Zboží z prodejních zájezdů lze vrátit do čtrnácti dnů
Sedmdesátiletá důchodkyně si na předváděcím zájezdu koupila sadu hrnců za sedm tisíc korun. Po návratu zjistila, že by za ně v běžném obchodě dala ani ne polovinu. Může s tím něco udělat?
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 4 komentářů)
11. 7. 2007 19:10 | JirkaZ
Potom důchodce vyrazí na akci, kde : - je mu věnována po dlouhou dobu maximální pozornost - prodejce k němu hovoří srozumitelně a o tom, co jeho zajímá - prodejce hraje na emoce - taky nejčastějším "zbožím" jsou zdravotní pomůcky - matrace, masážní křesla, motorové kolo atd.
No nekupte to, když je ten pán tak hodný, má úžasné pochopení a celý den kolem Vás poskakoval a ještě Vám dá "zdarma" další zajímavé věci.. A že je to drahé ? Peníze si do hrobu stejně nevezmete...
Proč tam lezou ? Výlet stojí minimum, dostanou oběd, někal se podívají. Pokud důchodce žije sám, je to velmi často jedno z mála zpestření života.
A pak - lidi v aktivním věku taky provádějí finanční nesmysly - zadlužují se, pořizují supernevýhodné pojistky apod. A jsou to blbci nebo od lopaty ? V mnoha případech jistě ne.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
11. 7. 2007 14:24 | Eric
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
11. 7. 2007 14:05 | jezevec
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
11. 7. 2007 13:15 | Eric