Interaktivní grafiky
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích
Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Jaroslav Hřebík
trenér a podnikatel
Zdeněk Tůma
ekonom a politik
50,00 %
z 4 duelů
100,00 %
z 1 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Auta budou bezpečnější, ale nejspíš i dražší
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
18. 9. 2007 14:41, Eric
Jak je tedy z tohoto titulu ošetřen dovoz čínských zabíjecích vozů do EU, potažmo k nám? Auta jsou sice hezky vybavená, ale smrtelně nebezpečná. Nebude to zase tak, že Číňané (nebo jejich evropští obhájci) předloží k homologaci model, který bude udělán tak, aby splnil požadavky a do prodeje pak půjdou sračky sešité horkou jehlou kdesi v Činchaji? Hm, asi tak nějak... Nebo dodají kompletně padělané homologační dokumenty. Hm, asi taky tak nějak...Když ta auta jsou tááááák levná!
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
19. 9. 2007 18:47, jezevec
To je ale dneska taky, ne? V tomto úhlu pohledu je možná lepší čínský sajrajt, než dvacet let stará schade, polopanceřovaná ministerská A8 řízená namyšleným beztrestným frajírkem, nebo třítunový teréňák řízený ožralým cikánem bez řidičáku.
Ostatně auto které vás zabije na chodníku, protože řidič nečuměl kudy pokračuje silnice, může být třeba šlapací, a při vhodné smůle stačí. A nebo myslíte že u favoritů neodpadávaj za jízdy zadní nápravy?
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 13 komentářů)
22. 9. 2007 22:43 | Rada.N
Myslím, že systém kontroly stability umožňuje jezdit do zatáček rychleji, ve výsledku tedy bezpečnost zas o tolik větší nebude.
Osobně bych byl pro aby byl povinný systém kontroly vzdálenosti mezi vozidly (nevím, jak se ten systém jmenuje, má jej třeba Lexus), toto by podle mě také podstatně zvýšilo bezpečnost. Kolik ten systém stojí netuším.
Ono když bude nějaký systém bezpečnosti povinný, nezvedne to podle mě cenu aut nijak výrazně. Čím se něco vyrábí ve větším, tím je to levnější. Navíc se ušetří tím, že nebude verze "s" a verze "bez" (zjednodušení => snížení nákladů). Cenu nemůže výrobce zvednout o moc, příliš by se tím snížil počet prodaných kusů. Pokud by znamenalo zavedení nějakého bezpečnostního prvku přílišné zdražení, musel by výrobce část pokrýt ze svého zisku.
21. 9. 2007 8:41 | Seko
20. 9. 2007 16:02
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
19. 9. 2007 18:47 | jezevec
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
19. 9. 2007 17:17 | Eric
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
19. 9. 2007 16:49 | jezevec
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
19. 9. 2007 9:41 | Eric
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
18. 9. 2007 23:14 | jezevec
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
18. 9. 2007 23:02 | Vláďa
18. 9. 2007 21:22 | Bylo nebylo
18. 9. 2007 14:41 | Eric
18. 9. 2007 13:29 | Pepa
18. 9. 2007 8:08 | Fana