Fondy: ve starých kolejích

Petr Fejtek | rubrika: Podílové fondy | 29. 1. 2007 | 3 komentáře
Burzovní indexy sice doma i ve světě dosáhly na svá maxima, našinec se ale drží za zajištěnými kamny. Z celkového přílivu 620 miliónů totiž právě do nich "přiložili" plných 360 miliónů. A možná ještě víc, protože Pioneeři své statistiky nezveřejnily. Akcioví investoři se ovšem vyhřívali na nových historických maximech.

29. 1. 2007 9:24 | Vlado

Možná bych tolik akciovym optimismem nehyril, clanek se mi zda lehce euforicky, ale realita je nejistejsi. Akciove trhy jiz koncem minuloho roku vzrostli prilis prudce (ne "prilis" ekonomicky, ale "prilis" psychologicky) , takze se sami investori vylekali, jestli to neprepiskli. Z toho plyne znacna nervozita na akciovych trzich tento mesic, kdy burza hladove ceka na kazdou novou spravu a reaguje hodne emocionalne na data, ktera ani nemaji tak velky vyznam. Obecne ale vnimam prevahu negativnich nalad-zejmena strachu z toho, ze akcie opravdu v kratke dobe vyleteli prilis vysoko a investori neveri sami sobe, jestli to neprehnali, a tak bude stacit par negativnich zprav, ktere potvrdi obavy investoru (strach ma velke oci) a dockame se v kratke dobe delsiho a vyznamnejsiho poklesu cen akcii obecne. Poklesu nevyvolanem ekonomickou realitou, ale primarne ciste psychologickymi faktory. Proto bych do akcii zrovna ted neinvestoval-potencialni zisk nebude velky a potencialni riziko je opravdu znacne.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-15
Líbí
Nelíbí

29. 1. 2007 21:11 | roman.k

Jděte s tím už do háje, zahlcujete tím diskusi na každém druhém ekonomickém serveru.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu

30. 1. 2007 3:24 | Honza

Proč nám to věšíš na nos, hňupe? Myslíš že to někdo koupí, když je to teď tak krásně drahé?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+28
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  10 767 868 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Články na Heroine.cz

Vít Samek představuje: Hasič na záchrance

Vít Samek představuje: Hasič na záchrance

Možná vám zachránili život. Možná vás uchránili od trvalých následků těžkého zranění....více

Pseudověda na sociálních sítích. V ohrožení jsme všichni

Pseudověda na sociálních sítích. V ohrožení jsme všichni

Konspirační videa mají na sociálních sítích obří dosah navzdory tomu, že jsou někdy až...více

Bylo nebylo v Hollywoodu aneb jak mluvit o novém Tarantinovi…

Bylo nebylo v Hollywoodu aneb jak mluvit o novém Tarantinovi…

...a vypadat chytře ve sportbaru i hipsterkavárně v sedmi otázkách a odpovědích.

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jaroslav Havel

advokát

Petr Kellner

podnikatel, PPF

Jaroslav Havel
ÚSPĚŠNOST
33,33 %

z 21 duelů
×
Petr Kellner
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 22 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services
 
 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.