Tým odborných poradců je tu pro vás.
Poslední dotaz: Rozpor při reklamaci
Poradna > Spotřebitelská poradna
Otázka: Dobrý den, reklamovala jsem po dvou letech používání dne 21.9.2019 žehličku koupenou v Lidlu v září 2017 s tříletou zárukou. 19.10. mi zaslali sms, že je reklamace vyřízena, ať se dostavím na prodejnu,... více
27. 4. 2011 7:35
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
26. 4. 2011 23:57 | Max
26. 4. 2011 20:14 | benzin
Mno a datove schrany jsou kapitola sama pro sebe, ty maji domenu uplne nesmyslnou. A pritom zcela novou, ta mohla byt uz bez potizi zvolena v prostoru gov.cz
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
26. 4. 2011 14:03 | js
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
26. 4. 2011 12:06 | benzin
Mno a pak staci reklamni kampan (ktera ani nemusi byt nejak nakladna), ale proste tak jak se rozsiruji veskere informace, se rozsiri i informace o skutecne prave domene druheho radu a ze vsechno ostatni jsou podvrhy. A i Google se pak v situaci vyzna a bude preferovat ve vyhledavani prave tyto domeny (to se da zaplatit uz dnes, nicmene predpokladam, ze kdyby byla situace takto prehledna, udelal by to google i zadarmo).
Tohle jednoduche opatreni, ktere vubec nic nestoji a dokonce i neco malo usetri (budou platit jen za jedinou domenu a s reklamu budou moct delat jen na jedinou domenu).