Krásná válka: Banky zápasí o to, kdo vám bude smět půjčit

Ondřej Tůma | rubrika: Co se děje | 8. 1. 2014 | 11 komentářů
Nová zbraň: patnáct stovek jako dárek. Banky svádějí boj o to, kdo vám bude smět půjčit. Radost mají nejen ti, kdo si teprv půjčit chtějí, ale i ti, kteří už zadlužení jsou. Na ty opět cílí Equa bank: pokud k ní přejdete se svým úvěrem, dostanete 1500 korun jako „odškodné“ za úvěrové poplatky zaplacené minulému věřiteli. A to i tehdy, pokud jste ve skutečnosti nic takového neplatili.

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

8. 1. 2014 11:07, eďa

Ani se těm bankám nedivím, že už bojují mezi sebou a navíc již o ohlodanou kost, což jsou vlasně peníze ničím nekryté čerstvě natisknuté a navíc ještě vedle úroku zatížené nověš i "singrovným" Kryté jsou teprve až v okamžiku, kdy jim dopředu nešťastný důvěřivec (totální finanční analfabet) dá hodnotu - poskytne záruku za jistinu, ale i příslušenství včetně "singrovného" . Bože, kde se ti finanční dementíci pořád na celé fůry berou?

+9
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

8. 1. 2014 11:53

Mohl, byste mi prozradit, čím "vtíravost reklam" měříte?
Pokud na to skutečně máte funkční měřidlo, myslím, že by se na tom daly vydělat miliony minimálně.

Zobrazit celé vlákno

-8
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 11 komentářů)

13. 1. 2014 7:33 | Roger

Jirko, tak ono nějakou formu reklamu potřebuje skoro všechno. Ovšem její zadavatel, tedy výrobce nebo prodejce služeb, by měl velmi pečlivě zvážit formu, obsah a způsob její distribuce. Reklamy na ty dvě banky, co píšete, také proběhly, ovšem v nesrovnatelně příjemnější podobě.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 1. 2014 16:47 | Jirka

Roger: Ti kteří se ve financích vyznají a nejsou hloupí totiž změnili banku už dávno - na Fio nebo mBank. Na ty neznalé nebo hloupé potřebujete reklamu.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 1. 2014 10:10 | Petra

Ahoj, zdravíme z Air Bank. Krásně se nám tu pracuje a máme dobrý pocit, když klientům můžeme nabídnout něco navíc!!!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 1. 2014 17:09 | Gabriel Pleska

Proč PR? Equa udělala zajímavou marketingovou akci, zajímá nás to, protože nás vůbec zajímá, „jak na nás banky líčí“. Ale je to zpráva plus nějaké zobecnění, že by ten text Equě jakkoli nadržoval, to se podle mě říct nedá.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 1. 2014 15:47 | Vašek

Nemohu si pomoci, ale tento článek mi připadá jako PR pro Equa bank. Banky nás nehorázným způsobem okrádají: www.bankykradou.cz
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 1. 2014 15:02 | MUDr Stehlík Josef

Kelner vozil v autě kopírky a jaký je z nšj ted genius,jistě si tím ježděním pro šunty do německa vydělal na pojištovnu a to ostatní a vy tady řešíte takové hovadiny,takové solidní podnikatele jako kelner tady máme a vy nechcete pracovat a zbohatnout jako náš genius kelner .
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 1. 2014 11:53

Mohl, byste mi prozradit, čím "vtíravost reklam" měříte? Pokud na to skutečně máte funkční měřidlo, myslím, že by se na tom daly vydělat miliony minimálně.
-8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 1. 2014 11:07 | eďa

Ani se těm bankám nedivím, že už bojují mezi sebou a navíc již o ohlodanou kost, což jsou vlasně peníze ničím nekryté čerstvě natisknuté a navíc ještě vedle úroku zatížené nověš i "singrovným" Kryté jsou teprve až v okamžiku, kdy jim dopředu nešťastný důvěřivec (totální finanční analfabet) dá hodnotu - poskytne záruku za jistinu, ale i příslušenství včetně "singrovného" . Bože, kde se ti finanční dementíci pořád na celé fůry berou?
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 1. 2014 7:58 | Roger

Popravdě řečeno ani netuším jakou má reklamu komerčka. Já ani tak neměřím inteligentnost reklam, ale jejich vtíravost. Svého času v tomto aspektu vítězil Hyundai, a koncem minulého roku to byla třeba zrovna Air Bank. Spíše jsem narážel na to, jak jsme tu nedávno řešili, zda používat AdBlock nebo ne. Tak se hned neurážejte :-).
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 1. 2014 7:14 | Hugo

Zatímco třeba taková Komerčka má reklamy pro inteligenty, že...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 1. 2014 0:56 | Roger

Nejdebilnější z nováčků je Air Bank se svou primitivní všudypřítomnou reklamou pro stádo opic. Ale jak vidno jim to funguje, a pochybný Kellner jede. Jan tak dál.
Nicméně hlasoval jsem, že mi jsou lhostejní. To spíš píšu proto, kdyby jejich marketingový trouba zabrouzdal do této diskuze a mohl tak přestat otravovat ty co ještě nesáhli k AdBlocku.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  13 137 466 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Splátky úvěru

% z měsíčních výdajů

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Články na Heroine.cz

Žádný právník by neměl dostudovat, aniž by věděl, co je restorativní justice

Žádný právník by neměl dostudovat, aniž by věděl, co je restorativní justice

Restorativní justice je pojem, který veřejnost - a ani naše trestní právo - zatím příliš...více

Uzel zahradníkem 1. Když sexuolog škodí

Uzel zahradníkem 1. Když sexuolog škodí

Filmový kritik Kamil Fila píše o sexuologovi Radimu Uzlovi. A ve svém mnohadílném seriálu,...více

Návrhářka značky Pura Vida: Když se cítím pod psa, obleču se do barev

Návrhářka značky Pura Vida: Když se cítím pod psa, obleču se do barev

Při pohledu na křehkou blondýnku s jemným hlasem by vás hned nenapadlo, že závodila v...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jiří Krušina

podnikatel, Energo-Pro

Markéta Šichtařová

ekonomka

Jiří Krušina
ÚSPĚŠNOST
30,16 %

z 126 duelů
×
Markéta Šichtařová
ÚSPĚŠNOST
81,61 %

z 174 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.