Bohatý táta Kiyosaki říká: nešetřete, investujte

Vládní ekonomové USA sledují přes rychle rostoucí ceny nemovitostí, ropy či zlata téměř výhradně ceny spotřebního zboží, a zůstávají klidní. Nebezpečí znehodnocení úspor se přitom v Americe stává stále reálnější. V minulosti to vedlo k radikalizaci společnosti v řadě zemí, např. i k nástupu Hitlera k moci, připomíná Robert Kiyosaki. A vyzývá k investování.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

29. 10. 2006 13:09, Hanka

Dobrýden,jsem ráda že nejsem sama, komu pan Kiyosaki zamotal hlavu ale potřebovala bych poradit. Jsem 35letá mladšího vzhledu, navenek drobná křehká, chladnější a trochu nepřístupně působící, uvnitř nepoddajná a svéhlavá.Vzhledem k tomu, že člověk působí na své klienty už prvním dojmem,zäjímalo by mne v jakém oboru podnikání si mne dovedete představit.Podotýkám, že nejsem dravá a dynamická osobnost ale dokážu se nadchnout a kromě vidiy peněz musím vidět SKUTEČNÝ smysl své činnosti. Prosím poraďte.Hanka

Zobrazit celé vlákno

+19
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

2. 9. 2006 15:39

Dobry den chci se s ostatnimi podelit take o muj nazor na knihy R.K.Je mi 28 let a s knihami R.K.jsem se setkal asi pred rokem v U.K.kde jiz asi 2.5 roku ziji.Verim vetsine veci co pise v jeho knihach.Jen ale sdilim s ostatnimi nazor ze se na to jde lepe v USA a podobnych rozvinutych ekonomikach nezatizenych byrokracii v podobe jako je u nas.Na druhou stranu pokud si clovek veri tak myslim ze jde dosahnout snad cehokoli.V jedne z knih jsem cetl ze to nejmensi co by clovek mel v zivote dosahnout je mit malou firmu daleko dulezitejsi je pomahat druhym v jakekoli podobe(motivace,zvyseni sebevedomi)Mam to stesti ze znam cloveka ktery prednasi na seminarich o obchodu,akiich,nemovitostech pro tisice lidi a to osobne.Verte ze rozhovor s lidmi jako je on muze zmenit vas zivot behem nekolika dni.Je to opravdu jen o tom byt 100%odhodlany neco dokazat.pred 15mesici jsem pracoval v kuchyni u mcDonalds temer s nulovou anglictinou nyni mam malou stavebni firmu tady v anglii a beru to porad jako zacatek,je skoda ze spousta lidi se jakoby zasekne a nehnou se dal cely svuj zivot.Dekuji za precteni a preji spousta inspirace pro vas zivot.Rytir

-11
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 112 komentářů)

22. 11. 2005 6:29 | Harp.

Dovolím si pochybovat. Na jméno Josef Nechvátal jsou registrovány pouze řemeslné živnosti.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 11. 2005 6:17

A pak přijdou i konečně nějaké pořádné příjmy, abyste se musel stát plátcem DPH? Nebo je to jen mnoho aktivit, mnoho nákladů a příjmy (dle Roberta k botatství) nikde?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 11. 2005 23:16

Díky za otázku. Všechny firmy mám na ŽL. Příští rok připravujeme na s.r.o. koncem roku ji budeme transformovat.
Josef Nechvátal
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 11. 2005 18:12 | Harpagon

Že jste málem propadl z českého jazyka, bych Vám věřil. :o) Je některá z Vašich "firem" zapsaná v obchodním rejstříku?
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 11. 2005 22:42 | jeo

Taky jednoho znám z OVB a je to fajn kluk, má spokojenou rodinu a je v klidu. Vše závisí na lidech. Někomu prostě peníze přerostou přes hlavu.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 11. 2005 12:56 | Harpagon

Četl jsem hodně o MLM, ovšem názor, že jde (má jít) o pomoc dalším lidem (kterým dalším: asi členům pyramidy , přece ne koncovým uživatelům předražených produktů?), tedy o dobročinnost, je vskutku originální. Obráceně to skutečně nefunguje. Pyramida skutečně funguje tak: čím jste v pyramidě výše, tím více užitků máte. :oD
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 11. 2005 10:02

Ahoj,
Asi jste nepochopili dobře MLM jelikož je tu hodně systémů které jsou podvodné - letadla. Já se v MLM pohybuji přes 5 let a to u jedné firmy a, že bych řekl že na mě někdo maká tak to nevím. Když někdo noví přijde já makám na něj protože ho musím hodně naučit a on musí chtít a může se postavit na vlastní nohy.
Kde by jste chtěl aby se něco mohl někde naučit? Tím že bude sám investovat do akcii, dá to pojišťovákům, nebo do podílových listů. V zaměstnání je vztah takový aby dostal 10.000 plat tak podnikateli musí přinést 100.000Kč. Neříkám že MLM je vždy řešení ale je to možnost se dále rozvinout. Já osobně jsem začínal jako tuctový zaměstnanec SW firmy a z Českého jazyka jsem málem propadnul. Dnes píši do novin.
moje firmy a kvadranty: Obchodní a autorská - S,M,I Software - S Personální server - S,I Zprostředkovatelská - I
v roce 2006 Reklamní server - I
PS. Jak vybřednou z krysího závodu jsem hrál a mám ji doma. Josef Nechvátal

+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 11. 2005 7:37 | Michal

Bohužel jsi Pepíku Nechvátale Martina nepochopil. Podle toho, co píše, tak je s tím dál než ty. Ty se zatím brodíš jen v mlm bahně. Ale nějak začít musíš. Až pochopíš, že každý mlm je jen jistá forma letadla, tak si vezmeš knihy R.K. a budeš je číst znovu a znovu. Pokud ti to myslí, tak na to snad přijdeš. Robert sice mlm neprovozoval, ale dost jej prosazoval. A víš proč? Chtěl abyste se touto jednoduchou formou dostali z krysího závodu. Aby ses posunul z "Z" do "S". Neboli ze zaměstnance k podnikateli. Tobě se to podařilo. I když mi budeš trvrdit, že jsi dál, že už jsi na pravé straně cash flow kvadrantu. Jenže mlm není fabrika, ale jen závod s oblbováním lidí. Ty pod tebou nutíš makat, abys měl rozdílové provize a ti nad tebou to samé. Jsi jen malý článek velkého řetězu zvaného obchod s psychologijí neznalých klientů. A i touto formou se snažíš získat další ovečky do svého stáda.
Martin je již investor. A víš jaký je v tom rozdíl? Nedělá na nikoho a ani nikdo nedělá pro něj. Pro něj pracují peníze. A to je ten správný smysl knížek R.K. a dalších.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 11. 2005 23:47

Ahoj,
Robert Kiosaky v jené ze svých knih píše i to co odpovídá sloganu "Myslíš-Mluvíš-Máš". Když řekneš jsem smlolař tak máš pravdu.
Může to však být i obráceně. Je to od tvého podvědomí a chtít s tím něco změnit. Po přečtení knihy se ti nic nezměni, ale když budeš hledat příležitosti tak se ti začnou nabízet nebo je budeš nacházet. Chce to pracovat na sobě.
Chceš-li s tím nějak pomoci. Napiš své otázky a já ti zkusím soukromě ZDARMA poradit jak na to.
Josef Nechvátal
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 11. 2005 21:19 | Martin

Pokud někdo čeká zavratné sumy bouráky a vily v každém městě, snídani v Paříži, oběd v Římě a včeři v Barceloně a to vše do 14 dni po přečtení kiyosakiho, je blázen, raději at to vůbec nečte a žije si svým životem, kde výdaje převyšují příjmy, pujčte si od nějaké firmy, a možná vyhrajete auto a DOKONCE si představte že vám na nějakou dobu odpustí splátky, není to skwělé???Hurá běžte do toho!Já vám to přenechám, oželím pujčku, co se dá dělat. mám tu smulu že mi je 25 jsem bez práce, mam byt, auto, každý týden KVALITNĚ pařím, chodím 3x týdně do luxusních restaurací.mam já to život.No jo...bohužel jsem četl kiyosakiho. a to ve věku, ve kterém to není obvyklé.dokonce jsem četl i Nejbohatšího muže Babylonu..jsem holt smolař.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 11. 2005 9:38 | Michal

Knihy R. Kiyosaki patří k mnoha podobným, kterými je náš trh zaplaven. V každé z nich jsou zajímavé myšlenky a životní zkušenosti. Ovšem žádná z nich nikoho neudělá bohatším, chytřejším a vzdělanějším. K tomu, aby se někdo stal ekonomickým odborníkem (třeba jen pro svoji potřebu) nestačí přečíst stohy podobných knih. Musí mít alespoň základní ekonomické vzdělání, nejlépe na úrovni střední, případně vysoké školy. Aby si dokázal ony myšlenky utřídit a správně pochopit. Ovšem platí ti i opačně. Znám mnoho velice vzdělaných lidí, kteří pendlují mezi pracákem, sociálkou a sem tam nějakou brigádou. Tituly před a za jménem ještě nikomu nedávají vstupenku do tržního kolotoče. Samotné vzdělání ještě nikomu nedává jistotu, že se vždy uplatní. Ty knihy jsou možná potřebnou částí praxe, která mnohým otevře oči. Nejsou všelékem, ale jsou potřebné. Takto je třeba k nim přistupovat.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 11. 2005 15:43

Pro každého člověka platí z etiky : "každému, co jeho jest". Když se chci naučit zahrát skladbu na hudební nástroj výborně,musím tomuto věnovat mnoho času a úsilí. Můžu to zahrát i mizerně po 3 dnech cvičení. Se správou a investováním aktiv je to obdobné.Hanět něčí knihu proto, že mám jiný názor je jednoduché, ocenit "přidanou hodnotu knihy" ,která vypovídá o mnoha letech zkušeností (byť amerických a v našich poměrech někdy nepoužitelných) je slušností. Myslím, že Robert K. zmiňuje v knihách celou řadu prospěšných věcí k zamyšlení (např. o "tzv. investičních poradcích" a jejich provizích), které jsou určeny pro velmi mnoho obyčejných lidí, nikoli pro cyniky.Sám jsem ocenil odstavce o chamtivosti řady dnešních milionářů, kteří hrabou i to, co nikdy nebude k žádnému užitku, ale nedarují ani cent.Nicméně, zdá se mi z předchozích příspěvků, že kolegové neberou v potaz, že vše se vyvíjí v cyklech - takže přirozeně nebudu např. kupovat dluhopisy když jdou úrokové sazby nahoru atd. A podobně jsou na tom i obchody s nemovitostmi. Přeji všem klidný den Jirka
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 11. 2005 20:40 | Fredy

Co se týče takového obecného tlachání, tak na to jsem odborník. :-) To máte pravdu. Ovšem, pokud jde o zásadní informace, tak se ve mně probouzí obchodní duch. A informace, jak račte jistě znát, nejsou zadarmo. A některé jsou set sakra drahé. Tož tak.
PS: To o tom topení jste nedočetl do konce. Tam jsem toho prozradil až dost.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 11. 2005 17:16 | Martin H.

Honzo, Fredy Vám neodpoví. On má svoje příspěvky na více serverech, všude píše, jak mu jeho investice platí jiní, ale on spíš asi kecá, protože by jinak odpověděl. Tuhle cosi psal na jakémsi serveru pro alternativní vytápění, taky tam nakousnul, jak mu jeho vytápění doma platí jiní, ale neodpověděl, jaké že to vytápění si vlastně pořídil. Další diskuse se pak točila kolem toho, že všichni hádali, co to Fredy doma vlastně má, jestli kogenerační jednotku s prodejem el. energie zpátky ČEZu nebo co.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 11. 2005 15:55 | Jarmila

Jde mi o mlejnek, kterej MELE MÁK, ne o napodobeninu nebo dětskou hračku, ty už mám doma dvě a několik jsem jich vrátila po týdnu. Já je na tom internetu našla taky, ale MELOU???
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 11. 2005 13:54

Zatím, co jste tady vylévala srdce, tak jsem dal do vyhledávače "mlýnek na mák". Podivejte co jsem našel:
http://www.porkert.cz/vyrobky/mc_6.htm http://www.etechnika.cz/ http://www.zasilkovyobchod.cz/inshop/scripts/detail.asp?itemid=152&rnd=3187759 http://www.hrnce.cz/produkt/mlynek-na-mak-1/
Tak jde vám o mlýnek a nebo si je tak postěžovat na poměry? :-)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 11. 2005 11:03 | Jarmila

Tak uvedu ještě jednu věc. Sháním, ano, v době kapitalismu, kdy je problém ne vyrobit, ale prodat, SHÁNÍM mlýnek na mák. Měla jsem jeden po babičce, mlel báječně, ale ulomila se mu noha na přišroubování. Dostala jsem jiný, vzor socialistické velkovýroby (výrobce Kovodružstvo Mechanika Praha). Vypadal jako mlýnek na mák, leč nebyl to mlýnek na mák. Co se do něj shora nasypalo, zdola netknuté vypadlo. Nehodlám si na škubánky sypat nemletý mák a před posypáním ho prohnat mašinkou, co rozmačkne maximálně jedno zrnko ze sta. I zakoupila jsem zbrusu nový mlýnek, výrobce neznámý, někde z Tchajwanu. Mlýnek opět vypadal jako mlýnek, ale nemlel, mák opět zcela netknutý vypadal ven. Vrátila jsem ho. U elektrických robotů mlýnky na mák nejsou, výjimkou je česká ETA, ale robot stojí bratru 4.500,- Kč a s mlýnkem na mák se musí jako příslušenství koupit hodně dalších, které jsou ale v kuchyni vpodstatě nevyužitelné. Pravda, nemusím si kupovat mlýnek na mák, můžu si koupit mák již semletý. Co na tom, že kilo máku stojí cca 70,- Kč a kilo již semletého máku nějakých 320,- Kč? Vždyť to není takový rozdíl, že? Nevím, jak ty mašinky Číňani okopírovali, už ty součásti mlýnku vypadaly, že při výrobě někdo nepřemýšlel, k čemu mašinka vlastně slouží, ale jedno vím jistě: Číňani určitě neznají škubánky s mákem. Nemletý si ho můžou chroupat sami. Výrobky českého výrobce ale v prodejnách nejsou a před týdnem byla zpráva v televizních novinách, že asi fabriku zavře, protože jeho nosný obor, ruční mlýnky na maso, už nejdou na odbyt.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 11. 2005 10:42 | Martin

A víš, kolik ušetříš, když si to nekoupíš vůbec?
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 11. 2005 18:53 | Milan

Ono všechny tyto poradenské společnosti jsou jeden neůspěch. Nebo si snad někdo myslí opak? Jak tito blázni tvrdí,postaví si svou vlastní firmu.Ovšem ta firma se zkládá ze stejných jedinců jako oni sami.Pokud to nejsou vyloženě draví lovci našich financí,nejsou to ti praví! Jak tvrdí jedna taková pomatená na smyslech osoba,ti co dělají malou produkci mně nezajímají.Ti co mají sociální cítění taky nepoužitelní.Potom se to na jejich seminářích jenom chlubí,jakou že to nemají velkou a silnou firmu.Někteří zacházejí až tak daleko,že si vybírají spolupracovníky podle horoskopu.Údajně musí mít ve své firmě zastoupeny všechna znamení zvěrokruhu...
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 11. 2005 15:01 | Dušan D.

Taková tázka mě trochu mate. Prosím o vysvětlení, proč bude ten hoch chudý.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Marek Dospiva

podnikatel, Penta

Vladimír Franz

umělec

Marek Dospiva
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Vladimír Franz
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services