Kolik bere ajťák, prodavač, bankéř? Nový přehled mezd
Velký mzdový průzkum společnosti Grafton Recruitment zmapoval finanční ohodnocení stovek...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Kde prodávali špatný benzin, naftu nebo LPG? Nový přehled pokut od ČOI
Projděte si seznam pokut za prodej nekvalitních pohonných hmot, které nabyly právní moci...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
20. 11. 2012 11:01 | lopata
Citace - Nox / 02.11.2012 13:10
Ono je to prave o te citlivosti a rovnovaze. Lidi se casto mailem ptaji na veci ktere do 10. min najdou na netu. Strasne to zdrzuje a rozptyluje. A pokud resite maily zpusobem jednou za 2 hodiny, tak usetrite spoustu casu. Samozrejme sef a zakaznici drive, ale ostatni proste pockaji. Pokud je to urgentni, muzou zvednout zadek a dojit osobne nebo zavolat.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
2. 11. 2012 13:10 | Nox
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
2. 11. 2012 8:07 | TVK
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
2. 11. 2012 6:49 | Aleš Müller
2. 11. 2012 0:13 | jezevec