Krásná válka: Banky zápasí o to, kdo vám bude smět půjčit

Ondřej Tůma | rubrika: Co se děje | 8. 1. 2014 | 11 komentářů
Nová zbraň: patnáct stovek jako dárek. Banky svádějí boj o to, kdo vám bude smět půjčit. Radost mají nejen ti, kdo si teprv půjčit chtějí, ale i ti, kteří už zadlužení jsou. Na ty opět cílí Equa bank: pokud k ní přejdete se svým úvěrem, dostanete 1500 korun jako „odškodné“ za úvěrové poplatky zaplacené minulému věřiteli. A to i tehdy, pokud jste ve skutečnosti nic takového neplatili.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

8. 1. 2014 11:07, eďa

Ani se těm bankám nedivím, že už bojují mezi sebou a navíc již o ohlodanou kost, což jsou vlasně peníze ničím nekryté čerstvě natisknuté a navíc ještě vedle úroku zatížené nověš i "singrovným" Kryté jsou teprve až v okamžiku, kdy jim dopředu nešťastný důvěřivec (totální finanční analfabet) dá hodnotu - poskytne záruku za jistinu, ale i příslušenství včetně "singrovného" . Bože, kde se ti finanční dementíci pořád na celé fůry berou?

+9
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

8. 1. 2014 11:53

Mohl, byste mi prozradit, čím "vtíravost reklam" měříte?
Pokud na to skutečně máte funkční měřidlo, myslím, že by se na tom daly vydělat miliony minimálně.

Zobrazit celé vlákno

-8
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 11 komentářů)

13. 1. 2014 7:33 | Roger

Jirko, tak ono nějakou formu reklamu potřebuje skoro všechno. Ovšem její zadavatel, tedy výrobce nebo prodejce služeb, by měl velmi pečlivě zvážit formu, obsah a způsob její distribuce. Reklamy na ty dvě banky, co píšete, také proběhly, ovšem v nesrovnatelně příjemnější podobě.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 1. 2014 16:47 | Jirka

Roger: Ti kteří se ve financích vyznají a nejsou hloupí totiž změnili banku už dávno - na Fio nebo mBank. Na ty neznalé nebo hloupé potřebujete reklamu.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 1. 2014 10:10 | Petra

Ahoj, zdravíme z Air Bank. Krásně se nám tu pracuje a máme dobrý pocit, když klientům můžeme nabídnout něco navíc!!!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 1. 2014 17:09 | Gabriel Pleska

Proč PR? Equa udělala zajímavou marketingovou akci, zajímá nás to, protože nás vůbec zajímá, „jak na nás banky líčí“. Ale je to zpráva plus nějaké zobecnění, že by ten text Equě jakkoli nadržoval, to se podle mě říct nedá.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 1. 2014 15:47 | Vašek

Nemohu si pomoci, ale tento článek mi připadá jako PR pro Equa bank. Banky nás nehorázným způsobem okrádají: www.bankykradou.cz
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 1. 2014 15:02 | MUDr Stehlík Josef

Kelner vozil v autě kopírky a jaký je z nšj ted genius,jistě si tím ježděním pro šunty do německa vydělal na pojištovnu a to ostatní a vy tady řešíte takové hovadiny,takové solidní podnikatele jako kelner tady máme a vy nechcete pracovat a zbohatnout jako náš genius kelner .
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 1. 2014 11:53

Mohl, byste mi prozradit, čím "vtíravost reklam" měříte? Pokud na to skutečně máte funkční měřidlo, myslím, že by se na tom daly vydělat miliony minimálně.
-8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 1. 2014 11:07 | eďa

Ani se těm bankám nedivím, že už bojují mezi sebou a navíc již o ohlodanou kost, což jsou vlasně peníze ničím nekryté čerstvě natisknuté a navíc ještě vedle úroku zatížené nověš i "singrovným" Kryté jsou teprve až v okamžiku, kdy jim dopředu nešťastný důvěřivec (totální finanční analfabet) dá hodnotu - poskytne záruku za jistinu, ale i příslušenství včetně "singrovného" . Bože, kde se ti finanční dementíci pořád na celé fůry berou?
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 1. 2014 7:58 | Roger

Popravdě řečeno ani netuším jakou má reklamu komerčka. Já ani tak neměřím inteligentnost reklam, ale jejich vtíravost. Svého času v tomto aspektu vítězil Hyundai, a koncem minulého roku to byla třeba zrovna Air Bank. Spíše jsem narážel na to, jak jsme tu nedávno řešili, zda používat AdBlock nebo ne. Tak se hned neurážejte :-).
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 1. 2014 7:14 | Hugo

Zatímco třeba taková Komerčka má reklamy pro inteligenty, že...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 1. 2014 0:56 | Roger

Nejdebilnější z nováčků je Air Bank se svou primitivní všudypřítomnou reklamou pro stádo opic. Ale jak vidno jim to funguje, a pochybný Kellner jede. Jan tak dál.
Nicméně hlasoval jsem, že mi jsou lhostejní. To spíš píšu proto, kdyby jejich marketingový trouba zabrouzdal do této diskuze a mohl tak přestat otravovat ty co ještě nesáhli k AdBlocku.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  16 620 057 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Splátky úvěru

% z měsíčních výdajů

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Nemáte v peněžence poklad? Tyhle koruny jsou vzácné

Nemáte v peněžence poklad? Tyhle koruny jsou vzácné

Zlatý svatováclavský pětidukát z roku 1937, který se před týdnem vydražil za rekordních...více

Co zdražilo úplně nejvíc? Tohle jsou skokani roku

Co zdražilo úplně nejvíc? Tohle jsou skokani roku

Auta. Benzin. Citrony. Droždí. Elektrika. Fšecko. Zdražuje se. Ostře. Meziroční inflace...více

Tyhle řetězce mizí z Česka. Nepřežily covidové peklo

Tyhle řetězce mizí z Česka. Nepřežily covidové peklo

Dva roky s covidovými omezeními a uzavírkami znamenaly pohromu jak pro mnoho menších kamenných...více

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více

Doporučujeme

Kam zaparkovat peníze, aby moc neztrácely, ale byly po ruce? Čtyři možnosti

Kam zaparkovat peníze, aby moc neztrácely, ale byly po ruce? Čtyři možnosti

Jak se dostat na vyšší výnos než na běžném účtu, ale zároveň nepodstupovat příliš velké...více

Tvůrci série Pozadí událostí nevidí, v čem je problém. A to je právě ten problém

Tvůrci série Pozadí událostí nevidí, v čem je problém. A to je právě ten problém

Uvedení detektivní minisérie v režii Jana Hřebejka vyvolalo u části kritiky značné pobouření....více

Nekonečná nadvláda. Bayern ukazuje, jak velké peníze škodí fotbalu

Získat desetkrát v řadě titul, to bývala v elitních fotbalových ligách neslýchaná věc....více

Dôchodky sa v roku 2023 radikálne menia: Toto môžete očakávať + kalkulačka

Dôchodky sa v roku 2023 radikálne menia: Toto môžete očakávať + kalkulačka

Systém so zastrešeným dôchodkovým vekom schválený vládou v roku 2019 sa bude opäť meniť....více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jan Keller

sociolog

Miroslav Jakubec

podnikatel, Servis Climax

Jan Keller
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 2 duelů
×
Miroslav Jakubec
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 2 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.