Interaktivní grafiky
Vejtřaska, embéčko, Avia, Tatra. Jak se vyznáte v historii českých aut?
Vyzkoušejte si, jak znáte auta, která bychom dneska mohli označit označit za ikonická....více
Dvacet nejprodávanějších léků v Česku. Projděte si letošní žebříček
Které léky Češi nejčastěji kupovali v prvním čtvrtletí roku 2025? Přinášíme přehled 20...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků
Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Martin Pomothy
podnikatel, ČSFD.cz
Magdalena Souček
manažerka, Ernst & Young

42,86 %
z 7 duelů

50,00 %
z 2 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Diskuze: Vy a vaše značka. Láska na celý život? Co si o tom myslíte?
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
24. 5. 2012 0:30, jezevec
nejlepší komentář je v anketě - ať platí mně, že nosím jejich logo
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
24. 5. 2012 9:22, fg
nepatri tenhle clanek na nejaky portal pro 10-lete pubertaky?
Další příspěvky v diskuzi (celkem 7 komentářů)
5. 6. 2012 16:09
24. 5. 2012 10:44
24. 5. 2012 10:26 | cml11
24. 5. 2012 10:01 | jób
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
24. 5. 2012 9:22 | fg
24. 5. 2012 8:52 | MoB
Přiznávám ale, že určitou roli u mně hraje i obecné vnímání značky. Např. značka Adidas pro mě znamená mizerně placenou práci lidí v zemích třetího světa a nikdy bych si nic od Adidasu nekoupil (možná to teď není už pravda, ale holt vnímání značky má setrvačnost). Nebo naprostou profláknutost Rolexek, děkuji, nechci. Takže u určité části zboží (u toho zbytného, "luxusního") beru značku i jako způsob spoluvyjádření své osobnosti a svých názorů.
Takhle to zní trošku blbě, koukám... no co nadělám.
24. 5. 2012 0:30 | jezevec