Výpočet životního minima 2025
Rozšířená verze kalkulačky
Další kalkulačky
Interaktivní grafiky
Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank
Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků
Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Které řetězce vás dál matou? Prozkoumali jsme slevy
Po roce jsme znovu prošli největší obchodní řetězce. Zajímalo nás, jak vypadají jejich...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Dana Bérová
exministryně a podnikatelka
Petr Kellner
podnikatel, PPF

50,00 %
z 16 duelů

53,33 %
z 15 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Diskuze: Komunisté jsou živou hrozbou
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
22. 4. 2005 9:28, Jarmila
Ještě k premiérovi:
"to, že je Gros ťuňťa neznamená, že udělal něco protizákoného". Nezlobte se, jeho strýček Vik a Vikův sponzor Rod jsou pro mně důvěryhodní stejně jako Babinský se svatozáří. A pokud premiér řekne národu prostřednictvím televizní kamery, že je dobře že se o projektu jeho ženy mluví, protože jeho rodina na tom aspoň vydělá a následně že by nechtěl svou politickou kariérou ohrozit podnikání své ženy, nemá na místě premiéra co dělat! A myslím to opravdu upřímně :-)) Ve SKUTEČNÉM demokratickém státě by totiž na tom místě už druhý den nebyl! Tohle by si nedovolil říct na jednání ani neuvolněný starosta v Horním Dolní, protože by mu spoluosadníci vzteky vymlátili okna a donutili ho k demisi. Zatímco náš premiér se omluví a naivně se domnívá, že je všechno v pořádku.
PS: já mu v začátku i docela fandila, protože byl mladý a mohl mít odvahu se pustit do nějakých reforem. Ono je toho u nás tolik co změnit, že by mi bylo vcelku jedno, jesli je v čele levý nebo pravý. Dodržovat zákony a snažit se o rozvoj národa mohou oba.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
21. 4. 2005 12:03, Benedikt P.
Proč se vůbec otíráte o Ameriku? Kdyby nebylo jí, nikdy bychom tu neměli svobodu. Oni mají prostě pohled na svět takový, že svobodu prostě přinesou do celého nesvobodného světa. Jen občas zvolí prostředek, který se některým lidem nezamlouvá.
Pokud by nešli do Afganistánu, do teď by tam byla uhnízděná al-kajda, kdo ví, třeba by již neohrožovala jen Ameriku, ale začala by diktovat svoje požadavky i Evropě. Když muslimští teroristé zabíjejí Američany, je to podle vás dobře, ale vždyť ti magoři zabíjejí i vlastní muslimy.
Jsem rád, že Amerika má sílu a prostředky pro boj proti terorismu.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 142 komentářů)
25. 10. 2019 16:23 | JILM
19. 5. 2005 14:27 | Jarmila
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
9. 5. 2005 6:35
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
25. 4. 2005 8:48 | Michal
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 4. 2005 19:09 | Speedy
Víte, já si myslím, že v přírodě je místo jak pro včely, tak i pro vosy. A teď si představte, že někdo nakuká včelám, že je špatné být vosou, že je nutné všechny vosy předělat na včely, v zájmu prý demokracie a svobody. Neboť jenom včely prý mají tu správnou svobodu a demokracii. No, vosa zase ale má plné právo přece říct, proč já mám být včelou a zavádět Vaši demokracii a svobodu, když vidím, že několikrát do roka za Vámi přijde včelař a sebere Vám med, za kterým se pachtíte. To je nějaká divná demokracie a svoboda. To si já, jako vosa, budu raději dál volně lítat po zahradě :-))
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
22. 4. 2005 21:16 | Starik
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
22. 4. 2005 9:28 | Jarmila
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
21. 4. 2005 15:33 | Jarmila
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
21. 4. 2005 12:49 | Speedy
Osobně si myslím, že současný stav rýsujících se problémů obecně zde i ve světě bude dříve či později neudržitelný. V kategoriích a pojmech našeho (mého, Vašeho, ostatních) stávajícího a minulého myšlení. Pokud ne, tak Vaše horečnaté blouznění o prý svobodě a prý demokracii, odložen někde v chudobinci, ale s ikonou Standy Grosse v nohách postele, by pro Vás mohla být, nakonec, ještě ta nejmilosrdnější varianta. Varianta přežití a dožití...spolu s ostaními Vám podobnými...
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
21. 4. 2005 12:40 | Benedikt P.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
21. 4. 2005 12:29 | Jarmila
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
21. 4. 2005 12:03 | Benedikt P.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
21. 4. 2005 11:31 | Jarmila
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
21. 4. 2005 11:27 | janula
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
21. 4. 2005 10:49 | Starmen
O Vietnamu třeba skoro nic nevím. O Jugoslávi taky moc ne, o toto jsem se moc nezajímal, ale pokud mne paměť neklame, tak se v Jugoslávii midlili mezi sebou a až pak zasáhla amerika. Na Balkáně se to midlilo vždycky. Ale tohle opravdu moc nevím.
"vymyslel boj proti terorismu" - když někomu ukradnou letadla a nabourají mu je do důležitých budov s mnoha osobami, tak si terorismus vymysleli ?? hmmmh...
"Že je to stálo hodně peněz? Souhlasím, neměli tam chodit, stálo by je to méně" - to byla narážka na tu ropu. Ropa je totiž hlavní argument odpůrců a přitom si neuvědomují, co to američany stálo a že za ty peníze by jí měly taky hodně... navíc ta ropa jejich nebude... maximálně ji dostanou za zvýhodněnou cenu, ale než jsem vrátí vynaložené náklady na tuto akci, tak to bude hoooodně dlouho trvat.
"Rusáky jsem taky nelitovala.." - jenže rusové si znás udělali kolonii.. zeptejte se třeba Poláků na Rusko. Pokud se nepletu, tak Amerika se chce tuším do dvou let z Iráku úplně stáhnout.
" Všimněte si ale, jak si Amerika veškeré to válčení drží hodně daleko od vlastních hranic" - mno ale to je snad logické a pochopitelné ne ???? Když uvidíte někoho agresivního s kudlou v ruce, tak si ho pustíte až na kůži ??? A taky vám neříkám "aby snad nějaká zbloudilá čepel Vám nepohladila játýrka".
"Proto jsem jim za tu jejich nadutost sestřelení těch dvou věží docela přála" - souhlasím, že dostali přes prsty a možná to potřebovali, ale přát něco takového, kde zahynuli "neviní" (kdo je dnes nevinný že :-) ) lidé.. mno to teda nikdy !!
"Zajímavé, že jsme předtím neviděli stejně dojímavý pořad, ve kterém bychom viděli plakat malého afghánce nebo jugoslávečka." - stačí se dívat na televizi. Dyť je to v televizi pořád. Zprávy, BBC ..
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
21. 4. 2005 10:26 | Starmen
S cca středem souhlasím. Mimo to já jsem NIKDE neřekl, že komunismus jako myšlenka je vyloženě špatný, TEN REŽIM komunismu co tu byl byl špatný a bohužel tato KSČM co teď funguje, MÁ PLNO SHOD. A o tom to je. A několik posledních let tu tvrdím to, co tu napsala pí. Jarmila, že komunismus nemůže NIKDY fungovat s lidmi (alespoň né s takovými jací jsou dnes). Lidi prostě potřebují motivaci, protože je jenom pár pudů silnějších než lenost a jedním z nich je pud sebezáchovy. A často pud seberealizace/sebezviditelnění .
"A přitom ještě plácáte cosi o socialismu starých Hebrejců: pište do humoristické ročenky :-))" - vy něco řeknete, já Vám zaoponuji faktem a vy to odvedete úplně někam jinam a převedete na humornou stránku. Když schází argumenty... :-) Nejste náhodou politik za KSČM ? :-))
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
21. 4. 2005 9:53 | Speedy
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
21. 4. 2005 9:30 | Jarmila
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
20. 4. 2005 17:19 | Starmen
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
20. 4. 2005 17:12 | Starmen
"Kritizovali jsme za komunistů, že stát má moc úředníků. Dneska jich je 3x víc." - jestli jich je 3x víc nevím, ale je jich moc.. souhlasím
"kritizovali jsme bordel ve státě. Dnes je tam také." - ano souhlasím, ale dnes o něm aspoň víme !!! a už si nikdo nedovolí tolik, jak dřív, protože se na něj snesou ti nesnášení novináři a udělají kolem toho takovej humbuk, že ten člověk je už pak vyřízenej !! Samozřejmě se ven nedostane všecko, ale alespoň něco.
"Kritizovali jsme výhody mocných. Dnes jsou ještě větší." - nevím přesně co tímto myslíte. Každopádně už neplatí to, že když si uprdne nějakej velkej komunista (dnes kapitalista), tak se nevyvraždí celá nějaká velká rodina atp...
"Kritizovali jsme nadbytečné papírování. Dneska papírujeme 10x tolik." - já nevím.. já dělám plno věcí přes internet a ani nemusím vytáhnout paty z domu... Nicméně tohle je podle mne opět spíše věc doby než přímo režimu.
"Kritizovali jsme neustálé zvyšování cen. Dneska se zvyšují rychleji." - zvyšování cen se bude kritizovat vždy. Ceny jsou ovšem relativní..musí se vztahovat k platům a kupní síla obecně roste.
"Kritizovali jsme fronty v obchodech. Dneska jsou na úřadech práce a můžeme je v rámci demokracie kritizovat jak je nám libo, neb se to stejně nezmění." - jak už jsem někde psal.. pořád je lepší větší fronta na úřadě práce, než uměle vytvořená místa a malá produktivita práce !!!
"Kritizovali jsme úplatky zdravotníkům. Dnes nemáme úplatky, ale pokud chceme lepší péči, musíme za ni zaplatit, protentokrát soukromníkovi." - bohužel, je to často tak
"Kritizovali jsme, že nemůžeme sehnat řemeslníka na drobnou opravu. Dneska ho neseženeme taky." - spíše nesouhlasím, ale obecně se to říct nedá.
"Kritizovali jsme, že nemůžeme dětem koupit banány. Spousta lidí jim je nekoupí ani dneska." - ale tak to už je snad jejich věc ne ? Podstatné přece je, že když chcou, tak můžou !!!!
s posledním odstavcem naprosto souhlasím.
A poslední věc. Já jsem nikdy netvrdil, že v tomto systému nejsou problémy, chyby a "špatní lidé".
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Stránka 1/8
Předchozí