Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Dovolená jako z hororu? Poradíme, jak reklamovat zájezd

Ondřej Tůma | rubrika: Jak na to | 25. 7. 2012 | 5 komentářů
Dovolená u moře představuje pro řadu z nás vrchol léta. Ne vždy ale dopadne podle našich představ. Poradíme vám, na co nezapomenout při sepisování smlouvy a jakým způsobem můžete zájezd u cestovní kanceláře reklamovat.

25. 7. 2012 11:44 | Wendy

Ač jsme dali v loňském roce dostatek času výběru lokality, hotelu apod. s s ubezpečením při uzavírání cest. smlouvy, že naše objednávka pobytového zájezdu u moře bude 100% plněna vše bylo jinak. Jiný hotel,jiné stravování, jiná vzdálenost od moře atd. Na okamžitou písemnou reklamaci v místě u delegáta jsme se změny v rámci objednaných a zaplacených služeb nedočkali. Písemná reklamace přímo na CK Bulgariatour byla odmítnuta. Ani na základě naší stížnosti na ČOI, kdy zmíněná CK dostala na základě našeho podnětu pokutu, neměla potřebu se seriozně alespoň omluvit. Nezbylo nám, než požadovat slevu z ceny zájezdu soudní cestou (za 6 dní pobytu jssme zaplatili téměř 18.000,- na osobu). Řízení u soudu nebylo zatím ukončeno. Cestovky, v těchto případech spoléhají a zcela určitě to tak funguje, že většina lidí se na to vykašle s tím, že s tou cestovkou do budoucna už nepojede. Dokud nebudou tvrdé postihy za klamavé popisy a fotografie hotelů a zamlčování podstatných věcí v katalgu cestovek,(v katalogu bylo např. hotel přímo u pláže-skutečnost od pláže k hotelu prudkým dlouhým kopcem cca 300 m) výše popsané nešvary se budou stále opakovat
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+21
Líbí
Nelíbí

31. 10. 2014 22:03

letos v září jsme byli s c.k. Exim tour v Egyptě a sice v Mars Alamu, v hotelu Aurora Nada Resort. Hotel byl slušný,avšak,každý den tam kropili zahradu odpadní vodou ze septiků. Po velkou část pobytu se táhl všude nehorázný smrad. Močovina, unášená větrem v podobě aerosolu,skrápěla nám těla,lehátka,sklenice u baru.Přes nesčetné intervence na recepci,nebyla žádná kladná odezva.Delegát,egypťan,nebyl přítomen,o čemž je doklad v knize dané cestovky.Teprve po mé SMS na Exim,pan delegát přijel,choval se arogantně,nehájil zájmy klientů,ale nesmírně šel na ruku panu hoteliérovi.Protože jsme napsali reklamační tiskopis,s velkým zdráháním nám jej podepsal.A nyní k odpovědi na stížnost u ,,oddělení péče o zákazníky".Ani slůvko omluvy od dam Bártové a Hrozkové z tohoto oddělení.Dámy jsou asi jasnovidné,neboť od stolu v ČR usoudily, že je všechno v pořádku!.V Egyptě jsme byli po osmé,ale s Eximem naposled. Tato neseriozní cestovka by se mohla učit např. u německé FTI, Fischera,Invie a ostatních,kde byl servis a spojení s cestovkou a delegáty na úrovni. Jana a Slávek
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

25. 11. 2014 15:04 | Renata

Dobrý den, já v hotelu byla s dcerou a nemůžu s vámi bohužel souhlasit. To ale není podstatné. To co mě překvapuje, jak si můžete dovolit, zmiňovat jména cizích osob? Myslím, že by se to nikomu, ani vám, nelíbilo.... Renata O.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 31. 10. 2014 22:03)

30. 9. 2017 20:31 | Turista

Exim Tours - jednoznacne nejhorsi cestovka, se kterou jsem jel k mori. Ma vyssi ceny a horsi kategorie ubytovani nez konkurence - alespon to je nase zkusenost do Roda Beach resortu na Korfu. Krasny hotel, kvalitni sluzby, ale kdo cestuje s Exim, je klient druhe kategorie. Prestoze mame jasne zdokumentovane nedodrzeni cestovni smlouvy, Exim se nam v reakci na reklamaci v podstate vysmal. Spolehaji se, ze se nebudeme soudit. Maji pravdu, ale Exim uz nikdy vice.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

29. 10. 2017 21:59 | Kudlanka

www.HororovaDovolena.cz
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  7 787 919 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Narok na odstoupeni od smlouvy
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobry den, objednala jsem si v kuchynske studiu novou linku. K jeji montazi doslo pred tydnem, bohuzel to dopadlo tak, ze linka dorazila vyrobena tak, ze nesla smontovat. Doslo k posunu skrinek, takze... více

Spotřebitelská poradna

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jiří Pospíšil

politik

Eduard Kučera

podnikatel, Avast

Jiří Pospíšil
ÚSPĚŠNOST
59,75 %

z 236 duelů
×
Eduard Kučera
ÚSPĚŠNOST
53,13 %

z 64 duelů

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2018 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK