc (na základě složení jistoty třetí osobou v ČR) v naléhavých případech do 1000 eur * uskladnění nepojízdného vozidla až do sedmi dnů, do ceny 13 eur/den * vzkazovou službu a telefonické tlumočení při jednání s úřady
+55
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 11. 2007 14:42

Tak zrovna u mýho motoru (Ford Mondeo TDCi) to nejde - auto se musí dát na zvedák (potvrzená informace od nezávislého mechanika). Navíc byla přidřená jedna kladka. To ale není důležité. Jenom jsem chtěl sdělit, že mám dobrou zkušenost s asistenční službou. Při pořizování je třeba dát pozor na co se ale služba vztahuje - standardem bývá pomoc jen v případě havárie. Já bych doporučil si připlatit i za pomoc v případě poruchy.
-11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 11. 2007 11:16

Jo, jenže dobrý mechanik by uměl vyměnit klínový řemen na místě. To umím i já, a za dobrého mechanika se nepovažuji.
+51
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 11. 2007 8:56 | Vl.

Já jsem nedávno využil asistenční službu Global Assistance, co mám k pojištění u Kooperativy. Prasknul mi klínový řemen k alternátoru. Operátor GA mi nejdřív tvrdil, že na pomoc při poruše nemám nárok (jen k havárii), ale protože jsem měl rozsah služeb sebou, trval jsem na svým a on se nakonec nechal přesvědčit. Poslal odtah, jel jsem ze Slaného do Prahy (cca 30km), zadarmo, bez problémů. Akorát jsem asi hodinu čekal.
+44
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Petr Kellner

podnikatel, PPF

Pavel Dvořáček

podnikatel, Rudolf Jelínek

Petr Kellner
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 2 duelů
×
Pavel Dvořáček
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 2 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services