Interaktivní grafiky
Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank
Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků
Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Které řetězce vás dál matou? Prozkoumali jsme slevy
Po roce jsme znovu prošli největší obchodní řetězce. Zajímalo nás, jak vypadají jejich...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Pavel Telička
politik a lobbista
Vlasta Parkanová
politička

66,67 %
z 3 duelů

0,00 %
z 1 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Diskuze: Dovolená jako z hororu? Poradíme, jak reklamovat zájezd
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
25. 7. 2012 11:44, Wendy
Ač jsme dali v loňském roce dostatek času výběru lokality, hotelu apod. s s ubezpečením při uzavírání cest. smlouvy, že naše objednávka pobytového zájezdu u moře bude 100% plněna vše bylo jinak.
Jiný hotel,jiné stravování, jiná vzdálenost od moře atd. Na okamžitou písemnou reklamaci v místě u delegáta jsme se změny v rámci objednaných a zaplacených služeb nedočkali. Písemná reklamace přímo na CK Bulgariatour byla odmítnuta. Ani na základě naší stížnosti na ČOI, kdy zmíněná CK dostala na základě našeho podnětu pokutu, neměla potřebu se seriozně alespoň omluvit. Nezbylo nám, než požadovat slevu z ceny zájezdu soudní cestou (za 6 dní pobytu jssme zaplatili téměř 18.000,- na osobu). Řízení u soudu nebylo zatím ukončeno.
Cestovky, v těchto případech spoléhají a zcela určitě to tak funguje, že většina lidí se na to vykašle s tím, že s tou cestovkou do budoucna už nepojede. Dokud nebudou tvrdé postihy za klamavé popisy a fotografie hotelů a zamlčování podstatných věcí v katalgu cestovek,(v katalogu bylo např. hotel přímo u pláže-skutečnost od pláže k hotelu prudkým dlouhým kopcem cca 300 m) výše popsané nešvary se budou stále opakovat
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
25. 11. 2014 15:04, Renata
Dobrý den, já v hotelu byla s dcerou a nemůžu s vámi bohužel souhlasit. To ale není podstatné. To co mě překvapuje, jak si můžete dovolit, zmiňovat jména cizích osob? Myslím, že by se to nikomu, ani vám, nelíbilo.... Renata O.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 6 komentářů)
10. 12. 2021 16:52 | Janc Hyhlas
29. 10. 2017 21:59 | Kudlanka
30. 9. 2017 20:31 | Turista
25. 11. 2014 15:04 | Renata
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
31. 10. 2014 22:03
25. 7. 2012 11:44 | Wendy