Vy a vaše značka. Láska na celý život? Co si o tom myslíte?

Někdo si létá obnovit garderóbu do Paříže, další bere útokem Pařížskou ulici, jiného uspokojí stánek na vietnamské tržnici. Kabelky Louis Vuitton nakonec nosí všichni. Jaký je váš vztah ke značkám a luxusu?

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

24. 5. 2012 0:30, jezevec

nejlepší komentář je v anketě - ať platí mně, že nosím jejich logo

+2
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

24. 5. 2012 9:22, fg

nepatri tenhle clanek na nejaky portal pro 10-lete pubertaky?

-1
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 7 komentářů)

5. 6. 2012 16:09

Dobrý den, můj otec je autorem značky Vitana a BL Barvy laky,ráda bych to nějak dokázala, ale nevím jak začít, kde hledat. Tyto značky - loga musela za komunistů schvalovat výtvarná komise, kde by mohl být autor uvede. Poradí někdo?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 5. 2012 10:44

Thor Steinar!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 5. 2012 10:26 | cml11

Značka funguje primárně jako možnost zařadit výrobek do určité škatulky. O aplikaci nějaké vlastní, nebo ještě častěji přejaté zkušenosti. Zkrátka mít pocit, že o něm něco víme. Ačkoli realita může být zcela odlišná. Krom toho usnadňují identifikaci s určitou sociální skupinou. Stačí dát na odiv výrobek té správné značky a jste in. Okatým používáním značek, které nikdo v okolí nezná, budete pro změnu rychle za podivína. I tohle funguje celkem spolehlivě. Značka se kterou se identifikuje masa lidí je pro výrobce terno. V extrémních případech dojde identifikace tak daleko, že výrobek samotný se stane téměř irelevantní. Příklady? McDonald's, Coca Cola, RedBull a konec konců i v článku zmíněný Apple.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 5. 2012 10:01 | jób

Zní to rozumně :-)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 5. 2012 9:22 | fg

nepatri tenhle clanek na nejaky portal pro 10-lete pubertaky?
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 5. 2012 8:52 | MoB

Pro mě je značka hlavně nálepka, která mi pomáhá identifikovat zboží nebo služby, se kterými jsem už měl tu čest... a buď se jim vyhnout, nebo v případě spokojenosti s nimi jít životem dál :) Např. u značkových hodinek vidím tu práci za nimi, často z velké části ruční, což mívá zásadní vliv na kvalitu.
Přiznávám ale, že určitou roli u mně hraje i obecné vnímání značky. Např. značka Adidas pro mě znamená mizerně placenou práci lidí v zemích třetího světa a nikdy bych si nic od Adidasu nekoupil (možná to teď není už pravda, ale holt vnímání značky má setrvačnost). Nebo naprostou profláknutost Rolexek, děkuji, nechci. Takže u určité části zboží (u toho zbytného, "luxusního") beru značku i jako způsob spoluvyjádření své osobnosti a svých názorů.
Takhle to zní trošku blbě, koukám... no co nadělám.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 5. 2012 0:30 | jezevec

nejlepší komentář je v anketě - ať platí mně, že nosím jejich logo
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Vratislav Randa

podnikatel, Tipsport

Petr Pithart

politik

Vratislav Randa
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Petr Pithart
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services