Dovolená jako z hororu? Poradíme, jak reklamovat zájezd

Ondřej Tůma | rubrika: Jak na to | 25. 7. 2012 | 6 komentářů
Dovolená u moře představuje pro řadu z nás vrchol léta. Ne vždy ale dopadne podle našich představ. Poradíme vám, na co nezapomenout při sepisování smlouvy a jakým způsobem můžete zájezd u cestovní kanceláře reklamovat.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

25. 7. 2012 11:44, Wendy

Ač jsme dali v loňském roce dostatek času výběru lokality, hotelu apod. s s ubezpečením při uzavírání cest. smlouvy, že naše objednávka pobytového zájezdu u moře bude 100% plněna vše bylo jinak.
Jiný hotel,jiné stravování, jiná vzdálenost od moře atd. Na okamžitou písemnou reklamaci v místě u delegáta jsme se změny v rámci objednaných a zaplacených služeb nedočkali. Písemná reklamace přímo na CK Bulgariatour byla odmítnuta. Ani na základě naší stížnosti na ČOI, kdy zmíněná CK dostala na základě našeho podnětu pokutu, neměla potřebu se seriozně alespoň omluvit. Nezbylo nám, než požadovat slevu z ceny zájezdu soudní cestou (za 6 dní pobytu jssme zaplatili téměř 18.000,- na osobu). Řízení u soudu nebylo zatím ukončeno.
Cestovky, v těchto případech spoléhají a zcela určitě to tak funguje, že většina lidí se na to vykašle s tím, že s tou cestovkou do budoucna už nepojede. Dokud nebudou tvrdé postihy za klamavé popisy a fotografie hotelů a zamlčování podstatných věcí v katalgu cestovek,(v katalogu bylo např. hotel přímo u pláže-skutečnost od pláže k hotelu prudkým dlouhým kopcem cca 300 m) výše popsané nešvary se budou stále opakovat

+21
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

25. 11. 2014 15:04, Renata

Dobrý den, já v hotelu byla s dcerou a nemůžu s vámi bohužel souhlasit. To ale není podstatné. To co mě překvapuje, jak si můžete dovolit, zmiňovat jména cizích osob? Myslím, že by se to nikomu, ani vám, nelíbilo.... Renata O.

Zobrazit celé vlákno

-4
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 6 komentářů)

10. 12. 2021 16:52 | Janc Hyhlas

Obrátili jsme se na dovolené ihned na delegáta, ale to byla ta největší chyba. Dovolená byla na Krétě u cest. kanceláře Alexan...a co se dělo potom, lze nazvat terorem od majitele a celé jeho rodiny po zbytek dovolené. Nezdá se mi to proto, jako dobrá rada.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 10. 2017 21:59 | Kudlanka

www.HororovaDovolena.cz
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 9. 2017 20:31 | Turista

Exim Tours - jednoznacne nejhorsi cestovka, se kterou jsem jel k mori. Ma vyssi ceny a horsi kategorie ubytovani nez konkurence - alespon to je nase zkusenost do Roda Beach resortu na Korfu. Krasny hotel, kvalitni sluzby, ale kdo cestuje s Exim, je klient druhe kategorie. Prestoze mame jasne zdokumentovane nedodrzeni cestovni smlouvy, Exim se nam v reakci na reklamaci v podstate vysmal. Spolehaji se, ze se nebudeme soudit. Maji pravdu, ale Exim uz nikdy vice.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 11. 2014 15:04 | Renata

Dobrý den, já v hotelu byla s dcerou a nemůžu s vámi bohužel souhlasit. To ale není podstatné. To co mě překvapuje, jak si můžete dovolit, zmiňovat jména cizích osob? Myslím, že by se to nikomu, ani vám, nelíbilo.... Renata O.
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

31. 10. 2014 22:03

letos v září jsme byli s c.k. Exim tour v Egyptě a sice v Mars Alamu, v hotelu Aurora Nada Resort. Hotel byl slušný,avšak,každý den tam kropili zahradu odpadní vodou ze septiků. Po velkou část pobytu se táhl všude nehorázný smrad. Močovina, unášená větrem v podobě aerosolu,skrápěla nám těla,lehátka,sklenice u baru.Přes nesčetné intervence na recepci,nebyla žádná kladná odezva.Delegát,egypťan,nebyl přítomen,o čemž je doklad v knize dané cestovky.Teprve po mé SMS na Exim,pan delegát přijel,choval se arogantně,nehájil zájmy klientů,ale nesmírně šel na ruku panu hoteliérovi.Protože jsme napsali reklamační tiskopis,s velkým zdráháním nám jej podepsal.A nyní k odpovědi na stížnost u ,,oddělení péče o zákazníky".Ani slůvko omluvy od dam Bártové a Hrozkové z tohoto oddělení.Dámy jsou asi jasnovidné,neboť od stolu v ČR usoudily, že je všechno v pořádku!.V Egyptě jsme byli po osmé,ale s Eximem naposled. Tato neseriozní cestovka by se mohla učit např. u německé FTI, Fischera,Invie a ostatních,kde byl servis a spojení s cestovkou a delegáty na úrovni. Jana a Slávek
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 7. 2012 11:44 | Wendy

Ač jsme dali v loňském roce dostatek času výběru lokality, hotelu apod. s s ubezpečením při uzavírání cest. smlouvy, že naše objednávka pobytového zájezdu u moře bude 100% plněna vše bylo jinak. Jiný hotel,jiné stravování, jiná vzdálenost od moře atd. Na okamžitou písemnou reklamaci v místě u delegáta jsme se změny v rámci objednaných a zaplacených služeb nedočkali. Písemná reklamace přímo na CK Bulgariatour byla odmítnuta. Ani na základě naší stížnosti na ČOI, kdy zmíněná CK dostala na základě našeho podnětu pokutu, neměla potřebu se seriozně alespoň omluvit. Nezbylo nám, než požadovat slevu z ceny zájezdu soudní cestou (za 6 dní pobytu jssme zaplatili téměř 18.000,- na osobu). Řízení u soudu nebylo zatím ukončeno. Cestovky, v těchto případech spoléhají a zcela určitě to tak funguje, že většina lidí se na to vykašle s tím, že s tou cestovkou do budoucna už nepojede. Dokud nebudou tvrdé postihy za klamavé popisy a fotografie hotelů a zamlčování podstatných věcí v katalgu cestovek,(v katalogu bylo např. hotel přímo u pláže-skutečnost od pláže k hotelu prudkým dlouhým kopcem cca 300 m) výše popsané nešvary se budou stále opakovat
+21
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Libuše Šmuclerová

ředitelka Ringier Axel Springer

Jakub Vágner

rybář a podnikatel

Libuše Šmuclerová
ÚSPĚŠNOST
40,00 %

z 5 duelů
×
Jakub Vágner
ÚSPĚŠNOST
33,33 %

z 3 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services